Deeeeeeeeeeiliiiiiiiiiig !!!
ok, synes det er fint at du har meninger, eller blir det for sært og surt......
Jeg tror at både plankehaugen og red beavers er tjent med mindre fordommer og bedre kommunikasjon mellom supporterklubbene og enkeltindivider.
Fint med samarbeidet mellom FFK og Stjernen i Aristokraten!
Goran Karlsen
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 27 sep 04, 19:29
Endret: 27 sep 04, 19:30
Til noe helt annet. Alle må kjøpe seg billett i VG svingen mot Lyn. Tenk om vi hadde kunnet fylle hele svingen. Et vakkert skue.
---------------------------
Gøran Karlsen
Opprinnelig postet av ajg
Veldig bra synging av plankehaugen i dag, men en ting reagerte jeg litt på... noen av de øverst på feltet dro i gang en stjernen-sang etter at speaker hadde opplyst at stjernen hadde vunnet. dette var under en av de mest kritiske fasene i kampen, og da passer det seg ikke å synge for et hockeylag som er mange mil unna. er det noe jeg driter i så er det stjernen og hockey. er man på fotballkamp, synger man fotballsanger. de som heller vil synge stjernensanger får dra på hockeykamp. i stjernehallen er det som regel 1000 tilskuere, på stadion er det 10000!!!
Øy,tåka husk det er ganske mange som er Stjernen fans som er med å støtter FFK på mange kamper.At du slenger av deg dritt om Stjernen som er fra din egen by,blir ganske på tryne!!!Skjerp deg!!!!
Vi i Beavers holder på å jobbe med å innvitere alle i Plankh på en gratis kamp i stjernehallen.mot sparta.Det gjør vi for at vi synes det ville vært moro å kunne gi dere en opplevelse av hockey kamp sammens med oss..Har snakket med mange i Plankh og dem gleder seg til det,er moro om vi kan ha det kult hele året....
Ps,Stjernen har et gjennom snitt på 1500,og litt over 2000 på stor kampene..
Opprinnelig postet av Pk
Får vi hele svingen, både øvre og nedre? Blir det da nummererte plasser?
Vi får hele svingen,og plassene er unummererte.
Gøran Karlsen
Opprinnelig postet av Bever
Etter å les alle innlegg fra folk her,blir jeg litt glad,for det virker som folk har litt vett i hodet ennå!!!
Vi i Beavers holder på å jobbe med å innvitere alle i Plankh på en gratis kamp i stjernehallen.mot sparta.Det gjør vi for at vi synes det ville vært moro å kunne gi dere en opplevelse av hockey kamp sammens med oss..Har snakket med mange i Plankh og dem gleder seg til det,er moro om vi kan ha det kult hele året....
Ps,Stjernen har et gjennom snitt på 1500,og litt over 2000 på stor kampene..
Tenk om man kunne latt være å spille musikk mellom droppene også. Da ville kanskje atmosfæren blitt elektrisk i Stjernehallen igjen. Kunne dere kanskje presset på Stjernen ledelsen å prøve uten musikk i en kamp mot Sparta??
Det hadde vært en sann nytelse,og en nostalgisk aften. Stemningen hadde garantert blitt bedre.
Gøran Karlsen
Ajg ... Vet ikke hvem du er og respekterer det du skriver . Men når du etterhver skjønner at du har "dreti på draget" da er det enklere å legge deg flat og inrømme det enn å ødelege temaet mitt som var den generelle atmosfæren i kampen mot Bodø Glimt.
Beklager hvis dette her treffer deg men du skjønner vi kroater pleier å si det rett fra levra så ....
Har fortsatt repsekt for det du skrev i hvertfall første par innlegg da
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Olavesen
Ok, og blir det som mot Enga, at de som er interesserte i å synge står nede?
Ja
Gøran Karlsen
Jævlig synd med kampen på søndag,stjernen skal i Asker hallen,og der starter det kl 1700,skårer FFK skal jeg dra igang FFK sang:cool:
Tenk deg par busser med Plankehaugen i Asker hallen i første periode da... Hja... i min tid i Zagreb , da vi startet BBB da var det ikke så viktig med kun Dinamo.. Vi dekka jo hele Zagreb. Fikk gratis biletter og gratis reiser. dro på Basketball, Vannpolo, Hånball, Iskockey og beste av alt dame voleyball
I tillegg i perioden 1980-1989 røk Dinamo altid første runda i Europa. Fikk enten Sporting, Porto eller Benfica..
Og onsdager dro vi til Split og så Hajduk spille mot Torino, Waregem, Totenhem , Ajax og andre europacup kamper. hm, når jeg tenker litt tilbake skjønner jeg egentlig ikke hvordan fikk jeg til til videregående skole i det heletatt.
Dinamo Zagreb
Nei til Life is life og We will rock you på alle idrettsarrangement.
Vi satser på to seiere til søndag også, men først skal fjøslaget bli slått.
Gøran Karlsen
Er sett stjernen runt hele norge,samme med ffk,Dra til steder som Steinkjer-Drøbak-Lørenskog,er bedre en sofan,he he......
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Takk for respekten. Jeg respekterer deg meget høyt også, etter innsatsen du har gjort for Plankehaugen de siste kampene! Jeg kan godt legge meg flat og innrømme at jeg hadde håpet og trodd på litt større støtte, men jeg mener fortsatt at jeg ikke har dreti på draget, for jeg har fortsatt en personlig mening om at hockey ikke interesserer meg stort... greit nok at en del her inne også er stjernen-supportere, men jeg må få lov til å ha min mening uansett. at jeg ikke fikk større støtte her på forumet tar jeg til etterretning. det var nemlig flere av de rundt meg som reagerte på dette på stadion. men som sagt synes jeg det er bra at stjernen vinner, fordi det gavner byen.
Johan:
Det er ikke det at folk klapper jeg reagerte på, men at folk synger Stjernensanger på stadion. Men forstår godt argumentet til Gøran Karlsen med at vi må ha litt humor og spontanitet!
DA FORESLÅR JEG AT VI AVSLUTTER DENNE SAKEN, OG SKRIVER OM DEN GENERELLE STEMNINGEN PÅ GLIMT-KAMPEN UNDER DENNE TRÅDEN!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
det var nemlig flere av de rundt meg som reagerte på dette på stadion.
!
vel, vel.....
Det var flere rundt meg som ropte på Stjernen!
Skulle vel ikke forundre meg om vi får flere annledninger til å ta en stjernen sang :-)
Jeg tror dette temaet er diskutert nok nå i denne tråden, men på sikt tror jeg at Plankehaugen offisielt ikke bør legge seg på en anti-Stjernen og anti-Red Beavers linje.
Forklaring:
Jeg kan jo IKKE dele meg i to eller tre. Når jeg drar på stadion er jeg FFK fan og Plankehaug-medlem, og når jeg drar til Løvenshule (Stjernehallen) er jeg Stjernen fan.
Hverken fysisk eller psykisk kan jeg skille mellom FFK og Stjernen i mitt liv.
Det å være FFK fan er ikke noe jeg tar på meg, eller kler av meg.
Slik har nok de fleste det på Stadion!!!
Diagnosen er stilt: STOLT BYPATRIOT
Dinamo Zagreb
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914