Husk meg
Brukernavn
Passord

Vraking av Helland

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 18 sep 04, 00:48
Etter at Roger Helland leverte en knall kamp mot Ham Kam der han i tillegg scora 2 mål...Så blir han nå vraket mot stabæk..Syntes det er elendig at han ikke får tillit fra start i den kampen...Selvsagt ska bora ha plassen sin tilbake i midtforsvaret,sånn som han har spillt...Men Helland kunne fått en plass på midtbanen,har jo spillt der før...Eggen har gang på gang gitt Søderstjerna og V.Hagen tillit selvom de har spillt mildt sagt elendige kamper gang på gang....Og når Helland leverert en kjempe match så blir han belønna med en plass på benken?!!Hva slags signaler gir dette til han da..Uansett hvor bra han gjør det så får han ikke spille fra start,er helt uenig i vrakinga av han den kampen her,når han har spillt så bra som det han gjorde forrige kamp,så fortjener han en plass i 11 elveren...Dessuten hadde han sikkert plenty av selvtillit den kampen her..men selvsagt vet eggen dette bedre enn noen av oss hvem som er best,men syntes det bare var veldig merkelig...En ting som er sikkert er at FFK får med seg alle poenga hjem på søndag,og vi knuser bærums klysene på tribunen:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 18 sep 04, 01:03
jeg vet ikke hvor halland skulle spilt, men sysn det vat en overasket utak.. garantert treningen som har ført til dette.. Kasso er veldig sulten spillet og V.Hagen er meget god og en spiller som er meget sulten til å vise oss mer hva han kan.. jeg tror dette laget er meget sterkt lag selv om jeg ble litt overasket

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 18 sep 04, 03:39
jeg er meget skuffet over uttaket denne gangen. peters passer ikke inn på venstreving. i rekruttkampen mot greåker ble han flytta opp som venstreving i 2.omgang, og fikk ikke til en dritt! og ikke nok med det; Tero Koskela!! årets største flopp, som har jogga rundt og surra lenge nok i den rød og hvite ffk-drakta! inn med stjerna og helland sier jeg!!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 18 sep 04, 04:11
jeg Støtter eggen fult ut.. treningen so, var avgjordet utaket
:ffk::ffk:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 18 sep 04, 08:30
Sterkt uenig i utaket. Elendig at Helland ikke spiller. Han skule spilt sentralt mot Stabäk.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 18 sep 04, 08:32
Kosso virker jo totalt likegyldig..... Er ikke slike spillere vi trenger i disse dager...... Helland burde spilt sentralt med et ekstra øye på Andresen..... Brenne og Petersen på kantene.... Risholt bør ikke spille kant....

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 18 sep 04, 09:18
Trøster meg med at det ikke er 100% sikkert.

Veldig merkelig hvis de spiller sånn som det står i FB, da skjønner jeg ingenting.
Noen sett treninger i det siste? Kosso må jo ha gjort noe drastisk siden han plutselig får spille nå, og han skal stoppe Martin Andresen :rolleyes:

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 18 sep 04, 10:57
Synes Helland fikk visst frem hvor sterk han er på dødball. Når du scorer to mål som midtstopper, det er sterkt det. Helt utrolig at han ikke får fornyet tillit, ikke nødvendigvis som midtstopper. Defensiv midtbane er vel der han er best. Hvordan i helv... skal du få spilt deg inn på laget da? Helland må være sinnsykt frustrert.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 18 sep 04, 11:02
Synes det er merkelig at Helland ikke er med, bør belønnes. Samme med Stjerna; belønnes for dårlig spill. Men Risholt på høyre??? Husker sist: Han var helt vekk i hele kampen!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 18 sep 04, 12:29
Enda en gang jeg ikke forstår KTE dersom dette er rett.
Vraker Helland på midten , og foretrekker Kosso & Peters.
Personlig hadde jeg foretrukket,
Helland deffensivt midt. Sentralt R.R ,
Sidene Bjørnar & Simen.
Helland synes jeg beviste sist at han fortjener en plass, likeså Bjørnar med et meget godt innhopp.
Selvsagt vil jeg være den første til å rose KTE dersom oppsettet hans fungerer utmerket:)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 18 sep 04, 13:09
Kosso er en bra spiller han men det er ikke alltid like synlig det han gjør.. Han gkør en kjempe jobb men har jo ikke fått tilitt i det sist.. Har sett han på trenig også er ikke noe dårligere en Roger.. Det gjelder å få tillit pg spille tid.. Han hadde jo noen dårlige kamper på slutten av vår sesongen men hvem hadde ikke det..

Jeg ville alikevel hatt denne midtbanen:Bjørnar-Roger-helland-Simen

Og la roger gjøre den jobben Kosso er tenkt til(klype martin litt)..

Og hvorfor kan man ikke prøve Simen på kant? han er jo litt den typen synes jeg..

Og Peters? ja det blir spennende.. Håper KTE har rett.. Peters er god han men på kanten?

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 18 sep 04, 13:23
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Kosso virker jo totalt likegyldig....

???? Få deg et nytt navn!

Macka fra start!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 18 sep 04, 14:50
Det er faktisk helt sant, djpete. Kosso jogger bare rundt uten å gjøre en eneste grovjobb. Virker fullstendig likegyldig. Vet at det er flere som er enige i det. Han har ingenting i FFK-drakta å gjøre, hvertfall ikke når han ikke viser 110% innsats!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 18 sep 04, 15:01
Endret: 18 sep 04, 15:03
Opprinnelig postet av ajg
Det er faktisk helt sant, djpete. Kosso jogger bare rundt uten å gjøre en eneste grovjobb. Virker fullstendig likegyldig. Vet at det er flere som er enige i det. Han har ingenting i FFK-drakta å gjøre, hvertfall ikke når han ikke viser 110% innsats!

Enig i en ting her!
Spillere som ikke gir 110% har ingenting å gjøre i FFKdrakta!

Men har du sett noen FFK treninger i det siste?
(Jeg bare spør, jeg har ikke sett noen)

Etter hva jeg har hørt her inne og i f-b så virker jo Kosso sulten på å få vist seg frem nå.....
Kanskje på tide med en ny sjans?
Det siste innhoppet hans var jo ikke så verst?
Jeg tror at han kan gjøre en bra jobb imorra på den plassen. Jeg syns det virker som det er sentralt han er best, men han har ikke fått spilt så mye der på grunn av at Risholt har den plassen fast.
Gleder meg til å se Kosso sentralt, og håper han leverer varene!!

MEN:
Jeg er desverre litt mere skeptisk til Risholt på kanten........

ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03

Lagt til: 18 sep 04, 15:06
Liker ikke alle de byttene, virker som
Eggen legger opp til krig, lange baller mot Ringberg og uten kantspill.
Forandre aldri et vinnende lag mer enn
nødvendig.

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 18 sep 04, 15:11
støtter eggen.. dette er nok ett knall lag som skal slå stabæk

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 18 sep 04, 18:56
I forhold til deg djpete, så holder navnet i massevis...... Spell plater du, eneste du kan.....

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 18 sep 04, 22:23
slutt nå med denne person/nick hetsen, og hold dere til saken.

Synes det virker litt rart det uttaket, men eggen vet nok ting som ikke vi vet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914