laget til helgen
Keeper og forsvarsfirer bør vel være som mot Stabæk. Glimt har raske typiske kantspillere, og da er vel Barret å foretrekke fremfor Hagen.West og Ringberg fremme er vel også ganske sikkert. Begge var gode mot Stabæk. Ringberg er med på å ta Martin A. ut av kampen, jobber utrettelig mot Muri og Kjølø, samt at at skaper rom for West.
Midtbanen er cruxet. Risholt fungerte bare delvis på kanten, men er bedre sentralt. Der får han konkurranse av Kosso, Helland og Petersen. Alle tre gjorde god figur på Nadderud. Brenne vil nok beholde den offensive sentrale midtbaneplassen. Enerly er nok også bankers på høyrekanten. Søderstjernas innhopp tydet på at han ikke har tenkt til å starte på benken.
Noen som har meninger om dette?
Alt annet ville forundre meg!
Midtbanen er cruxet. Risholt fungerte bare delvis på kanten, men er bedre sentralt. Der får han konkurranse av Kosso, Helland og Petersen. Alle tre gjorde god figur på Nadderud. Brenne vil nok beholde den offensive sentrale midtbaneplassen. Enerly er nok også bankers på høyrekanten. Søderstjernas innhopp tydet på at han ikke har tenkt til å starte på benken.
Noen som har meninger om dette?
Alt annet ville forundre meg!
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Lund-Hansen
Czwartek
Barrett
Bora
Piroja
Risholt (Koskela eller Helland)
Enerly
Brenne
Søderstjerna (Peters, Koskela, Helland)
West
Ringberg
Czwartek
Barrett
Bora
Piroja
Risholt (Koskela eller Helland)
Enerly
Brenne
Søderstjerna (Peters, Koskela, Helland)
West
Ringberg
Uten skader tipper jeg dette blir laget:
ALH
Czwartek
Bora
Piroja
Barrett
Enerly
Risholt
Brenne
Søder
West
Ringberg
ALH
Czwartek
Bora
Piroja
Barrett
Enerly
Risholt
Brenne
Søder
West
Ringberg
jepp,helt enig.få risholt in sentralt og kosso på benken.
savner "svensk magi" allerede
enig i mye det du skriver trorduvetalt. alt bortsett fra midtbanen bør være gitt. Selv om stabæk kom til hundre innlegg fra høyre i første omgang i går, så fortsetter vi med wade. vi har jo tippeligaens beste hodespiller i feltet uansett.
enerly på høyre og simen offensivt er også bankers. den deffansive sentrale står det mellom risholt, helland og kosso. siden dette i mine øyne er den viktigste plassen på midtbane, bør vi også sette vår beste mann der; roger risholt. venstrekanten blir værre. peters kanskje? bjørnar med løpsstyrke? söderstjerna som virka veldig tent når han kom innpå i går? stian som kan komme rundt å legge inn? synd ikke markus vinner på hodet i tippeligaen som han gjorde i første og andre. kosso og helland er også alternativer hvis vi skal ligge dypt, men det skal vi ikke mot glimt. jeg går for söderstjerna.
enerly på høyre og simen offensivt er også bankers. den deffansive sentrale står det mellom risholt, helland og kosso. siden dette i mine øyne er den viktigste plassen på midtbane, bør vi også sette vår beste mann der; roger risholt. venstrekanten blir værre. peters kanskje? bjørnar med løpsstyrke? söderstjerna som virka veldig tent når han kom innpå i går? stian som kan komme rundt å legge inn? synd ikke markus vinner på hodet i tippeligaen som han gjorde i første og andre. kosso og helland er også alternativer hvis vi skal ligge dypt, men det skal vi ikke mot glimt. jeg går for söderstjerna.
med ffk til champions league!
Enig at de fleste i forsvaret får fornyet tillit. Jeg bare lurer litt på om ikke det kan bli en forandring....Ikke det at jeg Synes PAZ har vært dårlig men jeg tror kanskje følgende lag stiller fra start :
Alex
Helland,Piroja,Bora,Barrett
Enerly-Brenne-Risholt-Stjerna
West-Ringberg
Vi hadde forsåvidt trengt større kamp om plassene helt fremme. Jeg har vært inne på tanken om at kanskje West og Brenne kunne blitt prøvd på topp men det var vel ikke så stor suksess i treningskampen mot Tromsø, så er kanskje ikke eksprimentering det vi trenger nå.
Alex
Helland,Piroja,Bora,Barrett
Enerly-Brenne-Risholt-Stjerna
West-Ringberg
Vi hadde forsåvidt trengt større kamp om plassene helt fremme. Jeg har vært inne på tanken om at kanskje West og Brenne kunne blitt prøvd på topp men det var vel ikke så stor suksess i treningskampen mot Tromsø, så er kanskje ikke eksprimentering det vi trenger nå.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Enig med laguttaket til Olavesen.
Syntes Søder virka frisk når han kom inn.
Pål AC for mye ufortjent kritikk gjør en
god defensisiv jobb nøler litt enkelte ganger i angrepspillett ,men alt i alt en bra match. Riholt har ikke noe på kanten
å gjøre må tilbake til sin vante plass.
Jeg savnet også presisjonen i frisparka
og cornere ,så Enerly det er fortsatt jobben din. Selv om Eggen synes at kampen om plassene på midtbanen er stor så er det åpenbart at vi mangler kantspillere. Stian kunne vel vært et alternativ men har vært mye skadet og
overgangen til tippeligaen har vel blitt for stor.
Syntes Søder virka frisk når han kom inn.
Pål AC for mye ufortjent kritikk gjør en
god defensisiv jobb nøler litt enkelte ganger i angrepspillett ,men alt i alt en bra match. Riholt har ikke noe på kanten
å gjøre må tilbake til sin vante plass.
Jeg savnet også presisjonen i frisparka
og cornere ,så Enerly det er fortsatt jobben din. Selv om Eggen synes at kampen om plassene på midtbanen er stor så er det åpenbart at vi mangler kantspillere. Stian kunne vel vært et alternativ men har vært mye skadet og
overgangen til tippeligaen har vel blitt for stor.
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914