Høgmo som klubbdirektør ?
Vet dette har vært tatt opp tidligere, men nå innrømmer Harry Hansen og KTE overfor VG at de vil samarbeide med Høgmo, de har også jevnlig kontakt med han på fritiden.
Han flytter som kjent til Moss etter denne sesongen, bare lurer på hva folket synes om Høgmo som eventuell klubbdirektør.
Han svarer selvsagt på vanlig måte "utelukker ingenting", tror aldri jeg har hørt den mannen komme med noe annet enn slike utslitte fraser i alle sammenhenger :p
Kvisvik tror jeg ikke vi kan fortsette å drømme om.
VG
Han flytter som kjent til Moss etter denne sesongen, bare lurer på hva folket synes om Høgmo som eventuell klubbdirektør.
Han svarer selvsagt på vanlig måte "utelukker ingenting", tror aldri jeg har hørt den mannen komme med noe annet enn slike utslitte fraser i alle sammenhenger :p
Kvisvik tror jeg ikke vi kan fortsette å drømme om.
VG
Dersom en setter opp ønskeliste, har jeg på topp Henning Berg!
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Bare FFK beholder Bora og Raio kan de gjøre som de vil ellers.... disse spillerne MÅ vi ha med videre!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
enig.de 2 er utrolig viktig for videre suksess!!tat gjerne høgmo som klubbdirektør,men vet ikke helt hva det kan ha å si for klubben.vi får vel et større nettverk å hante spillere fra og klubben blir mer veldrevet.
savner "svensk magi" allerede
Høgmo har veldig stor kompetanse, han er målrettet han har trent gode lag.
Damelandslaget, U21 Landslaget og TIL.
Han har god utdannelse og er også tilbudt jobb i SAS Braathens.
Han ville vært en kjempekapasitet for klubben. Da ville faktisk FFK hatt et av landedts sterkeste sportselige apparat.
Damelandslaget, U21 Landslaget og TIL.
Han har god utdannelse og er også tilbudt jobb i SAS Braathens.
Han ville vært en kjempekapasitet for klubben. Da ville faktisk FFK hatt et av landedts sterkeste sportselige apparat.
Høgmo ville vært veldig bra sammen med Eggen og Harry.....
Tror også Høgmo vil være en tilvekst... Tror nok han velger ffk til slutt :)
Høgmo flytter til Moss? Han bor i Moss allerede, pendler til Tromsø, men bor i Moss
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg hadde ikke muligheten til å komme på stadion i går, men jeg fulgte med på tv2 hvor Høgmo var gjest og han snakket veldig positivt om hva som skjer med FFK om dagen. Satt og tenkte på at kanskje han hadde noe på gang, så jeg ble ikke akkurat overrasket av uttalesen til Eggen idag.
Per
Høgmo er en rutinert type som jeg hadde blitt glad for å få til klubben...stå på Harry! Få tak i den mannen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914