1.poeng.
FFk, ja 1. poeng.
Men de klarer seg;).
---------------------------
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
FFK til Royal League
Kampen i dag vippet voldsomt frem og tilbake. Tror vi hadde de fleste store sjansene, men Stabæk var også farlig frempå noen ganger. Morsomt at West endelig fikk scoring også.
Linjemann som fløy langs hovedtribunen snøt oss to ganger for å komme alene gjennom mot keeper.
Vil trekke frem Simen Brenne som vår beste, mens Christian Petersen også gjorde mye bra på midtbanen. Stopperparet var også solide, mens West var et stadig uromoment på topp.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
C.P god nok , men tror fortsatt at B.J. hadde gjort det like bra.
Godt at Molde tapte, enda en gang takk til VIF. !!!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Mulig jeg krever for mye,men er litt småskuffa....
jeg synes kosso var god jeg. bedre enn peters. bjørnar hadde jo et mindre heldig innhopp. ble veldig mye knoting. brenne var jo bare genial med ball i dag. fått et skikkelig blikk for spillet. min mann på nadderud!!
sto i svingen sånn ett par hundre meter bak banen, men at den siste hvor bjørnar spilte fram west må vel ha vært onside? noen fra sittern som kan bekrefte?
og roger spiller sentralt neste søndag
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av knut
sto i svingen sånn ett par hundre meter bak banen, men at den siste hvor bjørnar spilte fram west må vel ha vært onside? noen fra sittern som kan bekrefte?
Ja, det kan jeg med sikkerhet bekrefte!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ja ja, 1 poeng i dag er ikke så værst. Burde kanskje hatt 3, men nå er vi på kvalikk-plass folkens !
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Stabæk har ett veldig vanskelig høstprogram igjen. Trur ikke de kommer til å ta mer enn 6-7 poeng til, max. Og med ett Molde lag i total oppløsning så ser jeg bittelitt lyst på situasjonen. Vinner vi 3 kamper til så er vi garantert sikra.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
hadde fortjent 3poeng her etter en meget solid 2omg.synd ikke helland var med fra start...synes kosso sliter.helt latterlig enkel finte han går på fra jørgensen før utlikninga!!
satt på felt Å,bjørnar tredde ballen vakkert igjennom til west,som hadde timet løpet så og si perfekt,men det straffer seg å være for rask i TL....linjedommerne er vant til "hurtigtogene" f.johnsen,flo,ivers og sundgot:D
må ellers si at jeg ble fantastisk imponert av brenne!!Hvilken kamp av ham!!!årsbeste til de grader,viser her hvilket talent han besitter.
ellers var west ennå mer på hugget enn vanlig,stopperparet bunnsolid og god jobb av peters.
ringberg,czwartek,barret,kosso,risholt hadde en under pari dag desverre.
møt opp på søndag, da banker vi nordlendingene!!!!
savner "svensk magi" allerede
home.powertech.no/gronvold/P919001abc.jpg
Det ble nok ikke noe av at FFK overtok tribunene. De iherdige Stabæk-supporterne var ikke så mange, men det var endel som hørtes godt der jeg satt midt imellom dem og Plankehaugen. Å stå bortgjemt i en sving, attpåtil bak løpebaner, er ikke noen fordel.
Faktum gjenstår: FFK gjennomførte en svak kamp, spesielt fungerte ikke pasningsspillet på midtbanen. Det virka som om spillerene var redde for å gjøre feil, med dertil tilhørende nøling, og nesten ikke bevegelse og initiativ uten ball.
Jeg var skikkelig skuffa etter kampen, men etterhvert kom ettertenksomheten:
I lys av at FFK faktisk gjør en dårlig kamp mot en av motstanderene man må slå, må jeg si meg storfornøyd med å klare ett poeng mot Stabæk i kveld.
Linjedømminga var idag enda dårligere enn hoveddommerns dømming. Klare on-side situasjoner ble avblåst på begge sider av banen både i første og andre omgang. FFK med sin raske spiss ble straffa hardest. Men ett poeng på bortebane er flott.
satt på å tribunen, og må konstatere at det var utrolig lite liv i folket der.. bare et par stk som gadd/turte å åpne kjeften. skuffende
Min spillervurdering:
Alex - godkjent
pål - litt under pari
bora - god
raio - god
barrett - middels
risholt - middels
brenne - strålende
peters - god
ringberg - under pari
west - meget god
Når det gjelder tribunekampen, er det helt klart at vi vant. jeg hørte ikke stabæksupporterne en eneste gang. det eneste jeg hørte var noen på hovedtribunen. plankehaugen sang vel stort sett i ett gjennom hele kampen i dag. synd vi ikke hadde bedre plassering. Felt Å var brukbare, men øvrige FFK-supportere på stadion (særlig på hovedtribuna) var veldig stille, og det var skuffende.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Macka fra start!
"Stabæk har det tøffere på papiret enn FFK: Viking borte, LSK hjemme, Rosenborg på Lerkendal, Molde hjemme og Vålerenga på Ullevaal gir grunn til bekymring for et lag som scorer og skaper lite."
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
De skal nok virkelig få slite med å klare dette tempoet med en ikke alt for bred stall.
FFK and Wisla Krakow forever...
Et annet problem i 1 omgang igår var Martin Andresen. Han kom seg unna Kosso(?) hele tiden ved å trekke hjem og legge seg på west. Dermed var han hele tiden med i spillet og ruvet på midbanen. Heldigvis har vi fått et meget bra forsvar etterhvert for andresen slo mye bra pass.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Plankehaugen var noe spesielt. Satt på felt Å, ved siden av svingen, og må si jeg ble imponert. Veldig bra stemning.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914