Husk meg
Brukernavn
Passord

Bra eller dårlig?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gjesten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 04

Lagt til: 27 sep 04, 10:19
Endret: 27 sep 04, 10:20
Først av alt, Gratulerer med seieren i går kveld. Det er imponerende å se at dere greier å fylle stadion når dere har hatt en sesong i bunnen. Fint at dere er over streken, og håper dere blir! Jeg tilhører dem som holder med Bodø/Glimt, og henger selvfølgelig litt med hodet i dag. Regner med at dere gjerne beholder Glimt i tippeligaen, ikke alle lag dere tar 6 poeng mot....
FFK fikk betalt for innsatsen i går, de løp mye, var tidlig oppi motstanderne og gjorde det vanskelig for Glimt. Derifra til å si at FFK spilte bra fotball?? Så svakt som vi spilte i 1. omgang, burdte vel bra fotball resultere i større ledelse. Personlig syns jeg dette var en dårlig fotballkamp, med fortjent seier til det laget som kjempet best. Leste kampreferatet på forsiden her, og det er jo artig å lese så "fargete" referater:D
Glimt blir kritisert for å fortsette angrepet når en FFK-spiller ligger nede. Hvem bør kritiseres? Da FFK-keeper kaster ut ballen etter angrepet viser det seg at spilleren reiser seg opp, og er klar for kamp igjen! Han kunne jo håpe at Glimt som var på vei forover stanset angrepet sitt! Personlig tror jeg, og det gjelder alle lag, at ofte legger spillere seg ned og håper på "fair play" En spiller som er "skadet" må sjelden ha behandling umiddelbart, og jeg kunne tenkt meg en regel hvor "skadete" spillere må av banen 5 minutter. Jeg innbiller meg at vi hadde sett færre situasjoner hvor spillere "jukser" seg til avbrudd i spillet?
Ellers syns jeg at han nr.19 var en ordentlig sytpeis! Jeg ser jo at han er fotballspiller, og da bør han konsentrere seg om det, og ikke ramle som ei filledokke, klage til dommeren hver gang han kaster seg ned osv...
Dommer Berntsen? Enig i at han ødelegger mye. Det var jo tross alt en snill kamp, og unødvendig å blåse den i stykker. Så at dere også hadde blitt bordømt mot Brann av samme dommer. I Bergen var Ivar Rønningen på vei ut av banen fordi han var utenfor 16 og reddet med hendene, men kunne snu fordi Berntsen bare ga gult!! Senere "fikk" Brann straffe (og det ble vel gjort opp i Bodø sist søndag:rolleyes:)
Det er mulig Berntsen var preget av disse situasjonene, og var livredd for å tabbe seg ut? Og så var det kanskje nettopp det han gjorde?! Det var noen synspunkter fra en i gult som var på stadion i går. Lykke til videre i sesongen, håper vi møtes i tippeligaen neste år! Vi har jo et tøft program foran oss begge to....

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 27 sep 04, 10:29
Den som taper får lov til å bli skuffa vel

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 27 sep 04, 10:53
"en regel hvor "skadete" spillere må av banen 5 minutter."

Nesten enig, i utgangspunktet bra, men den er også uheldig for lagets spiller dersom spilleren virkelig er skadet. Synes heller ikke situasonen med den liggende spilleren og at glimt fortsatte var så mye å klage på. Har et lag ballen og angriper kan man ikke alltid forlange at de skal stoppe. Dersom de ligger på midten og triller ball, ja da skal de stoppe. Bytter på overtid bør ihvertfall bort.

Glimt er et av lagene jeg vil ha i TL, men ikke på bekostning av oss.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 sep 04, 12:02
Det faktumet at dere spilte dårlig kan ha noe med at FFK spilte bra? Eller?

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 27 sep 04, 12:23
Opprinnelig postet av Holters
Det faktumet at dere spilte dårlig kan ha noe med at FFK spilte bra? Eller?

Bra sagt.... For FFK spilte bra! B/G fikk ikke til noe, nettopp fordi at FFK spilte kjempe bra i 1 omgang!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Gjesten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 04

Lagt til: 27 sep 04, 12:47
Som rødhvit syns en kanskje FFK spilte en bra kamp. Jeg vil si det sånn at de løp mye, ødela for Glimt, spilte ikke kjempebra, men kjempet kjempebra! Sorry!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 sep 04, 12:52
Bra eller dårlig, en subjektiv mening fra en supporter, så hva er poenget med å krangle? Selvfølgelig er vi rød-hvite uenige med de gule her...og å løpe mye og ødelegge for Glimt er jo en stor del av det å spille bra!!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 27 sep 04, 13:03
Opprinnelig postet av Planken
å løpe mye og ødelegge for Glimt er jo en stor del av det å spille bra!!

Enig! Det var mye av grunnen til at FFK spilte så bra at B/G ble dårlig!!!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914