Selv Mossinger Trur FFK Klarer Seg
Sakset Fra Suporterforumet Deres:
http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=1042&PN=1
Sier vi ja takk til Per-Morten Kristiansen og Vidar Martinsen?
http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=1042&PN=1
Sier vi ja takk til Per-Morten Kristiansen og Vidar Martinsen?
...men tror vi at Moss klarer seg? :D
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Håper ikke, men tror vel kanskje at Moss klarer seg.
Forøvrig synes jeg vi bør holde oss for gode til å slenge dritt på forumet dems. Stemningsbilder fra våre kamper, og andre supportergruppers evt skryt av oss blir det for dumt å slenge inn på dems forum. dette vil vi bare tape på i lengden, ikke bare ovenfor mossinger, men ovenfor supportere generellt.
Forøvrig synes jeg vi bør holde oss for gode til å slenge dritt på forumet dems. Stemningsbilder fra våre kamper, og andre supportergruppers evt skryt av oss blir det for dumt å slenge inn på dems forum. dette vil vi bare tape på i lengden, ikke bare ovenfor mossinger, men ovenfor supportere generellt.
Macka fra start!
tror nok moss klarer seg.men klubben selger jo de beste for spott priser,og klarer ikke å erstatte dem.å drive klubben sunt økonomisk klarer dem ikke...
hvor er ledelsen???
solgt brenne,bernier og friend i år...kvalitetsspillere!
nei,uff.å tenke på moss gjør meg bare oppgitt(ikke at jeg gjør det for ofte!!)
heia,heia fredrikstad!!
hvor er ledelsen???
solgt brenne,bernier og friend i år...kvalitetsspillere!
nei,uff.å tenke på moss gjør meg bare oppgitt(ikke at jeg gjør det for ofte!!)
heia,heia fredrikstad!!
savner "svensk magi" allerede
Håper jo at Moss klarer seg da. Blir for dumt å si noe annet synes jeg.
Selvsagt kjempeviktig at Moss klarer seg.
Hvorfor er det så viktig for oss at Moss klarer seg? :confused:
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Håper Moss holder seg og etablerer seg i 1 div.
Håper også at ett annet østfoldlag, Kvik eller Sparta også så snart som mulig klarer å komme opp og etablere seg i 1.Div.
Østfold fotballen trener 1TL & minimum 2. 1.div. lag.
Håper også at ett annet østfoldlag, Kvik eller Sparta også så snart som mulig klarer å komme opp og etablere seg i 1.Div.
Østfold fotballen trener 1TL & minimum 2. 1.div. lag.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av kenneth
Hvorfor er det så viktig for oss at Moss klarer seg? :confused:
Jo fordi det medfører ytterligere fokus på fotballen i Østfold, og større ingterresse for fotball generelt i Østfold.
Med 2 lag i eliten, vil det samtidig bli interresante lokaloppgjør, masse mennesker og tilspisset rivalisering mellom klubbene.
Konkurranse er bra for utviklingen av fotbal:ffk:len i Østfold.
Opprinnelig postet av djpete
Helt enig! Dritt om moss og andre kan vi ta her inne! Har sett hvor provosert enkelte her inne blir når en viss mann med hardt hodeplagg slenger kommentarer her etter et ffk-tap :)
Sier forresten ja takk til Per-M Kristiansen jeg, hvis vi ikke får A.L Hansen da (som vi krysser fingrene for)
Hvis det var meg du sikta tell, så må jeg skuffe deg!! Har brukt badehette den siste tiden og den er ikke hard...:rolleyes:
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914