Deeeeeeeeeeiliiiiiiiiiig !!!
Det vi bør akseptere er at noen av oss ikke bare er FFK supportere, men kanskje først og fremst bypatrioter.
Det skulle vel ikke være så vanskelig å forstå ei heller å akseptere.
Fredrikstad er en patriotisk by, mange ganger sjåvinistisk.
På dette området kan faktisk Fredrikstad måle seg med Bergen, noe mange innflyttere bemerker. Ikke noe galt i det, det er flott at folk er stolte av byen sin.
Derfor la oss forsøke å støtte "lokale" lag/idrettsutøver, og la oss heller bruke vår negative energi på våre motstandere.
Synes forresten at en stor sett er flinke til dette her på Forumet.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Og har men ikke mulighet til å dra til Lillehammer (eller foretrekker å dra på stadion for å se FFK-Bodø Glimt..), så må det da være lov å glede seg over at 2 Fredrikstad lag faktisk ta hjem seieren.. Eller hva?
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
bateman som synes det er moro med suksess både i fotball og hockey.
savner "svensk magi" allerede
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av ajg
Veldig bra synging av plankehaugen i dag, men en ting reagerte jeg litt på... noen av de øverst på feltet dro i gang en stjernen-sang etter at speaker hadde opplyst at stjernen hadde vunnet. dette var under en av de mest kritiske fasene i kampen, og da passer det seg ikke å synge for et hockeylag som er mange mil unna. er det noe jeg driter i så er det stjernen og hockey. er man på fotballkamp, synger man fotballsanger. de som heller vil synge stjernensanger får dra på hockeykamp. i stjernehallen er det som regel 1000 tilskuere, på stadion er det 10000!!!
Opprinnelig postet av ajg
noen av de øverst på feltet dro i gang en stjernen-sang etter at speaker hadde opplyst at stjernen hadde vunnet. dette var under en av de mest kritiske fasene i kampen, og da passer det seg ikke å synge for et hockeylag som er mange mil unna. er det noe jeg driter i så er det stjernen og hockey. er man på fotballkamp, synger man fotballsanger. de som heller vil synge stjernensanger får dra på hockeykamp. i stjernehallen er det som regel 1000 tilskuere, på stadion er det 10000!!!
Jeg dro igang en Stjernen sang.... Om det ikke passet, er vel det en skjønnsmessig vurdering.. Det var vel et gjennsvar på det at speakeren brukte god tid på å oppdatere Stjernen, og han brukte tid på å gi resultater fra samtlige hockey resultater i fra Eliteserien.
Om det er noen få som ikke elsker Stjernen i Plankehaugen respekter jeg det, men det er vel ikke til å stikke under en stol at 99% holder med Stjernen.
Derfor synes jeg det var på sin plass med en hyllest til Fredrikstads iskrigere!!
Regnestykket til ajg.
1000 pers i Stjenehallen. Av disse går kanskje 950 regelmessig på stadion. Disse 950 gikk vel på stadion før du interesserte deg for fotball og FFK.
God bedring!
FORZA FREDRIKSTAD FK - STJERNEN!
hater Sparta, man. u, IFK Göteborg og tørrfisk!!!
Og ikke minst går på kampene.
:rolleyes:
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Hææææælig sang i går guttær! Tror gi meg en F! bør bli standard i tillegg til at vi utvikler sangen. Bra med Dag og Zoran på bruskasser.
Artig med flaggparaden føre kampen.
Bra at guttæne kom ut av garderoben etter kampen og tok imot hyllesten.
Dæææææilg med tre poeng og nesten 10 000 x inngangsbilletten i klubbkassa.
Er det noen på hovedtribunen som har en tilbakemelding på ting som var bra og ting som kan bli bedre?
Kjempe oplevelse for meg og guttungen
Jeg hadde gåse hud fra flaggåpningen til dere sang "HELE LAGET KOM IGJEN"
Jeg visste ikke at det låt SÅ bra!!
Neste kamp blir det i haugen igjen...
Kansje vi skulle laget et område nærmest banen for de minste i Plankehaugen, så de å så no?
:ffk::ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
når det gjelder "regnestykket" mitt tok jeg utgangspunkt i den siste hjemmekampen til de respektive lagene. på stadion i går var det 10000, i stjernehallen på torsdag var det litt over 1000.
Til Jonek:
jeg skjønner ikke hva du vil ha fram med regnestykket ditt, jonek. det er jo akkurat det jeg sier også, at 1/10 av stadion går regelmessig i stjernehallen. artig å se at du rakker ned på meg og mener at jeg ikke har vært ffk-supporter i lang tid. synes det er rart at du vet så mye om meg. jeg har vært FFK-supporter i mange år, og jeg tror jeg har vært på mange flere kamper enn deg de siste årene! men forøvrig så mener jeg at man er en like god ffk-supporter enten man har vært det i 5 eller 50 år.
personlig har jeg ikke spesielt sans for hockey. som sagt har jeg likevel vært på en del kamper. blant annet lokaloppgjørene kan være artige. når jeg ikke har noe annet å gjøre, drar jeg noen ganger på hockeykamp.
AJG - som mener man er en like god FFK-supporter enten man er interessert i hockey eller ikke!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Og...-det spør jeg ikke ajg om lov til.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Må si att kampen i går var virkelig herlig. Deilig å stå så trangt som vi gjorde. Det er noe eget ved å se en god fotballkamp badet i flomlys nå i høstmørket. Blir nok over 10000 på hver av de to siste hjemmekampene.
Sånn det virker på meg, var det årsbeste for plankehaugen, mens det heller var litt slappe greier på hovedtribunen.
Litt generøs må man jo være. Det handler jo om å ha det mest mulig morro, ikke minst mulig morro. Man lever kun en gang og litt glede skader ikke før man går i grava.
Vi må ikke fremstå som sære og hovmodige nykommlinger som liksom har svaret på alt når det gjelder tribunekultur.
Det var en her som skrev at han hadde vært medlem av Plankehaugen i mange år....:-) mange år????? Det blir litt dumt, men tanke på at PH er tre år....
Da hadde han svaret på hvordan det skulle være på tribunen.....-)
Vi har kommet en liten bit på veien, men vi har et veldig stort potensiale om vi ikke blir for sære.
fremdeles:
FORZA FREDRIKSTAD FK -STJERNEN
er fremdeles ikk noe spesielt glad i
Sparta, man.u,IFK Göteborg og tørrfisk!
hva som er "mange år" er jo et tolkningsspørsmål. jeg mener at 3 år er mange år. for jeg har nemlig vært med i plankehaugen i nesten 3 år nå.
og jeg sa ingenting om at jeg har svaret på hvordan det skal være på tribunen. det jeg sa var at jeg vet hvem du fleste i PH er. i tillegg kom jeg med en personlig mening om at det ikke passet seg å synge hockeysanger, men det har ingenting med at jeg har vært med i PH i mange år å gjøre. jeg har ikke sagt at jeg har noe fasitsvar på hvordan det skal være på tribunen. svaret på det overlater jeg til styret i PH.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914