Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-FMV

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 16 sep 04, 19:42
YESSSSSS !!!!
Nå får vi en arena som er unik i europa !!!
Fy F...! så deilig!
:ffk::ffk:

Hvordan står det til i Moss foresten ?:D:D

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 sep 04, 20:00
Det virker veldig lovende, men avventer ennå litt med å slippe jubelen løs.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 16 sep 04, 20:28
Det finns vel noen som fortsatt vil prøve å stikke kjepper i hjulene.......Men jeg tror ikke dem tør, fordi holmen ikke har økonomisk fundament til å klare noe som er i nærheten engang.....

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 16 sep 04, 20:47
Hm.. Leser på plankehaugen.no at selv Bøsen gav sin tilslutning til ny stadion på Værste, da er det kanskje håp likevel!? Dette høres spennende ut.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 16 sep 04, 20:53
Det er helt sikkert fortsatt hindre som må overkommes, men de blir færre og færre dag for dag. Vi får svømme over ælva hvis vi nektes å kjøre gjennom Vennelystveien. Det er vel der noen av de største problemene ligger nå. Og selvom jeg selvfølgelig føler med beboerne, så får man vise litt begeistring og tenke muligheter og løsninger i stedet for problemer. Dette skal vi fikse!!

Lars Thoresen, stolt aristokrat

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 16 sep 04, 21:03
Det er julaften: Historiens hardeste og største pakke ligger under treet. Den er vår uten forpliktelser med negativt fortegn. Vi kan ikke velge å la være å åpne den.
Alle, selv de største skeptikerne ble delvis målløse under kveldens medlemsmøte. Nå må kommunen komme på banen og jobbe sammen med FFK, for at dette skal gå så raskt som overhode mulig.

Har i det siste lest om flere næringsdrivende som klager på byråkratiet i byen, nå må ALLE. Ole haabeth og Roar Planke inkludert, jobbe sammen.
For Fredrikstad, for Fredrikstad. Står vi en for alle og alle for en.

Macka fra start!

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 16 sep 04, 21:19
ferje fra gressvik båthavn, tollboden, nabbetorp og fjellberg på kampdagene, så er mye av trafikkproblemet løst!

byfergene ordner det!

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 sep 04, 21:24
Ferje er nok tingen ja Shaggy. Tror ikke det blir noe større problem med parkering enn på Holmen hvis folk gidder å bruke hodet litt. Man bør vel ikke på død og liv kjøre helt til døra?

Eller må man kanskje det?

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 16 sep 04, 21:49
Skjønner ikke hvorfor ikke man lager en svær parkeringsplass på Gressvik-siden, og gangbro over, eller bilbro fra Gressvik for den saks skyld. For svarte, halvparten av bilene skal over Seut-brua uansett jo! Da slipper man masse av trafikken gjennom by`n...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 17 sep 04, 10:11
Her må jeg bare slutte meg til jubelkoret. Dette er en gledens dag for meg som FFK-supporter. Det aller aller viktigste er at en ny stadion blir påbegynt - samme hvor den skal ligge. Men jeg har hele tiden håpet på FMV. Tenk dere for en stadion det kan bli! Jeg får vann i munnen.. :)

Og trafikkproblemene er jeg sikker på at de finner en løsning på.

For en god start på dagen :)

Bjørn Jervell Hansen

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 sep 04, 15:26
Endret: 17 sep 04, 15:26
Noen som vet hvorvidt det er bestemt om man skal ha naturgress eller kunstgress? Med den teknologien som skal finnes på området nå, håper jeg definitivt på sistnevnte. Å spille med de samme forholdene gjennom hele sesongen må være en fordel. Ser at de skal ha kunstgress på nye stadion i Aalesund, men i Stavanger gikk de vel for naturgress..

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 17 sep 04, 15:37
Det ble sagt at det skulle være 15% kunstgress. Dette for at banen skal tåle mer slitasje. Hvorvidt dette er bestemt enda vites ikke. Colour Line stadion i Ålesund får 100% kunstgress av samme årsak. UEFA godkjenner ikke rene kunstgress matter for E-Cup spill enda. I Ålesund regner man med at dette vil endres om ikke alt for lenge.
Ideelt sett burde den nye FFK stadion også kunne benyttes til turneringer i 7er fotball for de aller minste. Tenk hvilken opplevelse det vil være for dem. og foreldrene.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 17 sep 04, 21:47
Jess!!! Endelig enighet her i by`n :)

Klart det må være noe kunstgress, men andelen håper jeg de vurderer grundig. Greit at forholdene skal være like, men det må oppleves som gress også! uten at jeg har det minste peiling på kunstgress.
Med tanke på vinteren; har sagt det før, men det er rart at de ikke har vurdert tak. Vet det var snakk om dette i forhold til et av alternativene på holmen. Noen som vet om det er tenkt på i forhold til FMV. Lagt til rette eventuelt??

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914