Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan Tar Vi Poeng Mot LYN?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 24 sep 04, 15:20
Så kampen LYN-LSK i går, og ble imponert over LYN`s defensive organisering. Hvordan tar vi poeng mot dem i neste runde?

- 1 ting er at det kommer 2000 supportere.
- 1 annen ting er taktikken til Eggen. Noen forslag?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 24 sep 04, 15:25
hva med samme teknikk som de? sterk defensiv organisering og raske west frampå der. hehe..

var ikke mye bakrom å spille i igår nei. viktigst er det å være aggressive, vinne duellene tror jeg. (doh:))

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 24 sep 04, 15:30
west blir jokern vår i denne kampen.berntsen og spesielt lüstü kan bli litt overmodig,og da vet vi hva som kan skje.(spør stabæk om dette!)

ellers må gutta krige som bare faen,for lyn har unge sultne spillere og en løpskåt leo...

men skårer vi mot lyn tror jeg minst 1poeng er i boks.lyn skårer jo "aldri" mer enn 1mål selv.

tror dette er den vanskeligste kampen vi har igjen på programmet.pong her vil bare være bonus.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 24 sep 04, 15:30
Tror faktisk Lyn borte er den vanskeligste kampen vi har igjen...

Er nok viktig å vinne midtbanen, og ikke la dem eie ballen som de gjorde på stadion...

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 24 sep 04, 15:45
Dødball sier jeg bare! Presse og utfordre på topp og jobbe for corner- og frispark i farlige posisjoner. FFKs angrep er pr.idag ikke godt nok til å spiller ut forsvarslinja til Lyn.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 24 sep 04, 15:49
Endret: 24 sep 04, 15:50
vi bruke samme teknikk som lyn, kynisme.. west kan godt falle litt "lett" innenfor 16 meteren:D (vanligvis liker jeg ikke slikt, men mot lyn i kampen om overlevelse, synes jeg det er helt greit). særlig når lyn bruker de samme virkemidlene..

men viktigste er vel å være aggressive, fighte hardt. 0-0 er uansett ikke dårlig resultat, så lenge vi klarer å tette igjen bak.

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 24 sep 04, 15:51
forøvrig rart at ikke keiko kjefter på oss fordi vi ikke diskuterer bodøkampen i stedet. lyn kampen er jo i framtida, vi må jo stå sammen i nåtida mener jeg. hehe:D

peea

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 aug 03

Lagt til: 24 sep 04, 15:57
FFK må være tålmodige og satse på contringer og døball. FFK behøver ikke å underholde på bortebane. Det er det hjemmelaget som skal. Uansett så kommer FFK til å vinne både kampen på banen og ikke minst tribunen.
Nå skal LYN få igjen for at de tok 100 spenn for LYN 2 - FFk på bislett i 2002.

Per

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 24 sep 04, 16:07
btw: alle obosmedlemmer får 50% avslag til alle lynkamper har jeg hørt.. gjelder dette over hele stadion? vil ikke stå med lynfans, men hakke råd til fullpris når jeg kan få halvpris..

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 sep 04, 17:51
håper på skader i lyn og ffk vinner..

lyn- ffk 0-2 :ffk::ffk:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 24 sep 04, 18:46
Opprinnelig postet av Husgutt
forøvrig rart at ikke keiko kjefter på oss fordi vi ikke diskuterer bodøkampen i stedet. lyn kampen er jo i framtida, vi må jo stå sammen i nåtida mener jeg. hehe:D

Hadde han gjort det så hadde jeg vært litt enig med han. Hadde det vært kamp mot Rbk, eller Enga til helga hadde ingen diskutert annet enn det.

La oss "konse" på Bodø kampen.
Det blir definitivt ikke noe walkover! Det gies litt inntrykk av at enkelte tror det, når man starter diskusjoner rundt Lyn kampen, før Bodø kampen er spillt.

Macka fra start!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 24 sep 04, 18:56
*kremt*

Det må da være lov å diskutere litt frem i tid... Det er guttæne sjæl som må ta en kamp om gangen...

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 24 sep 04, 20:10
Så lyn - lsk selv på tv. ble imponert over lyn! Knallgode stoppere med to raske og gode sidebacker. Midtbanen virker solid. Og framover er dem lynraske og gode til å utfordrer, særlig med fart.
Så FFK må for all del ikke gi deg for mye bakrom, da kan det si pang!
Tror ffk bør satse på kontringer og dødball. Men det er jo slik det scores klart flest mål i fotball, så det er ikke noe problem. Utnytter vi alle overganger med Simen, West og Dagfinn som alle er veldig gode mann mot mann så kan vi fort skape problemer for dem. Og håper vi ikke ser en eneste lang ball opp mot Ringberg, for stopperne demmes er konger i lufta. I så fall bør Ringberg få ballen i bena og flikke.

Men Lyn scorer ikke mange mål. Det må vi huske. Får vi et mål så får dem fort panikk og blir frustrerte. Kan ikke huske når dem scora to mål i en kamp.

Ære være plankebyen!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 24 sep 04, 20:36
Vel, hvordan kan vi slå Lyn borte...?

Scorer vi ett mål mer enn dem er saken klar :cool:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 25 sep 04, 11:40
bra sagt. Kunne ikke sagt det bedre selv. Skår et mål mer en lyn. Punktum

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 04, 00:29
Opprinnelig postet av djpete

La oss "konse" på Bodø kampen.
Det blir definitivt ikke noe walkover! Det gies litt inntrykk av at enkelte tror det, når man starter diskusjoner rundt Lyn kampen, før Bodø kampen er spillt.

det er da ikke vi som skal spille kampene?? enig at ffk spillerne ikke skal konse om lynkampen eller neste sesong før bodø kampen/sesongen er over. men jeg tviler på om vår evne til å synge/heie ffk fram blir vesentlig redusert av at vi diskuterer hendelser som ligger fram i tid, altså etter første ffk kamp.

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 26 sep 04, 21:03
kan vi fokusere på denne kampen nå? hehe:D

hvorfor spilte ikke lüstu idag? han kan godt la være å spille neste helg også. hehe;)

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 26 sep 04, 22:16
Endret: 26 sep 04, 22:16
Opprinnelig postet av Husgutt
kan vi fokusere på denne kampen nå? hehe:D

hvorfor spilte ikke lüstu idag? han kan godt la være å spille neste helg også. hehe;)

Han hadde karantene, men er nok tilbake mot FFK.

Christian Flittie Onstad derimot fikk sitt femte gule kort idag og må stå over mot FFK.
Tror nok ikke at det har så mye å si.....

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 26 sep 04, 23:51
Hvis vi skal slå Lyn må vi nok satse på noe annet enn at Lyn-spillere skal bli skada, gett.

Samme aggressivitet som i første omgang idag mot BG kan gjøre susen. Men, vi må avslutte matchen betydelig bedre mot Lyn, for de straffer mangel på aggressivitet.

Jeg tror FFK skal gå ut med moderat høyde med fullt trykk på ballfører. Det vil skape overganger som blir livsfarlige med West på topp (håper han er 100%). Dagfinn Enerly er også en spiller som tilfører FFK en masse i angrep når det gjelder ballbesittelse, bevegelse og innlegg.

Vi kan tillate oss å spille med middels lavt forsvar nå, for vi har to av eliteseriens beste stoppere, og bekkene spilte jo bra i dag begge to. Jeg håper imidlertid at Roger får jekka seg opp et hakk eller to sånn at han kan drive aggressive Lynspillere til vanvidd.

Jeg er IKKE sikker på at det å gå ut helt bak med kontringsspill er veien å gå, for det å ligge bakpå i lange perioder tar på, både mentalt og fysisk. Nei, vi må ut og møte, stå imot, snu, spille opp og fyre løs.

Forutsetning for at vi skal slå Lyn er at linjedommere er pari, minimum.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 28 sep 04, 11:47
Vi kjører samme taktikk som Brann:ffk:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914