Husk meg
Brukernavn
Passord

Er detta no lurt da Ulf Berg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 27 sep 04, 16:13
"Han som kjøper billett nummer 5.000 i FFK-seksjonen vil få 5.000 kroner fra en sponsor, lover Ulf Berg i Plankehaugen."

Ehhh? Vil ikke det si at en haug med folk sitter å ser ann billettsalget og venter til det nærmer seg 5000 da? Altså sløvt salg tidlig i uka og lange køer på søndag formiddag, hvor vinneren blir en som står så lenge i kø at han ikke rekker kampen?

Vil heller anbefale at vinneren trekkes ut blandt de som har kjøpt bilett dersom det blir solgt over 5000!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 27 sep 04, 16:14
tenkte akkurat det samme. ikke spesielt lurt av Ulf å gjøre det slik.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 sep 04, 22:09
Tror ikke dette blir noe stort problem. Dersom vi blir 5 000 tilreisende supportere skal jeg personlig spise matchballen.

Macka fra start!

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 27 sep 04, 22:19
Opprinnelig postet av djpete
Tror ikke dette blir noe stort problem. Dersom vi blir 5 000 tilreisende supportere skal jeg personlig spise matchballen.

Det hadde vært morro å se :D

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 sep 04, 22:27
Heey...se der, hjelper fort på tilskuertallet å si sånt, djpete, for nå blir jeg nødt til å ta med meg et par til i bilen bare for å øke muligheten til å få sett noe så unikt!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 27 sep 04, 22:34
Hvis det finnes folk som er så teite at de venter til søndag med å kjøpe billett, for å kunne bli nr. 5000. ja da må det i så fall være barn eller fulle folk... Utsagnet fra "sponsoren" var nok ment som en slags spøk. Hvis det kommer halvaparten så mange, bør vi være megafornøyd.

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 27 sep 04, 22:34
Rumler i magen allerede :D
Ganske urealistisk å tro på 5 000 til Oslo, men det hadde vært utrolig moro med 2-2 500. Det viktigste er at de som reiser er med å skaper liv. 2000 som synger er bedre enn 5000 tilreisende og 1500 syngende.

Macka fra start!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 sep 04, 22:41
Hva er kapasiteten på nedre del av VG-svingen? Hadde vært fett å klart å fylle den med syngende!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04

Lagt til: 27 sep 04, 22:43
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
"Ehhh? Vil ikke det si at en haug med folk sitter å ser ann billettsalget og venter til det nærmer seg 5000 da? Altså sløvt salg tidlig i uka og lange køer på søndag formiddag, hvor vinneren blir en som står så lenge i kø at han ikke rekker kampen?

Vil heller anbefale at vinneren trekkes ut blandt de som har kjøpt bilett dersom det blir solgt over 5000!

Jeg ser poenget, samtidig som det ikke er helt urealistisk at vi blir så mange som reiser til Ullevål...

Og da kan det være innmari dumt at noen venter lenge med å kjøpe billett....
Billett nr 5000 kan i teorien forsvinne allerede i morgen....

En for Alle og Alle for En!

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 27 sep 04, 22:47
Tror neppe du trenger å være bekymret for fordøyelses-systemet ditt med tanke på den ballen dj, men jeg skulle i alle fall vært så barmhjertig og kokt den litt i en pølsekoker for deg om det ble aktuelt :D

Blir vi like mange og høysyngende som sist vi var på Ullevåll så er det bra, alt bedre er glimrende.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 27 sep 04, 23:04
med tanke på at ferien er over, og ffk`s resultater den siste tiden, er det i allefall ikke umulig å stable like mange mann på ulevål, som vi var på vif kampen!!

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 27 sep 04, 23:44
Kommer nok en del fler enn mot Stabæk vil jeg tro. Fordi A: FFK har fortsatt fremgangen og har levert varene til enda fler tilskuere. B: Lyn spiller på ullevål . C: Slutten av serien nærmer seg og kampene blir mer og mer spennende.

Ære være plankebyen!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 28 sep 04, 00:28
det er vel plass til 1800 på VG nedre etter det jeg kan huske... hadde vært kult om vi hadde klart å fylt opp hele den med syngende supportere!

DjPete / Klokan:
Blir det utpregede forsangere også på ullevaal, eller blir det vankelig å få til der???

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 28 sep 04, 21:55
Jeg har iallefall fått flere tilbakemeldinger på at vi bør få det til også på Ullevål (stå på stolseter e.l).

Dersom det er en generell oppfatning at det hjelper å ha det der, så synes jeg definitivt at vi bør få det til. Fungerte vel forsåvidt bra mot Enga, uten "utpregede forsangere", men jeg vet ikke...

Macka fra start!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914