Er detta no lurt da Ulf Berg?
Ehhh? Vil ikke det si at en haug med folk sitter å ser ann billettsalget og venter til det nærmer seg 5000 da? Altså sløvt salg tidlig i uka og lange køer på søndag formiddag, hvor vinneren blir en som står så lenge i kø at han ikke rekker kampen?
Vil heller anbefale at vinneren trekkes ut blandt de som har kjøpt bilett dersom det blir solgt over 5000!
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
Tror ikke dette blir noe stort problem. Dersom vi blir 5 000 tilreisende supportere skal jeg personlig spise matchballen.
Det hadde vært morro å se :D
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Ganske urealistisk å tro på 5 000 til Oslo, men det hadde vært utrolig moro med 2-2 500. Det viktigste er at de som reiser er med å skaper liv. 2000 som synger er bedre enn 5000 tilreisende og 1500 syngende.
Macka fra start!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
"Ehhh? Vil ikke det si at en haug med folk sitter å ser ann billettsalget og venter til det nærmer seg 5000 da? Altså sløvt salg tidlig i uka og lange køer på søndag formiddag, hvor vinneren blir en som står så lenge i kø at han ikke rekker kampen?
Vil heller anbefale at vinneren trekkes ut blandt de som har kjøpt bilett dersom det blir solgt over 5000!
Jeg ser poenget, samtidig som det ikke er helt urealistisk at vi blir så mange som reiser til Ullevål...
Og da kan det være innmari dumt at noen venter lenge med å kjøpe billett....
Billett nr 5000 kan i teorien forsvinne allerede i morgen....
En for Alle og Alle for En!
Blir vi like mange og høysyngende som sist vi var på Ullevåll så er det bra, alt bedre er glimrende.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Ære være plankebyen!
DjPete / Klokan:
Blir det utpregede forsangere også på ullevaal, eller blir det vankelig å få til der???
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Dersom det er en generell oppfatning at det hjelper å ha det der, så synes jeg definitivt at vi bør få det til. Fungerte vel forsåvidt bra mot Enga, uten "utpregede forsangere", men jeg vet ikke...
Macka fra start!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914