Viktig å ikke ta av
Vi har fremdeles 4 tøffe kamper igjen, 2 av dem må vinnes for at plassen skal være sikret. Og 3 av kampene er mot lag som alle jakter Royal League plass.
Har virkelig fått trua nå, men det kan fremdeles gå ned. Viktig at vi ikke glemmer det. Synes mediene tar litt vel av om dagen, og på det nærmeste tar det for gitt at vi redder plassen.
Skummel avslutning som jeg trur går veien!:ffk:
Har virkelig fått trua nå, men det kan fremdeles gå ned. Viktig at vi ikke glemmer det. Synes mediene tar litt vel av om dagen, og på det nærmeste tar det for gitt at vi redder plassen.
Skummel avslutning som jeg trur går veien!:ffk:
---------------------------
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Helt enig! Det viktigste er at guttæne holder fokus. Skjønner at Eggen er gla` om dan, men han begynner å snakke om å hente kvisvik og at vi straks er blandt de beste i landet....
Berg plassen først a, for nervenes skjyld...
Berg plassen først a, for nervenes skjyld...
enig med olavesen.ingen grunn til å begynne å snakke om forsterkninger til neste sesong.nå er det tippeligaen 2004 som gjelder!!
kampene mot lyn,tromsø,brann og viking kan gi alt fra 0 til 12poeng.helt åpne matcher.
er nervøs som bare det,men har trua på minst kvalik,stabæk rykker direkte ned.
kampene mot lyn,tromsø,brann og viking kan gi alt fra 0 til 12poeng.helt åpne matcher.
er nervøs som bare det,men har trua på minst kvalik,stabæk rykker direkte ned.
savner "svensk magi" allerede
Håper ffk klarer dette, men lagene rett foran oss og bak oss har også tøft program, men vi børe ikke tro på hjelp.. beste er å klare det selv
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Vi har ganske tøft program igjen vi også med 3 av lagene som kjemper om RL plass. Hverken Lyn, Brann eller Tromsø blir enkle, heller ikke Viking borte hvis Viking da kjemper for plassen.
Ellers så er det nok verre for oss utenfor å høre prat om Kvisvik etc., jeg tror spillerne har full fokus og at Eggens taktikk mer går ut på å vise spillerne at han har skikkelig troa, dette går veien, at FFK nå skal stole på at de er gode nok. Vi er uansett veldig langt fra sikre og må helst slå Lyn, det blir veldig vanskelig, her trengs massivt oppmøte på Ullevål, ta det som en cupfinale!
Ellers så er det nok verre for oss utenfor å høre prat om Kvisvik etc., jeg tror spillerne har full fokus og at Eggens taktikk mer går ut på å vise spillerne at han har skikkelig troa, dette går veien, at FFK nå skal stole på at de er gode nok. Vi er uansett veldig langt fra sikre og må helst slå Lyn, det blir veldig vanskelig, her trengs massivt oppmøte på Ullevål, ta det som en cupfinale!
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
"ganske tøft" er en underdrivelse,det er et veldig tøft program,men på en annen side så er alle kamper utrolig tøffe, spiller vi som vi har gjort i det siste i forsvar så har jeg seriøst trua på at vi klarer å vinne minst 2 kamper til og det burde holde.
Utrolig viktig å klare 3 poeng mot Lyn,da kan vi få en liten luke hvis alt klaffer.
Tror jeg kommer til å gå konstant nervøs resten av sesongen.... :| :p
Utrolig viktig å klare 3 poeng mot Lyn,da kan vi få en liten luke hvis alt klaffer.
Tror jeg kommer til å gå konstant nervøs resten av sesongen.... :| :p
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 28 sep 04, 11:01
Endret: 28 sep 04, 11:03
Sånn jeg ser det har Sogndal allerede blitt fortapt, så den saken er grei, deretter kommer stabæk som har et langt tøffere program enn FFK og de ender på nest siste, da er det molde, viking, B/g og FFK igjen, ergo det "dårligste" vi kan oppnå er en kvalik plass og der blir vel "kvalik laget" Sandefjord evt. motstander så da tror jeg helt sikkert at det går veien! Men når det er sagt, jeg håper og tror at FFK ender på den plassen de er på nå og at Molde får kval plass... :ffk:
Ogg bare for å si det, nervøs er bare fornavnet kanskje bare mellomnavnet mitt resten av sesongen, ballen er rund og det er uansett viktig å holde fokus på det de driver med for FFK sin del... Alt vi kan gjøre er å stille opp å skrike å heie guttæne fram! Det fortjener døm!
Ogg bare for å si det, nervøs er bare fornavnet kanskje bare mellomnavnet mitt resten av sesongen, ballen er rund og det er uansett viktig å holde fokus på det de driver med for FFK sin del... Alt vi kan gjøre er å stille opp å skrike å heie guttæne fram! Det fortjener døm!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914