Bosmanspillere
Viser til denne oversikten over bosman-spillere etter sesongen
Skulle jeg valgt ut én spiller jeg mener det både er realistisk FFK kan sikre seg, men også er god nok vil jeg gjerne ha klørne i Stabæks Eirik Markegaard. Stort talent som allerede har vist at han tidvis kan gjøre det bra i TL.
Skulle jeg valgt ut én spiller jeg mener det både er realistisk FFK kan sikre seg, men også er god nok vil jeg gjerne ha klørne i Stabæks Eirik Markegaard. Stort talent som allerede har vist at han tidvis kan gjøre det bra i TL.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
morsom og interressant lesing det her!!får litt cm feeling;)
min prioriteringsliste(etter hva som er realistisk):
1.alexander aas.(offensiv høyreback,ville vært et kupp)
2.ousman nyan.(backup sentralt på midtbanen,god ballfordeler)
3.terje skjeldestad.(hvis man ikke får i boks ny kontrakt med lund hansen,bør man prøve på skjeldestad)
markegård og sigurdsson fra viking er unge,men de trenger å overbevise over tid før jeg ønsker å se dem i FFK drakt.markegård har vel knapt spilt tippeligafotball før nå på slutten av sesongen?men er enig i at han er lovende.
min prioriteringsliste(etter hva som er realistisk):
1.alexander aas.(offensiv høyreback,ville vært et kupp)
2.ousman nyan.(backup sentralt på midtbanen,god ballfordeler)
3.terje skjeldestad.(hvis man ikke får i boks ny kontrakt med lund hansen,bør man prøve på skjeldestad)
markegård og sigurdsson fra viking er unge,men de trenger å overbevise over tid før jeg ønsker å se dem i FFK drakt.markegård har vel knapt spilt tippeligafotball før nå på slutten av sesongen?men er enig i at han er lovende.
savner "svensk magi" allerede
Ousman Nyan er en veldig begavet spiller, men i mine øyne en spiller som oftest dribler seg forbi 3 mann for så å rote bort ballen eller skyte til innkast (satt _litt_ på spissen)...
Alexander Aas ville vært veldig bra, Markegaard det samme. Ellers så er det jo Mork og Røberg fra Molde som er blant de interessante...
Alexander Aas ville vært veldig bra, Markegaard det samme. Ellers så er det jo Mork og Røberg fra Molde som er blant de interessante...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ville gjerne hatt:
Molde: Ingen.
LSK: Gylfi Einarsson
VIF: Steffen Iversen
HamKam: Ingen.
Sogndal: Ousman Nyan og Terje Skjeldestad.
ODD: Alexander Aas
RBK: Ingen
Glimt: Ingen
Tromsø: Ingen
Brann: ingen.
Viking: Peter Kopteff og Hannes Sigurdsson.
LYN: Ingen
Stabæk: Eirik Markegård
Hvem er realistiske?
Tja, vanskelig å si. Ikke Gylfi, Steffen og Alexander Aas tror jeg. Derimot er nok Ousman Nyan, Terje Skjeldestad og Eirik Markegård realistiske dersom Sogndal og Stabæk rykker ned. Peter Kopteff forsvinner nok til utlandet og Hannes Sigurdsson er vel ikke så veldig forsterkning egentlig .
Molde: Ingen.
LSK: Gylfi Einarsson
VIF: Steffen Iversen
HamKam: Ingen.
Sogndal: Ousman Nyan og Terje Skjeldestad.
ODD: Alexander Aas
RBK: Ingen
Glimt: Ingen
Tromsø: Ingen
Brann: ingen.
Viking: Peter Kopteff og Hannes Sigurdsson.
LYN: Ingen
Stabæk: Eirik Markegård
Hvem er realistiske?
Tja, vanskelig å si. Ikke Gylfi, Steffen og Alexander Aas tror jeg. Derimot er nok Ousman Nyan, Terje Skjeldestad og Eirik Markegård realistiske dersom Sogndal og Stabæk rykker ned. Peter Kopteff forsvinner nok til utlandet og Hannes Sigurdsson er vel ikke så veldig forsterkning egentlig .
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914