BoIS ønsker Söderstjerna tilbake
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
de lever i en annen verden...
det er jo hva noen av rbk spillerne tjener...
uff nei.selg,selg,selg!!!
ikke bare grunnet økonomiske grunner,men også sportslige.
savner "svensk magi" allerede
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Synes det virker patetisk nå, når Hakan gang på gang sier iflg F-B at han ikke har fått vist sitt beste.osv.
Tar som vanlig F-B med mange klyper salt, men det virker som Håkan ikke klarer å se egne prestasjoner.
Derfor god reise!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Betegnelsen "stallfyll" er jeg derimot ikke enig i når vi ser på dagens FFK-stall. Stallfyll er etter min mening en reservespiller, som er en fin back-up dersom førstevalget blir skadet. Per i dag synes jeg ikke at vi har særlig med bedre alternativ på venstre kant, da faller betegnelsen "squad-player / stallfyll " heller på Stian.
Håkan skulle nok spilt sentralt, ikke på vingen. Tror han hadde vist seg mer frem i den posisjonen.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Han har scora mer og har like mange assists som vår elskede spiss West. Hvis vi ser på de som ville vært naturlige erstatter i troppen; Bjørnar, Stian, Tero og Peters, så har de tilsammen 0 mål og 0 assists.
Så jeg synes Søder blir tatt litt hardt.
Peters: 1080 minutter, de fleste som stopper...
Tero: 1284 minutter, arbeidsjern på midten...
Stian: 888 minutter, mest som back...
Bjørnar: 781 minutter, mye som back...
Håkan: 1374 minutter, kun som offensiv spiller, uten defensive tiltak...
Av disse er det kun Tero som kanskje burde hatt et mål eller en assist, de andre har mye mindre spilletid, og nesten utelukkende defensive oppgaver!
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av antidrillo
Send the man back home!
Synes det virker patetisk nå, når Hakan gang på gang sier iflg F-B at han ikke har fått vist sitt beste.osv.
Tar som vanlig F-B med mange klyper salt, men det virker som Håkan ikke klarer å se egne prestasjoner.
Derfor god reise!!!!
Tja. Det at han sier at han ikke har fått vist sitt beste sier vel at han selv ser at det han har vist ikke er godt nok. Jeg er derfor ikke enig i at det skulle bety at han ikke klarer å se egne prestajoner (hvis jeg tolk er deg riktig)
Jeg har lenge vært en sterk forkjemper for Håkan, men tvilen på om kombinasjonen FFK-Håkan noen gang kommer til å bli en hit begynner virkelig å gnage meg. Han burde være blant våre aller beste spillere, noe han ikke har vært i nærheten av annet enn i korte glimt.
Rett nok har han vært skadet, og er fortsatt tydeligvis ikke fullt restituert, men det begynner å se ut som om det beste både for FFK og Håkan selv er at Håkan flytter på seg etter sesongen. :(
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Joda planke...men hvem av spillerene vi har mener du skal klare å matche resultatene til Håkan på kanten?
Ikke godt å si, siden ingen har fått prøve... :rolleyes:
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av bjervell
Tja. Det at han sier at han ikke har fått vist sitt beste sier vel at han selv ser at det han har vist ikke er godt nok. Jeg er derfor ikke enig i at det skulle bety at han ikke klarer å se egne prestajoner (hvis jeg tolk er deg riktig)
Jeg har lenge vært en sterk forkjemper for Håkan, men tvilen på om kombinasjonen FFK-Håkan noen gang kommer til å bli en hit begynner virkelig å gnage meg. Han burde være blant våre aller beste spillere, noe han ikke har vært i nærheten av annet enn i korte glimt.
Rett nok har han vært skadet, og er fortsatt tydeligvis ikke fullt restituert, men det begynner å se ut som om det beste både for FFK og Håkan selv er at Håkan flytter på seg etter sesongen. :(
Må si meg enig med deg der bror. Skulle gjerne sett Håkan i kjempeslag for FFK, for jeg er overbevist om at han kan. Men får han det ikke ut for klubben, er det kanskje best at han finner en annen klubb. Til det beste for både han og FFK.:(
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Må også innrømme at jeg også har sansen for spillertyper som Håkan, og hadde stor tro på han.
Hva som er den egentlige årsaken til at han ikke klarer å vise seg fram i :ffk: kjenner jeg ikke. Men ..... som du /dere hinter kan det være noe med kjemi e.lign. Ikkje vett eg!!!;)
Uansett ønsker jeg selvsagt Håkan lykke til på ferden. Håper at han finner "seg sjæl" igjen. Fortjener trolig det.:rolleyes:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
De penga han håver inn kan vi heller bruke på noen vi har skikkelig nytte av, hvis BoIS vil ha han tilbake mener jeg han kan få gå etter sesongslutt.
Hejdå!
Faan! Vi skal ikke selge Håkan nei!!!
Spillerne som har fått en skade skal ikke skvises ut, de skal få muligheten til å vise seg frem når skaden er leget.
Håkan har signalisert at han ikke har leget helt ennå, og han jobber steinhardt for å komme tilbake!
Det er ikke lenge siden en "skadet" Håkan skåra mål.
Hvis en skadefri spiller ikke holder mål derimot, blir han byttet ut...
Hvor mye spillerne får i lønn har ikke vi en dritt med heller.
sånn...
HHEEEEYYYY SØDERSTJERNA......OSV
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
- Egil Drillo Olsen.
Unnskyld for sammenligningen med Tor!
Skulle bare sette det litt på spissen..
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
... Søderstjerna blir frisk og scorer 3-0 og 4-0 for FFK mot Viking og plasserer ffk på 8 plass på tabellen. Søderstjerna vender tilbake til singaporsk fotball og blir mangemillionær!
Er det mulig å spare folk for slike Donald historier i fremtiden??
:confused: :rolleyes:
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Den var vel bra?:D
Opprinnelig postet av Brukernavn
poenget er jo at han jobber med å komme tilbake i toppform. Hvis han ikke holder mål når han er helt frisk...ja da er saken annerledes.
Poenget må jo være å til enhver tid bruke de 11 som viser best form, både på kamp og i trening. Håkan har, dessverre ikke vist seg frem fra sin beste side denne sesongen.
Macka fra start!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Faktisk så spilte han så godt at han av flere ble nevnt som kanditat til det Svenske landslaget.
I FFK var han det første året plaget av kyssesyken i sesongforbredelsene og klarte egentlig aldri å komme opp på det nivået som alle hadde hørt om.
I år har han også vært plaget av en skade han fikk sist vinter og har kanskje skuffet enda mer, tiltross for at han har hatt noen gode kamper.
I FFK har han derfor aldri klart å komme opp i nærheten av det nivået han hadde i Landskrona. Spørsmålet er nå, vil han noensinne komme opp på det nivået igjen her i Fredrikstad.
Jeg er blandt dem som hele tiden har håpet og trodd det, optimistisk av natur som jeg er, men må innrømme at jeg har begynt å tvile.
Det jeg egentlig har vært mest skuffet over i år er at han spesielt faller igjennom i de kampene som man er nødt til å krige mer enn å finspille. Og i de kampene ser det ut som om hans innsats kun ligger på 80-90 %, isteden for 110%.
Dessverre for FFK og for Håkan tror jeg at han nå kun har 6 kamper igjen til å bevise at han kan komme opp i nærheten av det nivået han hadde i Landskrona.
Og hvis han ikke lykkes med det, så er nok fotballen i dag blitt så nådeløs at ikke FFK vil la ham prøve videre, men la ham komme tilbake til den klubben som kanskje spiller en type fotball, som passer Håkan bedre.
:rolleyes:
FFK på toppen i 2005
Men....Det virker som om han ikke gidder å yte maks, løpene blir alt for få, og det er det ingen unskyldning for. Gode prestasjoner må alltid begynne med maks innsats.
Håper han skjerper seg og at ha blir hos oss. :ffk::ffk:
La oss selge hele laget!!
jeg mener å huske at han har ett år igjen av kontrakta. markedsverdien hans i norge er jo null nå, men svenskene husker jo han som den gamle gode fortsatt, så får vi et tilbud er det bare å slå til
med ffk til champions league!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914