Deeeeeeeeeeiliiiiiiiiiig !!!
Også kan jeg ikke annet enn le av dette her nå
http://www.dagbladet.no/sport/2004/09/25/409349.html
ha ha Dagbladet se tabbellen da. Hvis Dere ikke skjeper Dere går jeg over til VG uansett om kjerringa elsker Lørdagsmagasinet.
Yep , yep folkens da snakkes vi på Ullevål til søndag (enkelte heldiggriser ser jeg i Borås også) .
Hjemmeleksa .......
Lær Dere teksten da
Når Ballen ruller , og gutta skårer
Når hele stadion er glad
Vi er så mange , og synger sammen
Fordi Vi elsker Fredrikstad
Ale ale, ale ale, ale ale ale aleeeeeeee
Ale ale, ale ale, ale ale ale aleeeeeeee
Muskken er jo her i mp3 formatet
Sangen
Hilsen Klokan
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Sku gjerne vært med til Borås, da. Men jeg regner med at dere synger for oss alle der nede!
Bams-fia, Jack og sang!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Hurra, FFK,de er der supporterene tippet.
Men, vi takker ikke nei til en plass høyere :D:D:D:D
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
:ffk::ffk::ffk:
Og til folk i klanen eller andre suportere: Se på Plankehaugen og lær!!!! :ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Bra jobba!
Sorry, rødt./hvitt flagg på begge sider.
DERE er store, for en jobb dere legger ned.
HURRA; sier jeg .
Og hva f*** er det for et argument du bruker om at på stadion er det 10 000, mens det i stjernehallen er 1000?
Hadde skjønt deg om dette hadde vart over flere minutter, men det varte vel maks 10-20 sekunder!!
Ikke irriter deg så mye, nyt heller seieren og tanken på at vi snart er norges beste supporterklubb!!
"You`l never walk alone"
Pættærnæ døm hang og slang!!
Hørte iallefall ale-ale delen over webtv :D
Argumentet med at det er 10 ganger så mange tilskuere på stadion, er for å få fram hva folk flest liker og er opptatt av. etter min mening kan stjernen og hockey generelt seile sin egen sjø - jeg er også motstander av at stjernen skal få selge sine artikler i FFK-HUSET.
Folk flest vil se fotball, og da blir det feil når de som er med både i beavers og plankehaugen begynner å dra inn stjernen-sanger på stadion. det reagerer jeg og flere andre på. greit at man klapper for at de vant, men der stopper det.
Det er sinnsykt mange som holder med både Stjernen og FFK. Derfor må det være lov til et par uskyldige Stjernen klapp når guttane vinner. Hva er galt med det,ajg?
Hilsen Gøran, som er stor fornøyd med to seiere til byen vår i dag.
Gøran Karlsen
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Folk må få lov til å vise sin støtte til stjernen!
Og jeg er veldig glad for at de selger stjernen effekter hos Aristokraten!
Håpet er at beavers og plankehaugen kan slå seg sammen til en stor supportergruppe slik som klanen!
Så spar oss for idiotiske og negative utsagn om stjernen ajg! Tipper det er flere enn meg som blir :mad: om å høre dritt om stjernen her inne!
Og folkens møt opp mot Storhamar på torsdag! Hockey er kult!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Og til Gøran; Det er ikke sinnsykt mange som holder med både FFK og Stjernen. Hockey er en relativt liten idrett, hvertfall sammenlignet med fotball. Som vi vet var det 10000 tilskuere på stadion i dag. 1000 av dem pleier muligens å være i Stjernehallen. Det er 1/10 av FFK-supporterne.
Når det gjelder sammenslåing av supporterklubbene tror jeg det bare er dumt av oss. Vet at det er en del potensielle bråkmakere i Beavers. Hockeysupportere har ikke akkurat det beste ryktet på seg. De beverne som er med i plankehaugen i dag er vel greie og ordentlige, men vet at det er andre som ikke er like bra...
Opprinnelig postet av ajg
svada, svada, svada...
Stakkars deg som må kritisere andre for at de klarer å glede seg over andre ting enn FFK...
.....føler med deg.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Det er vel også saklig å påstå at det nesten ikke er noen av de på stadion som ønsker at Stjernen skal gjøre det godt, og blir glade når de gjør det?
Nei, tenkte meg det...
Men jeg er saklig når jeg påstår at innleggene dine på denne tråden er svada, fordi at du ikke vet hvilke av de som lager liv på FFK-kampene som også gjør det på Stjernen sine...
Du vet heller ikke at det er veeeldig mange i plankehaugen idag som var med Red Beavers da det blåste som verst første halvdelen av 90-tallet.
Så vær snill, ikke uttal deg om ting du ikke har greie på.
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
Det er riktig.. Det er vel saklig å si at det er 10 000 på hjemmekampene til FFK og 1000 på Stjernen sine?
Er ikke det saklig? Det er jo ren fakta.
Det er vel også saklig å påstå at det nesten ikke er noen av de på stadion som ønsker at Stjernen skal gjøre det godt, og blir glade når de gjør det?
Hvor har jeg skrevet det? Det jeg skrev er at det er ikke så sinnsykt mange som Gøran skulle ha det til som er både FFK og Stjernen-patrioter, det viser seg jo på tilskuertallene. Blir bare latterlig hvis du ikke kan akseptere at fotball er mye mer populært enn hockey. men de fleste på stadion syns nok det var bra for byen at stjernen vant, og klappa derfor når resultatet ble offentliggjort. jeg klappet også i hendene da. men som sagt mener jeg da at det holder.
Men jeg er saklig når jeg påstår at innleggene dine på denne tråden er svada, fordi at du ikke vet hvilke av de som lager liv på FFK-kampene som også gjør det på Stjernen sine...
Du vet heller ikke at det er veeeldig mange i plankehaugen idag som var med Red Beavers da det blåste som verst første halvdelen av 90-tallet.
Så vær snill, ikke uttal deg om ting du ikke har greie på.?
tror jeg vet vel så mye som deg, som sitter på jæren og tror du vet alt. jeg kjenner til de fleste i plankehaugen da jeg har vært med der i mange år. har også vært på en del hockeykamper, senest mot trondheim på torsdag sto jeg ved red beavers og observerte. der så jeg kun 5 personer som er fast inventar på plankehaugen-feltet.
Nei, det er ikke fakta at det er 10 000 på stadio`n, men inimellom kan det være bortimot -i medgang. I stjernehallen er det forøvrig ca 1500 i medgang. Så du burde kanskje slå opp "fakta" i ordboka, så ser du at det ikke betyr "ønsketenkning".
Men det er ikke poenget her, heller ikke at intressen for fotballen er mye større enn det den er for ishockey, for det innrømmer jeg gjerne. Poenget er at alle kan få velge, og få lov til å uttrykke litt glede om man ønsker det. Og som jeg så i en tidligere tråd varte ikke jubelen mer enn 20 sek.
At jeg fortiden bor på Jæren, noe jeg forøvrig har gjort i 2 år, gjør ikke at jeg ikke får med meg hva som skjer hjemme.. Jeg har fortsatt gode kompiser hjemme og får med meg det som skjer.
Jeg var med å starta Beavers for snart en mannsalder sia, og var aktiv både i stjernehallen og på stadion inntill jeg flytta, så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg vet at noen av de værste bråkmakerne fra "glansdagene" til beavers hverken er aktive sangfugler i stjernehallen eller med på borte-turer, men de er aktive på stadion. Tidene forandrer seg, dette er folk som var med oss fordi det var "morro" med bråk og fyll. Når vi i Beavers stramma inn tøylene forsvant disse.
Opprinnelig postet av ajg
er det noe jeg driter i så er det stjernen og hockey.
Så fint at du er på flere stjernekamper da... Hva gjør du der??? Observerer noe du kan kritisere her?
(I`ll be back)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914