opptelling til Borås
Opprinnelig postet av JonAG
Så og hørt BBB på TV i går. Ikke dårlig til å være på en bortekamp i Sverige. Men det var dårlig motstand både på banen og tribunen. Elfsborg skapte så og si ingen verden ting.
Kan noen av plankene fortelle om sitt møte med BBB?
hvor har du sett kampen ??? Du har ikke tatt den opp vel ????
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 02 okt 04, 13:52
Endret: 02 okt 04, 13:54
Bilder skal jeg se om ikke jeg får ordnet. Brenner en cd og tar med i morgen. Du får vel lov til å dra på kampen nå som du likevel ikke hadde mistet mobilen likevel...
Klokanhistoriene ble forøvrig bedre og bedre utover kvelden. Det begynte forsiktig med "Å, er du Klokan!" før kampen. Rett før vi dro gikk det mer i "Han er en legende!". De beste historiene var historiene Klokan selv kom med om gode gamledager i bilen på vei nedover. Klokan var imidlertid ille stille på hjemturen. Pussig!
Klokanhistoriene ble forøvrig bedre og bedre utover kvelden. Det begynte forsiktig med "Å, er du Klokan!" før kampen. Rett før vi dro gikk det mer i "Han er en legende!". De beste historiene var historiene Klokan selv kom med om gode gamledager i bilen på vei nedover. Klokan var imidlertid ille stille på hjemturen. Pussig!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Dessverre ingen opptak Klokan. Egentlig veldig dårlig da jeg vet du hadde satt pris på det. Men, du har jo mange andre opptak du kan mimre med.
Kampen gikk direkte på Svensk Kanal 5.
Kampen gikk direkte på Svensk Kanal 5.
Marching on together!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914