fifa football 2003
får vel kjøpe meg neste års utgave, sånn at jeg kan velge ffk. kjipt å spille mot bryne og moss. hihi
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
gidder ikke spille på pc når jeg har xbox. :-)
Nils Arne Eggen
UTEN tvil!!!
Må jo være en av de beste fotball-strategi spilla laget EVER :D
Har dog ikke spilt med FFK...
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Nils Arne Eggen
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Mustang
Spillet som ruler er jo Championship Manager!!!
UTEN tvil!!!
Må jo være en av de beste fotball-strategi spilla laget EVER :D
Har dog ikke spilt med FFK...
Har spilt med FFK på CM jeg.
Har faktisk vunnet Champions Leauge også med FFK.
Ikke akkurat helt realistisk, men jeg fant en taktik som kalles Diablo på nettet og med den taktikken vinner man faktisk alt som kan vinnes.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Ellers kommer vel FFK med i FIFA 2005 som heller ikke kommer om så altfor lenge...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
cm ble først lagd av to evertonfans og nå går de egne veier og lager det helt nye fm.
cm skal fortsette å eksistere og cm5 kommer.
det er mange år siden det var to gode alternativer. spennende
med ffk til champions league!
Jeg vet veldig godt hva som har skjedd rundt Championship Manager siden jeg har fulgt det tett i veldig mange år. Jeg vil uten tvil påstå at gode gamle CM = FM. De har beholdt databasen fra CM, det er de samme folkene som står bak og utvikler spillet, samme researchere osv.
Saken er bare at de har brutt med Eidos, og sistnevnte har bare beholdt navnet eller varmemerket "Championship Manager". Her er det helt nye folk som lager et helt nytt spill fra bunn av. De satt på rettighetene til å bruke CM-navnet, Sigames (som gir ut FM) har rettigheter til databasen.
Alle som følger med på dette anser utvilsomt FM som en fortsettelse av CM-serien. CM5 er noe helt nytt.
Men ja, det er godt med konkurranse.
En beta-demo av FM05 ble for øvrig lagt ut i dag! (kun engelsk og skotsk liga inkludert)
Nils Arne Eggen
tsigalko og nikiforenko(belarus),cms 2beste/sykeste spillere!!!(på cm3 versjonen(e))
savner "svensk magi" allerede
Hva er vel dagens CM i forhold til gode, gamle og ærverdige "League Soccer" fra slutten av 80-tallet.
Commodore 128 D og en floppy disk,
...det var tider det.
Husker jeg den gang kunne spille sammenhengende i 3-4 døgn.
Sukk... :)
FFK and Wisla Krakow forever...
FM Norge
SI Games
Anbefaler å lese forumene på disse sidene. Som sinnsyk CM-fan, kommer jeg selvfølgelig til å kjøpe FM. Håper bare realismen blir vedre...
Når det er sagt er det vel unødvendig å klage på realisme hvis man laster ned diablo og andre taktikker som utnytter programmeringssvakheter i spillet...
Ellers tror jeg realismen blir bedre enn noensinne, og det finnes mange nye, etterlengtede og nyttige funksjoner i FM05.
Har testet ut beta-demoen litt og er ganske fornøyd, selv om det også er ting å sette fingeren på. Spesielt måten man tar ut laget på falt ikke helt i smak. Er mye nytt nå, men det meste er nok vanesaker.
Synes derimot det gikk litt vel enkelt da jeg testet ut en del kamper med Tottenham. Etter 7 kamper er jeg fortsatt ubeseiret og bare sluppet inn ett eneste mål. Vant også bl.a 6-0 i treningskamp mot Benfica... Det sies at vanskelighetsgraden er satt opp, men dette gav meg hvertfall ikke en indikasjon på det. Likevel, det kan jo være tilfeldigheter. Andre sitter igjen med stikk motsatte erfaringer.
Gleder meg til å teste den norske delen når spillet lanseres i sin helhet i november. Den britiske delen har forsåvidt vært tilnærmet feilfri også i de siste utgivelser, mens realismen i det norske ligasystemet har hatt store mangler. Håper på klar forbedring der. Har sett altfor ofte at Sogndal blir seriemestere, RBK rykker ned og Moss vinner cupen i første sesong...
Radoslaw: Managerspillene på Commodore 64/128 var fantastiske ja. Så herlig enkelt, så herlig fascinerende, genialt og avhengighetsskapende. Har sikkert noe med alder å gjøre, men har heller aldri vært så oppslukt av mangerspillene som i den perioden - selv om de er flere lysår mer primitive enn de man får oppleve i dag. Får aldri tilbake den følelsen nå.
Utrolig mange rare trekk fra spillere som man skulle forvente mere av...
F.eks. skytes det fra 30 meter mange ganger....syns programmererne har tolket denne siden av spillet heller dårlig.
En ting til: Nemlig det at spillere har en tendens til å skyte fra død vinkel....og jeg MENER virkelig død vinkel...
Flere som har opplevd det samme?
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Har forresten testa FM2005 demoen.. ser bra ut !
Blir konge når FFK kommer med i Fifa... det er vel sånn at This Is Football(ps2) har med FFK, men har hørt at de har GULE drakter i det spillet så det har jeg holdt meg langt unna...
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
jeg spiller Fifa 2003 på Ps2. Der har jeg følgende lag.
Rotevatn, Haraldsen, Helland, Trondsen, Hovi, Enerly, Gerrard, West, Brenne, Henry og Hornseth. Hornseth koster faktisk 17 mill. der. Söder er på benken. vannvittig dårlig kondisjon på spillet. Men snart ferdig med å spille med dette laget som egentlig er Enga. Snart 2005 og da er FFK med!!!!
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914