Husk meg
Brukernavn
Passord

nytt nederlag for Stabæk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 22 sep 04, 23:15
Endret: 22 sep 04, 23:16
stabæk-brann 1-3 i semifinalen.enda et tungt nederlag for blæringene.det her tar på psykisk og ikke minst fysisk.kampen varte i hele 120minutter og så flere trøtte stabæk bein utpå matta.

det her tror jeg vipper til fordel for ffk.stabæk skal ut mot viking i stavanger nå på søndag.og jeg spår at de vil bli kjempet i senk.viking banker,eller ihvertfall slår stabæk,som igjen vil være veldig positivt for oss!viking overlever uansett.

hvis vi slår bodø på søndag(med 2 mål da)vil vi klatre forbi dem og stabæk.sett på kampprogrammet til bodø, og tror faktisk at de ender på kvalik foran stabæk på nedrykk.molde har overkommelig motstand i flere matcher.tror ikke de rykker ned.

men legg også merke til kamma.30poeng,vanskelig program igjen,elendig form.hadde vært jævlig artig å sett dem i bunnstriden!!

tror vi kan få et rekordhøyt antall poeng på laget som ender på kvalik...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 22 sep 04, 23:21
Hehe, drømmesenario er: Ham-Kam taper alle sine resterende kamper, FFK tar tre hjemmesire og ender foran Ham-Kam på tabellen. Jeg driter egentlig i hvor man da ender opp, men det er seff fordi jeg vet at vi da har fornya plassen godt og værl (jeg savner en måte å skrive tjukk L på). Sogndal rykker ned, viking/molde/stabæk/Bodø-Glimt likeså, hamkam på kvalik og FFK over der igjen. Muahahahahah!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 sep 04, 23:25
det spillet jeg så av brann burde ikke skremme FFK. det var til tider utrolig dårlig.. samme med stabæk..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 23 sep 04, 00:32
Asgeir... Prøv med "`l" i stedet for "rl". "Godt og værl" blir da "Godt å væ`l!"

Hmmm...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914