MANGE MÅ REISE TIL ULLEVÅL 3 OKT
Dette burde være pri 1 nå for plankehaugen. Få med 2-3000 fredrikstad folk til denne kampen, og la oss støtte gutta.
Da kan vi klare saken.
---------------------------
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Gøran Karlsen
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Jeg synes det gikk litt for fort på søndag. Hadde fått det mye kraftigere hvis vi sang den litt saktere.
Dere kan høre originalen og skjønne hva jeg mener
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom
FFK til Royal League
Ære være plankebyen!
Jeg prøvde å kjøpe billett sist søndag før Bodø kampen men nei da. Aristokraten hadde ikke fått inn billettene ennå??? Litt kjipt for meg som bor ca 9-10 mil unna og ikke kan ta en ny svipptur midt i uka til Fredrikstad for å kjøpe billetter.
Mot bl.a. annet VIF lå billettene ute lenge før og ikke noe problem å kjøpe uka før eller enda tidligere. Billettene ligger vel i systemt til Billettservice nesten hele året så man kan jo kjøpe for kamper som er ett halvt år frem i tid?
Prøver man seg på Billettservice.no får man ikke lov å kjøpe i bortesupporterfeltet. Så får vel vente til søndagen og kjøpe på stadion.
Dårlig system spør du meg....litt kjipt å være tidlig ute oppe på Ullevaal når man skal ha i seg noen brune nede i sentrum først også.
Nå blir det nok ikke utsolgt men kunne vært en ide å ha billettene på Aristokraten 1 til uker før kampen så folk som ikke er i Fredrikstad mere en gang pr 14 dag.:confused:
snappet opp lyn sin tifo til søndagen, på stabækforumet, av alle steder!
skal hvis forestille der spillerne kommer ut, og ffk sine spillere har isteden for nummer på draktene fått en L som dere ser bakpå biler med folk som øvelseskjører!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Lyn har få men bra supportere.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
er det en mixed tribune, eller blir jeg sittende med lynfansen?
"8-9 busser med FFK-fans vil ta veien innover"... Jeg har fått billetter til buss nr. 16, men jeg vet ikke åssen det nummereringssystemet funker jeg :P
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Tipper vi havner på like mange som Lyn supporterne, og at vi overdøver dem fullstendig :ffk:
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914