BoIS ønsker Söderstjerna tilbake
Den var vel bra?:D
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av Brukernavn
poenget er jo at han jobber med å komme tilbake i toppform. Hvis han ikke holder mål når han er helt frisk...ja da er saken annerledes.
Poenget må jo være å til enhver tid bruke de 11 som viser best form, både på kamp og i trening. Håkan har, dessverre ikke vist seg frem fra sin beste side denne sesongen.
Macka fra start!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Faktisk så spilte han så godt at han av flere ble nevnt som kanditat til det Svenske landslaget.
I FFK var han det første året plaget av kyssesyken i sesongforbredelsene og klarte egentlig aldri å komme opp på det nivået som alle hadde hørt om.
I år har han også vært plaget av en skade han fikk sist vinter og har kanskje skuffet enda mer, tiltross for at han har hatt noen gode kamper.
I FFK har han derfor aldri klart å komme opp i nærheten av det nivået han hadde i Landskrona. Spørsmålet er nå, vil han noensinne komme opp på det nivået igjen her i Fredrikstad.
Jeg er blandt dem som hele tiden har håpet og trodd det, optimistisk av natur som jeg er, men må innrømme at jeg har begynt å tvile.
Det jeg egentlig har vært mest skuffet over i år er at han spesielt faller igjennom i de kampene som man er nødt til å krige mer enn å finspille. Og i de kampene ser det ut som om hans innsats kun ligger på 80-90 %, isteden for 110%.
Dessverre for FFK og for Håkan tror jeg at han nå kun har 6 kamper igjen til å bevise at han kan komme opp i nærheten av det nivået han hadde i Landskrona.
Og hvis han ikke lykkes med det, så er nok fotballen i dag blitt så nådeløs at ikke FFK vil la ham prøve videre, men la ham komme tilbake til den klubben som kanskje spiller en type fotball, som passer Håkan bedre.
:rolleyes:
FFK på toppen i 2005
Men....Det virker som om han ikke gidder å yte maks, løpene blir alt for få, og det er det ingen unskyldning for. Gode prestasjoner må alltid begynne med maks innsats.
Håper han skjerper seg og at ha blir hos oss. :ffk::ffk:
La oss selge hele laget!!
jeg mener å huske at han har ett år igjen av kontrakta. markedsverdien hans i norge er jo null nå, men svenskene husker jo han som den gamle gode fortsatt, så får vi et tilbud er det bare å slå til
med ffk til champions league!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914