Drakter mot FC Lyn Oslo
Under semifinalem mellom Lyn og LSK igår kom jeg til å tenke på hvilke bortedrakter FFK skal spille med i kampen mot Lyn på Ullevaal. Blir vel vanskelig å spille med våre ordinære drakter. Dessuten blir vel hel-hvit, hel-rødt eller hel-blått vanskelig. Må innrømme at jeg ikke kjenner til draktreglene til UEFA.
Kanskje vi får se FFK i en nykomponert drakt?
Lyn spilte i hel-blått på Stadion.
Kanskje ikke en vesentlig sak, men hadde vært greit om noen kunne redgjøre for draktreglene.
Kanskje vi får se FFK i en nykomponert drakt?
Lyn spilte i hel-blått på Stadion.
Kanskje ikke en vesentlig sak, men hadde vært greit om noen kunne redgjøre for draktreglene.
---------------------------
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
tror det blir helt blått vel
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Både Lyn og FFK i blå bukser...??? Tror ikke regelverket tillater det. Har mer tro på at FFK kan stille i blå overdel og røde (ev. hvite??) bukser. Ikke akkurat vakkert.
enda en grunn til å hate lyn.. mulig jeg er heeelt på jordet, men har ffk også helsvarte drakter?? hehe, hadde funka ihvertfall..
Tipper det blir helhvitt som i Bergen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hjemmelaget blir alltid prioritert når det gjelder drakter, altså; de får stille i sine "første-drakter". Deretter velges bortelagets drakter, de som er mest forskjellige fra hjemmelagets`.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Costanza
Tipper det blir helhvitt som i Bergen.
Skulle tro hvite overdeler blir for likt Lyn i og med at hele fronten (minus en reklame-logo) og vel deler av armene til Lyn-draktene er hvite. Ser ikke noe problem at vi allefall stiller i røde bukser.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914