Glipper Raio?
Om han glipper så håper jeg at FFK i det minste kommer godt ut av det økonomisk..
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Har ikke noe i mot noen av delene.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av Pk
Dette bekymrer meg ikke...FFK har opsjon på kjøp. Så hvis noen "storklubber" er interessert i å kjøpe ham er det bare for FFK å bruke sin opsjon på 1.5 mill for så å selge han videre for mye mye mer...vil jo helst beholde ham. Poenget er at FFK tjener på dette uansett!
Den fremgangsmåten er ikke mulig, da spilleren ikke kan bytte klubb to ganger på ett år...derimot kan FFK selge sin opsjon på kjøp, men jeg ser heller at Raio spiller for oss i Tippeligaen 2005!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av Pelle
Her bør vel Harry få litt skryt, siden han var forutseende nok til å få en opsjon på kjøp, etter leieperioden!!
Hele tiden ment at Harry skal få skryt på grunn av at han skaffet Raio.
Hvem i nettverket sitt han benytter har ingenting å si.
Enig i at han skal ha skryt for å ha skaffet opsjon også, Pelle!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 28 sep 04, 10:53
Endret: 28 sep 04, 10:54
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Dette må være noe av det bedre som har skjedd klubben på endel år.
Uansett tror jeg det er tvilsomt om han selges i vinter, siden han ikke kan selges to ganger i samme sesong/år.
Tror att FFK kjøper han for 1,5 mill. Senere blir han kanskje aktuell for andre klubber før neste sesong. Altså att han ihvertfall spiller for FFK vårsesongen. Selv håper jeg han spiller for oss mye lengre enn det.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Rajo MÅ beholdes! Men bare lurer på en ting, Planken; du sier at FFK kan selge sin oppsjon, kan de selge den oppsjonen for mer en det FFK har oppsjon på å kjøpe han for?? Altså, FFK kan få kjøpe Raio for ca 1,5 mill, men kan FFK selge denne oppsjonen for en liten fortjeneste, si f.eks 10 mill??? Bare lurer jeg...
Ja, jeg mener at FFK kan selge opsjonen for mer enn den er verdt...
Opprinnelig postet av seal_dm
Uansett tror jeg det er tvilsomt om han selges i vinter, siden han ikke kan selges to ganger i samme sesong/år.
Regelen slår ikke inn nå, da Raio er innleid. Regelen gjelder bare permanente overganger.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
1.5mill blir ren investering.han spiller 1år i FFK før arsenal henter han som erstatter for campbell.da får vi kanskje minst 10ganger så mye igjen for raio!!eller mer.ble fryktelig overraska når jeg leste det her på f-b.no
bra jeg ikke leste det til frokosten,da hadde teen spruta utover avisa!(et null av et postbud klarte å levere MOSS avis i kassa mi idag!helt utrolig!!)
savner "svensk magi" allerede
Vi kjøper han for en og en halv mill, skriver fireårskontrakt. Så har vi en rå stopper i tre år, før vi selger ham videre for 40 mill...
Er nok ikke så lett nei :)
enkelt og greit:)
med ffk til champions league!
forza FFK!!!!
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914