Dere må nok stå i svingen
---------------------------
Var også samlet en god del Stabæk-folk like nedenfor meg på sittetribunen hvor jeg har sesongkort på Fredrikstad Stadion (bl.a. Ingebrigt med flere, og her hadde alle supportereffekter) under FFK-Stabæk i vår - ingen jaget de vekk, og ingen sa så veldig mye på det heller. Er rett og slett ganske vanlig at noen bortesupportere velger å sitte.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
I alle mine dager som bortesupporter har jeg aldri hørt lignende tullprat!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Er det sant at FFK-supportere som har kjøp billett til hovedtribunen, vil bli nektet adgang og henvist til svingen hvor plankehaugen skal stå? Håper på snarlig svar da det er mange som har kjøpt billetter til hovedtribunen over internett.
Fikk raskt følgende svar tilbake :
Ikke meg bekjent.
De som har kjøpt billett har jo et sete og kan sette seg der.
Mvh
André Flem
Stabæk Fotball
Så de som absolutt vil sitte på hovedtribunen kan forsette å kjøpe billetter der.
:ffk:
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
"Skal du være, vil du være Stabæk-gutt? Ja, bevares!"
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
:D
Ser ikke noen grunn til at dere skal sitte på hovedtribunen når dere kan ha en slik utsikt...unner dere virkelig den!!!!!!!!
Og til Planken eller hva du nå enn heter det der er to år siden...du har et skarpt minne desverre er du ikke like skarp på hva som er "inn" og hva som er uuuuuut
:rolleyes: :p :)
Stabæk rykker ned sammens med Sogndal!!
Opprinnelig postet av Rubbster
Og til Planken eller hva du nå enn heter det der er to år siden...du har et skarpt minne desverre er du ikke like skarp på hva som er "inn" og hva som er uuuuuut
Utifra resta av innlegget ditt Rubbster har jeg vanskelig for å tro at du er gammel nok til å huske to år tilbake....
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Stabæk er et lag som egentlig aldri har hatt og aldri kommer til å få noen skikkelig supporterskare. Dersom Stabæk rykker ned blir de fort glemt, både av naboene på Bekkestua og av resten av fotball-Norge.
En anekdote i norsk fotballhistorie avsluttes for godt når Stabæk rykker ned.
Takk for alt Stabæk!
;)
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Kan bli tungt å svelge om det er FFK som må ta den lange, tunge veien ned...
Håper og tror at FFK klarer seg, men er forberedt på å støtte laget til neste år uansett divisjon!
Ikke verdt å godte seg over hvem som rykker ned før det er bestemt synes jeg......
Og kanskje ikke engeng da.
Håper FFK fortsetter den positive trenden og spiller resten av kampene med den samme selvtillitten de har vist de siste ukene!
:ffk::ffk::ffk:
Aldri hatt noen supporterskare? Tror du det er noe som kommer så fort man knipser med fingrene??
Plankehaugen er kanskje mange, men halvparten er der fordi det er billig. Siden jeg bor i fredrikstad, måtte jeg jo spionere litt når dere spilte mot HamKam, og dere er elendige til å synge for klubben sett utifra hvor mange dere er? Det vet jeg dere har diskutert før, og det er desverre sant.
Noen sammenligner nadderud stadion med et friidrettsanlegg, det vet vi er sant. Derfor jobber også stabæk med stadionplaner.
Og bjørn, hvis du virkelig tror at det er sånne folk som han som fikk juling i fredrikstad og tapte saken som går på fotballkamp i bærum, så tar du helt feil.
Forza de blaa
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914