Husk meg
Brukernavn
Passord

viking vant

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 18 sep 04, 18:07
jaja, der fikk viking 3p til!
gjør det ikke mindre viktig å vinne i morgen da!

men, det øker jo muligheten for å snappe rl plassen foran nesa på ham kam da!:D

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 18 sep 04, 18:20
digg at hamkam tapte, og egentlig har jeg en liten vikingsupporter inni meg. men kjipt at dette kanskje gjør det vanskeligere for ffk.. heller viking ned enn ffk...

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 18 sep 04, 18:21
Etter dette resultatet, og etter å ha sett Østenstad i form, tror jeg det er mye mer realistisk å legge et formsvakt Glimt-lag bak seg...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 18 sep 04, 18:23
virket likevel som ingen av lagene presterte noe videre!

tror et ffk i dagens form hadde slått begge lagene ut i fra dagens prestasjoner!

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 sep 04, 18:38
Viking vil nok overleve uansett, og Ham Kam fortjente rett og slett ikke poeng etter spillet de viste i dag heller. Var jo også Viking som scoret alle målene idag. Tror Viking har sikret plassen før de møter oss i siste serierunde, hvilket trolig er til vår fordel dersom vi må ha poeng der. Men forhåpentligvis er også vi sikret da :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 18 sep 04, 18:51
Viking-seieren gjør ikke kampen i morgen mindre spennende, nei. Det er bare SÅÅÅ viktig å ta poeng fra Stabæk.... Mer 6-poengs kamp enn den på Nadderud i morgen er det vanskelig å tenke seg.

Forøvrig enig med Costanza - et Viking som har unngått nedrykk i siste kamp vil være en stor fordel, og tror uansett det er Sogndal, Stabæk og Bodø Glimt det står om. Ser ikke helt for meg at hverken Viking eller Molde rykker ned.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 18 sep 04, 20:43
Kunne jo ikke regne med hjelp fra bønda. Helt utrolig at de har klart å ta så mye poeng som de har gjort. Det er ikke rare laget. Klarte ikke håpe at HamKam skulle vinne, hater det laget der etter den behandlinga vi fikk der sist. Dårligste fotball stadion i Tippeligaen i og med at Nadderud går under friidrettsanlegg.
Vi fikser dette selv, vi rykker aldri ned.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 18 sep 04, 20:54
Østenstad er stor...han vil -tross masse rart i Stavanger-klubben- redde Viking fra nedrykk...

Når det gjelder HamKam så skal de være glade for at de allerede har sikra seg så mange poeng, for de vil falle mange plasser!

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 18 sep 04, 21:47
Amatør laget ham-kam sier jeg bare

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 18 sep 04, 22:14
enig med Keiko :D

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til: 18 sep 04, 22:49
Vi får ingen hjelp av andre, Molde slår sikkert VIF i morgen også. Men det blåser vi i, vi klarer dette uten hjelp, 6 kamper =:ffk:18 poeng !

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 19 sep 04, 00:16
uenig med de som mener det er en fordel å møte et viking lag som har fornya kontrakten.da spiller de med lave skuldrer,uten press.med krav om seier fra publikum og presse kan det fort bli tøffere.sånn ser jeg på det ihvertfall!

ergo,jeg heia på kamma istad!!men de bønda kan jo virkelig ikke spille fotball.burde legge om taktikken til 4-2(vingspillere)-4.bruker jo ikke sentrale midtbanen uansett!!!!

laaaaaaaaaange baller....!!!!:p

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914