You dont change a winning team
Jeg mener Eggen gambler litt mye ved å stole på magefølelsen sin ved å benytte kosso fra start sentralt i denne kampen, hele midtbanen blir rokert på og dette mener jeg risikabelt iforhold til resten av kampene, endelig har midtbanen vår begynt og sette seg også tar han sjansen med å sette inn to nå som ikke har vært i form eller spillt i denne posisjonen den siste tiden. Nå kan det jo være at dette laget vil prestere bra men spørrs om ikke han skulle satt inn peters i rollen til enerly istede og la søderstjærna få tillit igjen, vi har faktisk fått noen seiere med den formelen vi har brukt nå. Det blir rett og slett for lite pondus, for å bruke den rette terminologien. Man kan godt ha en mann til å passe martin, men nå har jo oså stabæk en fungerende midtbane som lett kan rive opp i Simen og kossos kombinasjoner. Håper at kampen går den rette veien og skal selvfølgelig se kampen på netttv( bor i volda) og juble til jeg blir Rød og Hvit i tryne.:ffk:
slutt med den sytingen da.. vi bør ikke krige om dette nå.. Nå må vi støtte det som eggen valgte.. kasso har bevist på trenign at han er mye å gi laget ...
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
...og la søderstjærna få tillit igjen, vi har faktisk fått noen seiere med den formelen vi har brukt nå. Det blir rett og slett for lite pondus...
Vi har for lite pondus, og du vil ha Håkan fra start?! Snakker om å selvmotsigelse...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Kampene fremover, spesielt de mot de andre lagene i bunnstriden, vil nok bære preg at man tilpasser seg motstanderens styrker og svakheter. Kosso som er løpsterk og taklingssterk kan forhåpentligvis drive Martin A. til vannvidd. Spørsmålet er bare hvem av dem som får det første kortet.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Det er ikke midtbanen som har satt seg. Den har egentlig aldri vært bra den! Men det er forsvaret som har satt seg.. FFK sin midtbane blir bare brukt til å vinne andre baller etter lang oppspill. det spilles skjelden ballen gjennom midtbanen.. Det er på midtbanen problemet hele tiden har vært fordi motstanderen hele tiden har kommet for lett igjennom og skaper mange muligheter alene med forsvaret(som ikke har vært plasering sterke) og dermed blir det mange mål i mot..
Søder blir for treg/svak/lite teknisk,
Simen blir for lett
Roger kan hvis han vil(men henger fort med hode og blir sur..
Tror det er lurt og bruke takling sterke ballvinnere som kosso og Peters slik at vi vinner ballen på midten..
Peters er god!
Søder blir for treg/svak/lite teknisk,
Simen blir for lett
Roger kan hvis han vil(men henger fort med hode og blir sur..
Tror det er lurt og bruke takling sterke ballvinnere som kosso og Peters slik at vi vinner ballen på midten..
Peters er god!
Synes de fleste av disse trådene er fulle av selvmotsigelser.
Saken er den at Enerly er ute med 3 gule kort og at Håkan ikke har bidratt godt nok i de siste kampene og fortjener å bli satt på benken.
Da er 50 % av vår midtbane fra forrige kamp vekk, og da sier det seg selv at det må bli radikale forandringer.
Er enig med kanogvetalt i at spesielt i de siste kampene vil man sannsynlig se at man vil tilpasse seg motstanderens styrker og svakheter.
Førøvrig må jeg si jeg har veldig stor tro på at vår midtbane mot Stabæk vil fungere utmerket, spesielt at Kosso er tilbake på sentral midtbane, hvor han hører hjemme, synes jeg er bra.
Saken er den at Enerly er ute med 3 gule kort og at Håkan ikke har bidratt godt nok i de siste kampene og fortjener å bli satt på benken.
Da er 50 % av vår midtbane fra forrige kamp vekk, og da sier det seg selv at det må bli radikale forandringer.
Er enig med kanogvetalt i at spesielt i de siste kampene vil man sannsynlig se at man vil tilpasse seg motstanderens styrker og svakheter.
Førøvrig må jeg si jeg har veldig stor tro på at vår midtbane mot Stabæk vil fungere utmerket, spesielt at Kosso er tilbake på sentral midtbane, hvor han hører hjemme, synes jeg er bra.
FFK på toppen i 2005
Tror du har et vesentlig poeng i det du skriver joko.
Kampen mot Stabæk vil høyst sannsynlig bli en krig, spesielt på midtbanen og i en krig er det en fordel og stille med flest mulig krigere og det har vi ihvertfall i dag med den midtbanen vi stiller med.:D
Kampen mot Stabæk vil høyst sannsynlig bli en krig, spesielt på midtbanen og i en krig er det en fordel og stille med flest mulig krigere og det har vi ihvertfall i dag med den midtbanen vi stiller med.:D
FFK på toppen i 2005
Selv tror jeg Andresen får for stort spillerom med Brenne og kosso sentralt...... håper jeg tar feil....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914