Husk meg
Brukernavn
Passord

1.poeng.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 19 sep 04, 19:57

FFk, ja 1. poeng.
Men de klarer seg;).

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 19 sep 04, 20:01
1 poeng borte er godtkjent. "Så" kampen på web-tv (ELENDIGE GREIER), og kampen kunne vippa begge veier.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 19 sep 04, 20:03
1 poeng idag er jo bra det. Vi rykket opp en plass og er nå på kvalikk. Vi tapte ikke, og det var vel det som egentlig var det viktigste

FFK til Royal League

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 sep 04, 20:32
Vi må nesten si oss fornøyde med dette. Det viktigste i dag var tross alt at vi ikke tapte. 3-poengerne tar vi på hjemmebane.

Kampen i dag vippet voldsomt frem og tilbake. Tror vi hadde de fleste store sjansene, men Stabæk var også farlig frempå noen ganger. Morsomt at West endelig fikk scoring også.

Linjemann som fløy langs hovedtribunen snøt oss to ganger for å komme alene gjennom mot keeper.

Vil trekke frem Simen Brenne som vår beste, mens Christian Petersen også gjorde mye bra på midtbanen. Stopperparet var også solide, mens West var et stadig uromoment på topp.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 19 sep 04, 20:37
Greit nok, men ville forsatt hatt Helland på midten i stenfor Kosso.
C.P god nok , men tror fortsatt at B.J. hadde gjort det like bra.
Godt at Molde tapte, enda en gang takk til VIF. !!!!!!!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 19 sep 04, 21:31
Endret: 19 sep 04, 21:31
Poeng borte er ikke gærnt det, men hadde selvsagt håpa vi vant, får håpe vi fortsetter å vinne hjemme, da går det bra.

Mulig jeg krever for mye,men er litt småskuffa....

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 19 sep 04, 21:46
er faktisk litt småskuffa selv. sikkert litt å si at vi hadde vår beste omgang i annen. ble pressa bra på der en stund før pause. men poeng i dag gjør at vi er med. poeng i dag var veldig viktig.

jeg synes kosso var god jeg. bedre enn peters. bjørnar hadde jo et mindre heldig innhopp. ble veldig mye knoting. brenne var jo bare genial med ball i dag. fått et skikkelig blikk for spillet. min mann på nadderud!!

sto i svingen sånn ett par hundre meter bak banen, men at den siste hvor bjørnar spilte fram west må vel ha vært onside? noen fra sittern som kan bekrefte?

og roger spiller sentralt neste søndag

med ffk til champions league!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 sep 04, 21:55
Opprinnelig postet av knut
sto i svingen sånn ett par hundre meter bak banen, men at den siste hvor bjørnar spilte fram west må vel ha vært onside? noen fra sittern som kan bekrefte?

Ja, det kan jeg med sikkerhet bekrefte!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 19 sep 04, 22:13
Synes nok at den så ytterst tvilsom ut ja .... i den grad man kan si at man i det hele tatt ser noe fra svingen.

Ja ja, 1 poeng i dag er ikke så værst. Burde kanskje hatt 3, men nå er vi på kvalikk-plass folkens !

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 19 sep 04, 22:27
Er egentlig fornøyd med 1 poeng i dag. Enda mer fornøyd med at ikke stabækk fikk 3 mer enn oss.

Stabæk har ett veldig vanskelig høstprogram igjen. Trur ikke de kommer til å ta mer enn 6-7 poeng til, max. Og med ett Molde lag i total oppløsning så ser jeg bittelitt lyst på situasjonen. Vinner vi 3 kamper til så er vi garantert sikra.

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 19 sep 04, 22:56
i utgangspunktet var et uavgjort resultat ikke å forakte,men slik som det utvikla seg sitter jeg igjen med blandende følelser.

hadde fortjent 3poeng her etter en meget solid 2omg.synd ikke helland var med fra start...synes kosso sliter.helt latterlig enkel finte han går på fra jørgensen før utlikninga!!

satt på felt Å,bjørnar tredde ballen vakkert igjennom til west,som hadde timet løpet så og si perfekt,men det straffer seg å være for rask i TL....linjedommerne er vant til "hurtigtogene" f.johnsen,flo,ivers og sundgot:D

må ellers si at jeg ble fantastisk imponert av brenne!!Hvilken kamp av ham!!!årsbeste til de grader,viser her hvilket talent han besitter.

ellers var west ennå mer på hugget enn vanlig,stopperparet bunnsolid og god jobb av peters.

ringberg,czwartek,barret,kosso,risholt hadde en under pari dag desverre.

møt opp på søndag, da banker vi nordlendingene!!!!

savner "svensk magi" allerede

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 19 sep 04, 23:21
Her er et fotominne for Plankehaugen:

home.powertech.no/gronvold/P919001abc.jpg

Det ble nok ikke noe av at FFK overtok tribunene. De iherdige Stabæk-supporterne var ikke så mange, men det var endel som hørtes godt der jeg satt midt imellom dem og Plankehaugen. Å stå bortgjemt i en sving, attpåtil bak løpebaner, er ikke noen fordel.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 19 sep 04, 23:49
Endret: 19 sep 04, 23:49
Joda, kampen sto og vippa, og begge lag kunne ha vunnet. 1-1 er imidlertid et helt greit resultat for kampen.

Faktum gjenstår: FFK gjennomførte en svak kamp, spesielt fungerte ikke pasningsspillet på midtbanen. Det virka som om spillerene var redde for å gjøre feil, med dertil tilhørende nøling, og nesten ikke bevegelse og initiativ uten ball.

Jeg var skikkelig skuffa etter kampen, men etterhvert kom ettertenksomheten:
I lys av at FFK faktisk gjør en dårlig kamp mot en av motstanderene man må slå, må jeg si meg storfornøyd med å klare ett poeng mot Stabæk i kveld.

Linjedømminga var idag enda dårligere enn hoveddommerns dømming. Klare on-side situasjoner ble avblåst på begge sider av banen både i første og andre omgang. FFK med sin raske spiss ble straffa hardest. Men ett poeng på bortebane er flott.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 20 sep 04, 00:00
:mad:1-1 er vel greit nok. irriterer meg at vi slapp inn det drittmålet men.. og nok engang, hva gjør ringberg ut på der?? kunne liksågodt satt ut en oransje kjegle ut på der, hadde gjort like mye nytte...

satt på å tribunen, og må konstatere at det var utrolig lite liv i folket der.. bare et par stk som gadd/turte å åpne kjeften. skuffende

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 20 sep 04, 00:38
Endret: 20 sep 04, 00:41
Jeg er godt fornøyd med 1 poeng. Nå slår vi Bodø/Glimt på stadion til søndag! Deilig at Molde tapte. Toni Kallio scora både mål og selvmål!!!

Min spillervurdering:

Alex - godkjent
pål - litt under pari
bora - god
raio - god
barrett - middels
risholt - middels
brenne - strålende
peters - god
ringberg - under pari
west - meget god

Når det gjelder tribunekampen, er det helt klart at vi vant. jeg hørte ikke stabæksupporterne en eneste gang. det eneste jeg hørte var noen på hovedtribunen. plankehaugen sang vel stort sett i ett gjennom hele kampen i dag. synd vi ikke hadde bedre plassering. Felt Å var brukbare, men øvrige FFK-supportere på stadion (særlig på hovedtribuna) var veldig stille, og det var skuffende.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 20 sep 04, 00:55
Ble for første gang iår virkelig imponert over mye annet enn farta til Brian West. Synes han gjorde veldig mye bra idag, og vil karakterisere han som lagets beste, ved siden av Brenne. Brenne stod virkelig frem idag, viste at han trives når ballen er innom midtbanen i motsetning til i kampen mot "Boring- Kamma"

Macka fra start!

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 20 sep 04, 01:00
Sakset fra tv2. Glad FFK ikke har dette programet igjen.

"Stabæk har det tøffere på papiret enn FFK: Viking borte, LSK hjemme, Rosenborg på Lerkendal, Molde hjemme og Vålerenga på Ullevaal gir grunn til bekymring for et lag som scorer og skaper lite."

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 20 sep 04, 01:12
Endret: 20 sep 04, 01:14
For ikke å forglemme at de allerede har spilt 3 kamper den siste uka, har semifinale i cupen førstkommende onsdag og e-cup onsdagen derpå.

De skal nok virkelig få slite med å klare dette tempoet med en ikke alt for bred stall.

FFK and Wisla Krakow forever...

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 20 sep 04, 09:04
West var god og jeg satt prikk på linja når han 2 ganger ble feilaktig avblåst for offside, men: Han blir også et lite problem. Av og til blir det veldig tydelig at man bare ser etter west på topp og Stabæk hadde god kontroll bak, med unntak av målet. Da blir det lett å pakke inn west, da blir angrepsspillet til FFK forutsigbart og tynt. I tillegg er west så rask at dersom han får ballen og må trekke ut på siden så er det jo aldri noen som rekker frem til et eventuelt innlegg.

Et annet problem i 1 omgang igår var Martin Andresen. Han kom seg unna Kosso(?) hele tiden ved å trekke hjem og legge seg på west. Dermed var han hele tiden med i spillet og ruvet på midbanen. Heldigvis har vi fått et meget bra forsvar etterhvert for andresen slo mye bra pass.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 20 sep 04, 10:44
Ble også imponert over West i går. Men må virkelig si jeg savnet Enerly. Vi hadde trengt han i går. Begynner også å like Wade mer og mer. Morsomt med sånne spillere i troppen.
Plankehaugen var noe spesielt. Satt på felt Å, ved siden av svingen, og må si jeg ble imponert. Veldig bra stemning.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914