Stabæk tapte 0-4 i frankrike!
Vet ikke hvor mye vekt vi skal legge i det, men det slår iallefall ikke negativt ut...for vår del.
Hever ikke selvtilliten nevneverdig det vel?
Hever ikke selvtilliten nevneverdig det vel?
---------------------------
Macka fra start!
Nei, tror ikke det er så negativt akkurat...men de hvilte et par av unggutta som var sterkt delaktige i Brann-seieren på mandag, så de er nok sultne og opplagte på søndag.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
vel,det kan jo føre til at de hever seg til FFK kampen til søndan?:confused:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Tror nok dette tapet kan utløse en slags "krise" i stabæk, hvis de føler at de MÅ revansjere seg for tapet i frankrike vil de mest sansynlig bli stressa mot et så godt forsvar som FFK stiller med for tiden og det vil slå positivt ut for FFK som slipper inn 2 mål men scorer 5 selv! 3 på dødball og 2 på kontringer!! Stabæks mål vil komme på cornere....:ffk: (håper og tror jeg!):ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Tror nok dette tapet kan utløse en slags "krise" i stabæk, hvis de føler at de MÅ revansjere seg for tapet i frankrike vil de mest sansynlig bli stressa mot et så godt forsvar som FFK stiller med for tiden og det vil slå positivt ut for FFK som slipper inn 2 mål men scorer 5 selv! 3 på dødball og 2 på kontringer!! Stabæks mål vil komme på cornere....:ffk: (håper og tror jeg!):ffk:
Det er det desidert dummeste jeg har hørt. Utløse krise??? Stabæk har hele tiden sagt at uefa cupen er en avlastning for å tenke på noe annet. Kanskje derfor de tapte 4-0, fordi tankene allerede var på kampen mot FFK
Forza de blaa
Tror heller ikke at det utløser noen krise, men det gjør definitivt ikke godt for selvtilliten. At et tap i europa skal gi dem ekstra tenning har jeg ingen tro på.
Macka fra start!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914