Husk meg
Brukernavn
Passord

På sikker plass! (FFK-Bodø/Glimt)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 sep 04, 20:07
Viking slo i dag Stabæk, og trolig er det nok like greit. Viking bør være for gode til å rykke ned.

Det som er mindre greit er at Odd Grenland ikke klarte å gjøre jobben sin. Med 2-0-seier til Molde tar de over kvalifiseringsplassen.

Dagen i dag var preget av ufattelig mange (korrekte?) annulerte mål for Fredrikstad sin del, og etter hvert så det ut som en typisk "nå utligner Bodø/Glimt like før slutt"-kamp, men FFK holdt løpet ut.

Det gledelige er at nå kan Fredrikstad avgjøre absolutt alt selv. Ingen kan hindre Fredrikstad fra fornyet tippeligakontrakt så lenge de gjør jobben sin. Vi er ikke lenger avhengige av hjelp.

Det gjenstår 4 kamper, og tar vi 5 poeng er vi trolig i tippeligaen til neste år.

Fredrikstad fremstår for tiden rett og slett som et helt nytt lag i en meget god form. Historisk sett har Fredrikstad tidligere også vært et godt høstlag, så la oss håpe det varer sesongen ut!

Med forsterkningene Raio Piiroja og Bora Zivkovic på midtstopperplassene, er endelig de defensive probleme luket bort. Kanskje er det på tide å starte kronerulling for å kjøpe fri Raio? ;)

Dagfinn Enerly har tilført midtbanen en helt ny dimensjon. Med sine sinnssykt presise innlegg er han i alle fall i mine øyne en av Fredrikstads redningsmenn denne høsten - ikke bare "Fredrikstads nye nr. 8".

Lund Hansen har fremstått som det fantastiske talentet han er, og jeg forstår godt at Rosenborg ikke vil gi slipp på ham. Wade Barrett på sin side har vært med å øke kampen om venstrebacken, og gir Eggen muligheten til å velge litt forskjellige spillertyper på denne plassen.

Dette lover godt, dere! Nå har vi tre knallharde kamper på rad, og tar vi to poeng i disse kampene, kan vi avgjøre alt med seier i Stavanger i årets siste serierunde. La oss håpe det er avgjort allerde da. ;)

Som en kuriositet kan det nevnes at i løpet av de siste serierundene har Fredrikstad tatt hele 13 poeng. Kun Vålerenga er bedre på målforskjell, og med en kamp mindre.

Nydelig mål av West i dag!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 26 sep 04, 20:22
ble da ikke 2-0 til molde :D Og jeg tapte litt over 200 på at fredrisktad ikke scora et til :(

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914