Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoff tror FFK rykker ned

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 sep 04, 13:57
Fy faen til duste hue sier jeg.. Les her

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 24 sep 04, 14:18
Bare det at HAN sier det gjør meg kvalm.
Hva må egentlig stå på CV`n for å bli fotball-ekspert i tv2??? at du er ei skravLebøtte?:mad:

Det skal glede meg stort å skrive en melding ten den dagen vi er på sikker plass.

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 24 sep 04, 14:21
Det dr..... jeg i. Det viktigste er at det kommer 10.000 på tribunen og 11 på banen som tror at FFK vinner de kampene som er igjen!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 24 sep 04, 14:28
Hva riksklovnen Hoff mener betyr ingenting. Fyren er kun på TV2 som underholdning, f.eks lik Marve Fleksnes.
Dersom han skulle få rett er det ikke på grunn av hans fotballkunskaper!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 24 sep 04, 15:23
Han kan jo ikke si så mye annet da. Han sa jo tidlig dette, så dersom han endrer seg nå, går vel det på hans troverdighet(ikke at den er så høy at det gjør noe).

Det er bare å blåse en lang marsj i hva den klovnen sier, og heller fryde seg når han i siste serierunde må svelge stoltheten sin og innrømme at han tok feil:ffk:

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 24 sep 04, 15:33
hoff er en vits.bare se hva han har oppnådd som trener...uff,hvordan har han blitt fotballEKSPERT??!!

men har de andre glemt bodø/glimt??med tap på søndag er de med i striden for fullt...

savner "svensk magi" allerede

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 24 sep 04, 15:33
Ække så gæ`li det her, med tanke på at Hoff alltid har feil... :)

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 25 sep 04, 10:32
Dagbladet tipper også att FFK rykker ned, sammen med songdal og Bodø Glimt på kvallik. Vel og merke, hvis lagene tar samme poeng på de fem siste, som de fem siste i vårsesongen.
Dette ser jo egentlig lovende ut. Klarer fotballnorge å tenne FFK, blir jo dette veldig bra.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 25 sep 04, 13:09
Gleder meg til FFK er klar for en ny sesong i tippeligaen, og det vil skje i god tid før den siste kampen mot Viking.

Da skal jeg synge Ivar Hoff sangen, som går på melodien Nei nei gutt...

Ole Dole Doff, det er Ivar Hoff.
Vi må både le og gråte,
Fredrikstad gjør alle kåte.
går på noe stoff, det gjør Ivar Hoff.

:D:D:D

FFK på toppen i 2005

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 25 sep 04, 13:24
Hoff er programforpliktet til å mene det han gjør... Hadde man spurt Hoff`rn mann til tulling, så tror jeg han hadde sagt noe annet... Eller kanskje ikke, mulig han er redd for represalier fra Tv2, eller redd for stort oppslag i Se&Hør?

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 25 sep 04, 15:11
Får nesten få fattern til å ta opp fotballekstra på video i morgen, i tilfelle luringene i studio kommer med noen gullkorn. Detta blir gøy.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 26 sep 04, 22:17
Hoff har vel alltid misslikt FFK. Med tanke på historien som ligger bak er det kanskje ikke så rart heller? hehe

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 26 sep 04, 23:34
Gullkornet kom forsåvidt det.... ryktene fra de som så fotball sendinger på tv2 skal ha det til at hoffen har snudd og ønsker at FFK skal bli værende i tippeligaen.... merkelig fyr det der... Jeg for min del håper tv2 sender ivar på gata eller noe for å intervjue pensjonister på kjøtt tur til svinesund. Han har ikke noe som "ekspert" komentator å gjøre....

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 26 sep 04, 23:39
fredrikstadpatriot: det kan jeg bekrefte, han ønska sogndal og stabæk ned, mens viking og fredrikstad burde holde seg i tippeligaen.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 26 sep 04, 23:49
mannen er syk, men hva gjør det så lenge FFK holder seg i eliten?

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 26 sep 04, 23:58
det er irriterende, TV2 sitter jo med lissom-ekspertene mini og hoff, er så ubrukelig

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 27 sep 04, 01:03
Jeg synes det til tider er veldig moro å høre på Hoff og Mini jeg. Ekspert eller ikke, underholdning er det. Og det er vel først og fremst derfor de sitter der.

Hoff har aldri sagt at han ønsker FFK ned. Men at han trur det. Kanskje ikke nå lenger!

Men nå har faktisk FFK et utrolig hardt program igjen. Brann, Tromsø og Lyn og ikke minst Viking borte i siste. Dette blir mer spennende en jeg har godt av!

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 sep 04, 01:07
Drillo er sikker på at FFK klarer seg og han roser klubben :ffk::ffk::ffk:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 27 sep 04, 03:50
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg for min del håper tv2 sender ivar på gata eller noe for å intervjue pensjonister på kjøtt tur til svinesund.

Jeg stemmer for "felt-reporter" i Palestina....

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 27 sep 04, 07:42
Når det gjelder Hoff, så minner han meg om Bush/Blair/ Powell i FN. Han ser det han vil og argumenterer for det.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914