Husk meg
Brukernavn
Passord

manglende selvtillit framover??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 20 sep 04, 22:41
nå skal jeg ikke klage for mye på ffks angrepsspill, for vi scorer jo nok med mål egentlig. men det virker på meg som flere spillere er redde for å gå selv, tørre å utfordre en mot en alene. synes det gjentar seg stadig at man stopper opp og ser etter alternativer (som ofte ikke er der), noe som ofte resulterer i at man roter vekk ballen..

cwartek er ett eksempel..

hva tycks?

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 20 sep 04, 22:59
enig om czwartek.virker ikke som om selvtilliten er den beste om dagen.ifjor ble han jo kalt cafu av kte og co...!

ringberg har ingen ferdigheter som tilsier at han kan drible av et par mann,eller gå på et soloraid.er avhengig av innlegg fra enerly.altfor få vingalternativer i ffk.

west og brenne er vel de 2 som kan gjøre akkurat det her,og risholt viste vel at han kan mot molde:cool:

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 20 sep 04, 23:07
synes ikke west viser for stor selvtillit heller da men, håper det hjalp med scoringa nå:p

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 sep 04, 23:14
Hadde vært deilig å hatt et alternativ til Ringberg - West der framme.

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 20 sep 04, 23:22
hvorfor får aldri hornseth prøve seg? synes ikke akkurat ringberg gjør så mye nytte for seg.. dessverre.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 sep 04, 23:51
om dere mener at ringberg ikke gjør nytte bør dere komme på kamper om dere er på kamper så tror jeg dere sitter å sover eller ser på noe annet. ringberg er kjempe fin å spille lange baller opp mot han er lang strek og flink til å holde på ballen med mann i ryggen. mot stabøk var ringberg god og ha. Jeg syns det er på tide og støtte gutta ikke bare pøse ut med krtikk.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 sep 04, 00:01
At man diskuterer spillere betyr ikke at man ikke støtter de. Spisser blir gjerne vurdert etter antall mål, og i såmåte har Ringberg vært varierende i år. Personlig synes jeg han spilte godt i begynnelsen av sesongen selv om målene uteble, så kom scoringene i en periode. De siste kampene synes jeg derimot han ikke har spilt like godt samtidig som han ikke har scoret. Synes han taper flere hodedueller (virker som han tar sats for tidlig i duellene) og sliter med å komme seg til målsjanser.

Synes han gjør det best når han tar på seg en slags offensiv midtbanejobb. Det blir litt feil for en spiller som har beste egenskap inne i motstanderens 16-meter. Der er han rett og slett for sjeldent. Vet dog ikke om dette går på selvtillit.

Ser ut som Brenne er i ferd med virkelig å finne formen nå, og jeg synes ikke det bør være uprøvd å bruke ham som spiss sammen med Brenne utover i kamper dersom Ringbergs formkurve fortsetter i negativ retning. Vi har flere gode midtbanealternativer som kan ta over for Brenne, men fremme er det tynt. Hornseth og Momo er tydeligvis ikke gode nok ennå.

Ellers synes jeg FFK som lag, naturligvis, opptrer med MYE mer selvtillig de fire-fem siste kampene enn noen gang før i år. Det er lett å se.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 21 sep 04, 00:46
jeg har vært på nok kamper til å uttale meg. støtter laget og ringberg og ønsker han alt vel. men synes ikke han er god nok dessverre. sant at han er et fint oppspillspunkt, men han er også treg, taper de fleste dueller og mangler ofte det lille ekstra foran mål. men for all del, ringberg jobber hardt og brenner for ffk drakta. ikke misforstå. vet også at det ikke er så utrolig mange alternativer..

det er uansett min mening...

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 sep 04, 02:04
jeg syns på denne serie innspurten at vi bør la være å sitte her å pøse ut med kritikk. vi er på kval nå og ja vi hadde vel blitt kjempe glad om vi hadde hatt figo,ronaldo osv, men la oss tenke på det vi har slå ring rundt klubben. glemme litt om hvem som mangler hva osv. Det værste jeg vet nå er dommere som vinlger i hvordam dem skal blåse, men det er ikke poeng å sitte her å lyse ut det ene etter det andre.. Jeg skjønner dere godt... Det er min mening

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 21 sep 04, 08:57
Ringberg er en spiller som er avhengig av å bli foret med de rette ballene når han er i kassa.
Ett av problemene til FFK er at vingspillet var totalt fraværende før Enerly kom, og er fortsatt fraværende på venstresiden.
Håper det kommer enn skikkelig venstreving til FFK i vinter, så skal vi nok se at Ringberg slår til til neste år!!
Vingene vi hadde i 1.divisjon holdt rett og slett ikke eliteserienivå, og jeg tror at noe av "skylden" for at Ringberg ikke har slått gjennom ligger der....

Men når det er sagt, så håper jeg at FFK også skaffer seg en kraftspiss til som kan utfordre Ringberg og kjempe om plassen med ham.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914