Husk meg
Brukernavn
Passord

Hetsing av linjedommeren

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 29 sep 04, 09:41
Endret: 29 sep 04, 09:41
Mitt enkle poeng er at hvis man har med små barn på Plankehaugenfeltet vil disse høre endel gloser i løpet av en kamp. Hvis det ikke er bedre på familietribunen, som du hevder, så har klubben et problem! Men hvis du fortsatt mener det IKKE er forsvarlig å ha barn der, så har du en ganske enkel oppgave som forelder; nemlig å ikke ta dem med. Sorry, men du får nok klage til klubben ang. familietribunen, men jeg tror ikke du kan klage på PH for at det kommer en del gloser. Sånn har det alltid vært og sånn vil det bli.

Uansett, så veldig stort problem kan det da ikke være. Det har da fungert bra for oss som har "vokst" opp på div. tribuner og arenaer tidligere...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 29 sep 04, 10:49
Endret: 29 sep 04, 11:00
skjønner ikke hva som er problemet...man kan vel si akkurat det man mener under en kamp,gjerne rope det høøøøyt ut,så det dundrer over hele stadion?!?Poenget er hvis linjedommeren/dommeren faktisk har riktig i den situasjonen så er det jo han /hun som ropte dette som driter seg fullstendig ut,og ikke kan reglene...Og når det gjelder barn,hvis foreldre er redde for å la de høre stygge gloser,sett dem på en av sittetribunene eller gressvik svingen...Slike ting skjer i alle andre idretter også,og vil som en annen har sagt alltid være der....Slutt nå med denne sytinga,og gjør dere klare for å rope de såkalte stygge glosene mot lyn sossene på banen....Og ikke minst være den 12 spilleren på ffk lage ved å synge de frem til seier :ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 sep 04, 14:22
til Planken

jeg vet ikke.. om du er så sikker på hvem jeg er bør du hilse på meg..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 29 sep 04, 17:19
svar selv da planken

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 30 sep 04, 23:13
Hei, keiko, sorry at jeg ikke har "bodd" på forumet det siste døgnet, er ikke alltid innom hver 3. time...har vært og levert en leiebil i Sverige, og sånt tar tid (40 mil hver vei)

Skal vurdere å si hei neste gang, er litt sjenert se...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 01 okt 04, 00:33
Det er da ingen ting å være sjenert for.. hva skal jeg si som sliter meg angst for folke mengder... ;)
en klarer det om en vil.. merker jeg har angst da jeg kommer på stadion og ser folke mengden, men jeg presser det bort.. trodde jeg liksom skulle bli kjent med mange suportere jeg, men kan ikke si det har hendt... :ffk:

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 01 okt 04, 01:01
IQ, ... testene tas nok andre steder!

Skulle bare mangle om det ikke det kom ett eller flere rop som ville vært "sensurert" i annen sammenheng.

:ffk:2005.:ffk:

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 19 okt 04, 02:48
postet av planken 27/9: Stakkars "flaggmann" igår, han var jo stort sett udugelig, og fikk høre det. Helt konge, vi må si ifra.

Men når det faktisk dukka opp en soleklar offside, så er det en og annen som også da klarer å dra fram kveldens verste skjellsord, selv om det meste av PH-feltet klarer å skjønne at denne avgjørelsen faktisk var riktig. Det sto en "stor mann" i grå genser tror jeg, foran meg midt på rad 3 eller noe, var det deg Keiko? Syns å kjenne deg igjen fra et bilde... Uansett, å rope FITTETRYNE og diverse for en klart riktig avgjørelse er for dumt.

Skal vi kunne gjøre noe inntrykk på dommerne og påvirke dem til å dømme bedre, må vi holde oss for gode til å holde på sånn når dommerne dømmer soleklart riktig. Ellers vil ikke NOE av klagingen vår bli tatt seriøst...

Til planken:

jeg hørte noe det 17/10.. fikk du med deg det ?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 okt 04, 12:40
Mulig du står på feil plass keiko. Oppe der hvor jeg står gir vi ut klemmer i øst og vest. Skikkelig bælmoro.:D:D Du får ta deg en tur opp hit. Da blir du tatt godt vare på.:ffk::ffk:

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 19 okt 04, 12:51
Et hjemmepublikum som holder kjeft ved riktige dommeravgjørelser og gir 110% klar beskjed når det begås tabber vil gjøre at dømminga oftere og mer konsekvent går vår vei. Problemet er at så har nesten aldri skjedd, fordi det står folk dårlig plassert på tribunen og sier fra at noe er feil fra deres vinkel, når det i realiteten er helt korrekt fra en annen vinkel.

Hvis PH kunne holde helt kjeft når noen blir korrekt avblåst og eksplodere når det kommer en feil avblåsning, derimot.... PH er jo spesielt godt plassert i forhold til offside, da. :-)

Små barn som ikke har lov til å avgjøre om de skal banne eller ikke kan nok ikke (med hell) tas med i PH. For det første må man stå, og for det andre hagler det med kraftuttrykk, og sånn vil det alltid være, og sånn synes jeg det skal være. Det hører med engasjementet.

MEN, jeg synes nok det ville være fint om man hadde en del av tribuneanlegget reservert for dem som har mindre barn sånn at man kan gå på stadion uten å være redd for at sneipen blir helt skakk-kjørt etter to omganger med bermen... Hvis det foregår upassende ting på barne/familie-tribunen synes jeg man skal få rydda opp i det. Det er sikkert bare å få satt opp en plakat eller noe.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 okt 04, 12:58
Jeg kan ikke si at det er så mange barn på PH- feltet. Det er for mye voksent klientell der til at døm får sett noe særlig. Flesteparten er nok på Gressviktribunen.

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 okt 04, 15:54
Barn leker, banning ikke tillat..

Les reglene for dette forumet!

NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914