Husk meg
Brukernavn
Passord

BoIS ønsker Söderstjerna tilbake

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 sep 04, 18:08
Endret: 15 sep 04, 18:08
Har gått rykter ganske lenge om at Söderstjerna skal være på vei tilbake til gamleklubben Landskrona BoIS, og her ligger hvert fall en artikkel som bekrefter at klubben flere ganger har henvendt seg til FFK angående Söderstjerna. Mitt tips er at han går dit neste sesong.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 15 sep 04, 18:16
Mitt tips er at Landskrona rykker ned, mens FFK selvfølgelig ikke gjør det, Søderstjerna blir frisk og scorer 3-0 og 4-0 for FFK mot Viking og plasserer ffk på 8 plass på tabellen. Søderstjerna vender tilbake til singaporsk fotball og blir mangemillionær!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 15 sep 04, 18:18
Jeg håper Håkan flytter hjem etter sesongen. Ikke fordi han er en dårlig fotballspiller, men fordi han ikke har fått ut noe i nærheten av sitt beste over tid for FFK, og hvis det fortsetter så er og blir han en unødvendig utgift for klubben.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 15 sep 04, 23:57
jeg mener vi bør selge søderstjerna etter sesongen. han har ikke innfridd forventningene både han selv, klubben og media har skapt om han. som jeg har sagt før, har jeg hørt at han tjener 80.000 kr i måneden, og det er han absolutt ikke verdt! vi bør hente inn en ny klassespiller på venstrekanten foran neste sesong, i tillegg til en back, sentral midtbane og spiss.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 16 sep 04, 00:54
hva?80 feite laken??!!!

de lever i en annen verden...

det er jo hva noen av rbk spillerne tjener...

uff nei.selg,selg,selg!!!
ikke bare grunnet økonomiske grunner,men også sportslige.

savner "svensk magi" allerede

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 16 sep 04, 02:08
Selg Håkan NÅ! Han er bare "stallfyll" som absolutt ikke fortjener 80.000 i måneden(hvis det er korekt.) Han klarer ikke å komme til sin rett i FFK og han burde ikke få noe mer tid på seg til å bevise det nå. Ja han har scoret mål å vært god i enkelte kamper, men etter det jeg skjønte på Eggen og co da de kjøpte han var at han var en spiller som skal være mye bedre enn det han har vist oss totalt sett. Nei, send den mannen hjem til sverige! (i det minste sett han på benken fra start i kampen mot stabæk, så kan heller overbevise meg når han blir satt innpå mot slutten av kampen...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 16 sep 04, 08:27
Send the man back home!
Synes det virker patetisk nå, når Hakan gang på gang sier iflg F-B at han ikke har fått vist sitt beste.osv.
Tar som vanlig F-B med mange klyper salt, men det virker som Håkan ikke klarer å se egne prestasjoner.
Derfor god reise!!!!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 16 sep 04, 09:23
Er enig i at Håkan på langt nær har innfridd, og at han derfor bør selges etter denne sesongen.

Betegnelsen "stallfyll" er jeg derimot ikke enig i når vi ser på dagens FFK-stall. Stallfyll er etter min mening en reservespiller, som er en fin back-up dersom førstevalget blir skadet. Per i dag synes jeg ikke at vi har særlig med bedre alternativ på venstre kant, da faller betegnelsen "squad-player / stallfyll " heller på Stian.

Håkan skulle nok spilt sentralt, ikke på vingen. Tror han hadde vist seg mer frem i den posisjonen.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Lagt til: 16 sep 04, 10:41
Nå synes jeg faktisk kritikken mot Håkan begynner å bli litt vel skarp. Han har jo langt ifra vært dårlig, og har hittill hatt dårlig støtte offensivt på sin kant.

Han har scora mer og har like mange assists som vår elskede spiss West. Hvis vi ser på de som ville vært naturlige erstatter i troppen; Bjørnar, Stian, Tero og Peters, så har de tilsammen 0 mål og 0 assists.

Så jeg synes Søder blir tatt litt hardt.

Planken

Moderator

Lagt til: 16 sep 04, 10:53
For dumt å sammenligne antall mål og assists på den måten, når du ser på spilletid...

Peters: 1080 minutter, de fleste som stopper...
Tero: 1284 minutter, arbeidsjern på midten...
Stian: 888 minutter, mest som back...
Bjørnar: 781 minutter, mye som back...
Håkan: 1374 minutter, kun som offensiv spiller, uten defensive tiltak...

Av disse er det kun Tero som kanskje burde hatt et mål eller en assist, de andre har mye mindre spilletid, og nesten utelukkende defensive oppgaver!

- Egil Drillo Olsen.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Lagt til: 16 sep 04, 11:55
Joda planke...men hvem av spillerene vi har mener du skal klare å matche resultatene til Håkan på kanten?

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 16 sep 04, 11:59
Endret: 16 sep 04, 12:00
Opprinnelig postet av antidrillo
Send the man back home!
Synes det virker patetisk nå, når Hakan gang på gang sier iflg F-B at han ikke har fått vist sitt beste.osv.
Tar som vanlig F-B med mange klyper salt, men det virker som Håkan ikke klarer å se egne prestasjoner.
Derfor god reise!!!!

Tja. Det at han sier at han ikke har fått vist sitt beste sier vel at han selv ser at det han har vist ikke er godt nok. Jeg er derfor ikke enig i at det skulle bety at han ikke klarer å se egne prestajoner (hvis jeg tolk er deg riktig)

Jeg har lenge vært en sterk forkjemper for Håkan, men tvilen på om kombinasjonen FFK-Håkan noen gang kommer til å bli en hit begynner virkelig å gnage meg. Han burde være blant våre aller beste spillere, noe han ikke har vært i nærheten av annet enn i korte glimt.

Rett nok har han vært skadet, og er fortsatt tydeligvis ikke fullt restituert, men det begynner å se ut som om det beste både for FFK og Håkan selv er at Håkan flytter på seg etter sesongen. :(

Bjørn Jervell Hansen

Planken

Moderator

Lagt til: 16 sep 04, 12:20
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Joda planke...men hvem av spillerene vi har mener du skal klare å matche resultatene til Håkan på kanten?

Ikke godt å si, siden ingen har fått prøve... :rolleyes:

- Egil Drillo Olsen.

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 sep 04, 13:10
Endret: 16 sep 04, 13:11
Opprinnelig postet av bjervell

Tja. Det at han sier at han ikke har fått vist sitt beste sier vel at han selv ser at det han har vist ikke er godt nok. Jeg er derfor ikke enig i at det skulle bety at han ikke klarer å se egne prestajoner (hvis jeg tolk er deg riktig)

Jeg har lenge vært en sterk forkjemper for Håkan, men tvilen på om kombinasjonen FFK-Håkan noen gang kommer til å bli en hit begynner virkelig å gnage meg. Han burde være blant våre aller beste spillere, noe han ikke har vært i nærheten av annet enn i korte glimt.

Rett nok har han vært skadet, og er fortsatt tydeligvis ikke fullt restituert, men det begynner å se ut som om det beste både for FFK og Håkan selv er at Håkan flytter på seg etter sesongen. :(

Må si meg enig med deg der bror. Skulle gjerne sett Håkan i kjempeslag for FFK, for jeg er overbevist om at han kan. Men får han det ikke ut for klubben, er det kanskje best at han finner en annen klubb. Til det beste for både han og FFK.:(

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 16 sep 04, 13:22
Det som menes med å se egne prestasjoner, ligger også i hans uttalelser om uenighet med kritikk fra presse. Synes ikke pressen har vært spesielt ufine mot han.
Må også innrømme at jeg også har sansen for spillertyper som Håkan, og hadde stor tro på han.
Hva som er den egentlige årsaken til at han ikke klarer å vise seg fram i :ffk: kjenner jeg ikke. Men ..... som du /dere hinter kan det være noe med kjemi e.lign. Ikkje vett eg!!!;)
Uansett ønsker jeg selvsagt Håkan lykke til på ferden. Håper at han finner "seg sjæl" igjen. Fortjener trolig det.:rolleyes:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 sep 04, 16:49
Joda, stjerna kan få gå etter sesongslutt han, ser ikke ut som den skaden han pådro seg blir bedre eller, nå har det gått veldig lang tid og hver gang jeg hører noe fra den kanten er det samme regla om at han er skuffa meg egne prestasjoner, tror ikke vi kommer til å få se de prestasjonene han mener han har inne noengang.
De penga han håver inn kan vi heller bruke på noen vi har skikkelig nytte av, hvis BoIS vil ha han tilbake mener jeg han kan få gå etter sesongslutt.
Hejdå!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 16 sep 04, 17:34
Skal vi selge Trondsen å da heller ? han har ikke akkurat innfridd i år han heller..han tjener sikker like mye som Håkan! (unnskyld sammenligningen Tor og alle med hjerte i FFK)
Faan! Vi skal ikke selge Håkan nei!!!
Spillerne som har fått en skade skal ikke skvises ut, de skal få muligheten til å vise seg frem når skaden er leget.
Håkan har signalisert at han ikke har leget helt ennå, og han jobber steinhardt for å komme tilbake!
Det er ikke lenge siden en "skadet" Håkan skåra mål.
Hvis en skadefri spiller ikke holder mål derimot, blir han byttet ut...
Hvor mye spillerne får i lønn har ikke vi en dritt med heller.

sånn...

HHEEEEYYYY SØDERSTJERNA......OSV

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Planken

Moderator

Lagt til: 16 sep 04, 17:44
Sammenligningen mellom Tor T og Håkan blir rett og slett for dum i mine øyne, stakkars Trondsen har jo ikke fått spille hele sesongen...Håkan ser jo ut til å stå først i køen uansett hvor rævva han spiller. Må være sinnsykt surt for spillere som Bjørnar som gir alt på treninger og rekruttlag å havne bak i køen selv om han er i bedre form...

- Egil Drillo Olsen.

Brukernavn

Landslagsspiller

Lagt til: 16 sep 04, 17:59
poenget er jo at han jobber med å komme tilbake i toppform. Hvis han ikke holder mål når han er helt frisk...ja da er saken annerledes.
Unnskyld for sammenligningen med Tor!
Skulle bare sette det litt på spissen..

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 16 sep 04, 18:11
Endret: 16 sep 04, 18:16
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
... Søderstjerna blir frisk og scorer 3-0 og 4-0 for FFK mot Viking og plasserer ffk på 8 plass på tabellen. Søderstjerna vender tilbake til singaporsk fotball og blir mangemillionær!

Er det mulig å spare folk for slike Donald historier i fremtiden??
:confused: :rolleyes:

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Brukernavn

Landslagsspiller

Lagt til: 16 sep 04, 19:23
NEI ! Det er vi som ønsker Håkan tilbake !

Den var vel bra?:D

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 16 sep 04, 22:42
Opprinnelig postet av Brukernavn
poenget er jo at han jobber med å komme tilbake i toppform. Hvis han ikke holder mål når han er helt frisk...ja da er saken annerledes.

Poenget må jo være å til enhver tid bruke de 11 som viser best form, både på kamp og i trening. Håkan har, dessverre ikke vist seg frem fra sin beste side denne sesongen.

Macka fra start!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 17 sep 04, 00:51
Håkan er en spiller som har fåttmer en nok tid til å få vist hva han kan og er etter min mening ikke god nok for klubben, å skylde på en skade er greit nok men FFK trenger ikke spillere som sliter med skader så lenge som han gjør. Klarer han ikke å bli frisk er det ikke noe vits i å ha han i klubben. Tor Trondsen er det litt anderledes med, han har en hode skade, det kommer til å gå over ettehvert, og så mye den mannen har blødd for drakta så unner jeg han en skadefri sesong! Men Håkan derimot er ikke god nok! Det har han bevist gang på gang! Når Tor spiller, så spiller han som om det er snakk om liv eller død, han kjemper fra start til mål, det er mer en hva man kan si om håkan! Men det er jo ikke bare når han er skadet problemet med håkan er, han overbeviste ikke meg sist han spilte når han ikke var skadet heller! Sorry håkan, du er sikkert en god spiller, men ikke god nok for FFK, (hvis ikke DU beviser det motsatte i nær fremtid da !)

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 17 sep 04, 01:09
Håkan var nesten ekstremt god da han spilte for Landskrona, det siste året før han kom til Fredrikstad.
Faktisk så spilte han så godt at han av flere ble nevnt som kanditat til det Svenske landslaget.

I FFK var han det første året plaget av kyssesyken i sesongforbredelsene og klarte egentlig aldri å komme opp på det nivået som alle hadde hørt om.
I år har han også vært plaget av en skade han fikk sist vinter og har kanskje skuffet enda mer, tiltross for at han har hatt noen gode kamper.

I FFK har han derfor aldri klart å komme opp i nærheten av det nivået han hadde i Landskrona. Spørsmålet er nå, vil han noensinne komme opp på det nivået igjen her i Fredrikstad.

Jeg er blandt dem som hele tiden har håpet og trodd det, optimistisk av natur som jeg er, men må innrømme at jeg har begynt å tvile.

Det jeg egentlig har vært mest skuffet over i år er at han spesielt faller igjennom i de kampene som man er nødt til å krige mer enn å finspille. Og i de kampene ser det ut som om hans innsats kun ligger på 80-90 %, isteden for 110%.

Dessverre for FFK og for Håkan tror jeg at han nå kun har 6 kamper igjen til å bevise at han kan komme opp i nærheten av det nivået han hadde i Landskrona.
Og hvis han ikke lykkes med det, så er nok fotballen i dag blitt så nådeløs at ikke FFK vil la ham prøve videre, men la ham komme tilbake til den klubben som kanskje spiller en type fotball, som passer Håkan bedre.
:rolleyes:

FFK på toppen i 2005

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 17 sep 04, 13:40
Jeg synes tilfellet Søderstjerna er vanskelig. Han er unektelig den av spillerne som er morsomst å høre bli intervjuet av radio fredrikstad, og virker som er virkelig trivelig fyr. Han er glimtvis god på banen, og har kreative egenskaper vi trenger.

Men....Det virker som om han ikke gidder å yte maks, løpene blir alt for få, og det er det ingen unskyldning for. Gode prestasjoner må alltid begynne med maks innsats.

Håper han skjerper seg og at ha blir hos oss. :ffk::ffk:

La oss selge hele laget!!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 17 sep 04, 14:06
tror det er best for alle parter at håkan stikker etter denne sesongen. det er jo ingen tvil om at han er bedre enn det han har vist i de rødhvite farger og å starte en ny sesong i fredrikstad er neppe en mirakelkur.

jeg mener å huske at han har ett år igjen av kontrakta. markedsverdien hans i norge er jo null nå, men svenskene husker jo han som den gamle gode fortsatt, så får vi et tilbud er det bare å slå til

med ffk til champions league!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 17 sep 04, 15:44
For det første har Søderstjerna vært sterkt innvolvert i de angrepene dom ender med FFK scoring. Derfor er han stadig i start elveren. For det andrehar han etter eget utsagn mer å gå på. Det lover bra. Husk at i tippeligaen holder det ikke å ha en stall på 11 mann.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914