Det som er litt dumt
Det er at Vif - Molde og Stabæk - FFK går samtidig. Skulle gjerne vært en tur på Nadderud og bidratt med støtte til FFK ! Ber om forståelse for at jeg velger Ullevål ! Men dere klarer dette !!! YES!!!
---------------------------
Syng høyt, syng Vålerenga!
Da har vi en avtale :
Du gjør jobben din på VIF-tribunen slik at Enga slår Molde, så gjør vi jobben vår på Nadderud slik at FFK slår / tar poeng mot Stabæk.
Anduril - med ny Plankehaugen t-skjorte :ffk:
Du gjør jobben din på VIF-tribunen slik at Enga slår Molde, så gjør vi jobben vår på Nadderud slik at FFK slår / tar poeng mot Stabæk.
Anduril - med ny Plankehaugen t-skjorte :ffk:
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
takker for den bikkja!!
joda stabæk skal vi ta, og for deres skyld skal vi ta lyn, brann og tromsø også, slik at dere er garantert i rl!!
:D
joda stabæk skal vi ta, og for deres skyld skal vi ta lyn, brann og tromsø også, slik at dere er garantert i rl!!
:D
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Mange av oss i Klanen gleder oss til nye møter med FFK i 2005. Vær trygg på at Molde får det vanskelig ! Og alle de andre som vi skal møte !
STÅ PÅ !!!!! :ffk:
STÅ PÅ !!!!! :ffk:
Syng høyt, syng Vålerenga!
Håper enga gjør jobben sin,så får gutta gjøre jobben sin i bærum...Så går dette veien:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
dama er enga fan, så jeg har sendt hu til ullevål for å hjelpe enga, så drar jeg og brorsan til nadderud for å hjelpe ffk til nok en triumf:D
Det er bra det Husgutt(klapp på skuldra). Sånn det skal være det. Vi satser på Enga og FFK seire i dag.
Drar snart innover med 15:00 bussen og gleder meg som et lite barn. Dette blir gøy.
Drar snart innover med 15:00 bussen og gleder meg som et lite barn. Dette blir gøy.
vel, når vi bor i oslo og brorsan i stabækland (sandvika), ja da har vi ikke noe valg:D endelig fått kjøpt ffk klistremerke som brorsan skal få klistre på bilen nå.. (hadde bare jeg hatt bil, hehe)..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914