Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad rykker ned

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 sep 04, 14:00
ikke faen om det skal skje... LES

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 25 sep 04, 14:16
Endret: 25 sep 04, 14:19
Artig med linker Keiko, men gjerne skriv litt mer om hva du mener og hva innholdet er sånn at vi som allerede har lest artiklene slipper å åpne hver eneste link du hiver ut her.

Er forsåvidt helt enig i at FFK ikke rykker ned!!!!!!!!!

EDIT:
Dagbladet tar forsåvidt utgangspunkt i at høstsesongen går nøyaktig som vårsesongen, altså at ingen lag har forsterket i sommer...
Jeg tør og påstå at FFK fremstår som et nytt lag etter sommerpausen, og at vi kommer til å overraske mang en "fotballekspert".

Men tror nok at det kan bli veldig jevnt i bånn, slik Dagbledet hentyder......

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 sep 04, 16:33
Endret: 25 sep 04, 16:34
Håper og tror ikke vi rykker ned, har fått en fin flyt i det siste og sanker jevnt med poeng selv om det ikke akkurat spilles festfotball, men jeg er fortsatt nervevrak, vet mange har tatt helt av igjen etter alle poengene i det siste, men det er 5 tøffe kamper igjen og vi bør minst vinne 3 av de for å være sikre, det blir jævlig tøft!

:eek: :) :o

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 25 sep 04, 21:16
Dette var noe av den mest idiotiske artikkelen Dagblad-sporten har kommet med, og fra den kanten har det kommet mange.....

At de tar utgangspunkt i de motsatte vår-kampene for å beregne hvilke lag som rykker ned er helt horribelt... Ingen logikk i dette siden alle, selv amatørmessige Dagblad-journalister, kan se at det er skjedd ting siden den gang, noe formkurven til FFK er en bra indikator på.

Men denne artikkelen har igjen gitt meg ett godt bevis på noe jeg har sagt lenge, at Dagbladet er og forblir dårlig og usaklig, og faktisk like intressant som Se og Hør...

Ps. Jeg jobber på nattåpen bensinstasjon, og skal på jobb inatt, og skal sørge for at Dagbladet havner i søpla (der den hører hjemme) og ikke i avis-hylla....

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 26 sep 04, 00:21
hehe.jobbet selv på bensinstasjon tidligere.dagbladet kom av en eller annen grunn alltid bak VG,søndag søndag,aftenposten & co!:p:p:p

savner "svensk magi" allerede

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 26 sep 04, 09:22
Ps... har nå kommi hjem fra jobb, og pga frykt for å havne i arbeidssøker-køen så havna dagbladet også idag i avis-stativet med de andre.... Men idag ble ikke dagbladet lest fra meg ihvertfall!

....gjeeeesp......

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 26 sep 04, 14:08
I Dagbladet står det at Sogndal ender opp med 24 poeng! Det vil si at de ikke taper noen av de gjenstående kampene(inkludert mot RBK igår - men alle veit nå åssen det gikk hehe).

Bare det å tro at SIL tar 9 poeng på de resterende 5 kampene (nå: 4), er en STOR vits!!
Den statistikken røyk allerede igår når "fjellkameratene" tapte mot RBK.

Dagbladet skal få den siden i retur når sesongen er omme! Det mennesket som skrev den artikkelen må være mentalt retardert.

Har kalkulert med at FFK står med 29 poeng etter at serien er ferdigspilt.....

Stabæk ender opp med 27poeng...
Molde med 29....
Det vil si at det blir kvallik på enten Molde eller FFK, mens Stabæk og Sogndal faller ned en div.
Målforskjellen som vil avgjøre kvallik eller ikke, vil jeg ikke blande meg op i hehe

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914