Husk meg
Brukernavn
Passord

SV:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

toolebukk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 14 sep 04, 08:56
hæ??

---------------------------

Vårt blod i Grønt og Hvitt..

toolebukk

Bedriftsspiller

Lagt til: 14 sep 04, 09:00
Midt inne i en diskusjon på ham-kam.no forumet om hvorvidt Kamma m/supportere eller Ffk m/supportere er best, kommer denne uttalelsen fra en av deres;

skal vedde på at alle guttene på hamar opplever sitt første knull med pikken inni kjeften på en kalv. noe i den duren eller?

Skrevet 13.09 - cezzar (80.212.228.176)

Altså, er det bare jeg og de andre på hamar som synes dette er utrolig barnslig og upassende.. For det første har det ingenting med saken å gjøre, for det andre er det nedverdigende.. hvis noen kjenner dette mennesket ved kallenavn `cezzar` vennligst svar meg på noen av disse spørsmålene..

Vet han hvordan en ku ser ut?
Vet han at kuer er kanskje en av de styggeste skapninger på jordens overflate?
Vet han at det å stappe pikken inn i kjeften på en ku ikke er å knulle? (tror du har misforstått litt, cezzar)
Har denne gutten fått seg ett ligg selv? (så stygg som han ser ut, mener jeg)

Jeg legger ved en link til forumet så dere selv kan lese de andre latterlige, usaklige uttalelsene hans..

http://www.hamkam.no/presentation/chat/newsgroupQ.asp?sel=true&ng_id=1&clicked_id=110&menunames=Diskusjon&parent_id=110
Jeg regner med det fins normale ffk-supportere her men verdier i livet som er enig med meg når jeg sier at dette er barnslig, ikke det at det innlegget jeg nettopp skrev er veldig voksent, men jeg regner med at dere er med på notene..
Ikke alle i østfold er skrudde i huet..
Eller er alle ffk-supportere slik?

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 14 sep 04, 09:25
Du svarer vel egentlig deg selv her :-)
Selvfølgelig er det en provoserende liten dritt som ikke har noe med FFK og Plankehaugen å gjøre.

Vedder på at han ikke engang bruker lommepengene på kampbillett!

Møtes i tippeligaen til neste år!!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

toolebukk

Bedriftsspiller

Lagt til: 14 sep 04, 09:38
hehe.. lykke til..

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 14 sep 04, 09:47
Kjenner ikke til denne cezzar, men skal si meg enig i at det innlegget er lavmål, og understreker at de fleste FFKsupportere tar avstand fra å spamme andre lag sine forum med slikt drit..
(Håper jeg)

Men du graver litt din egen grav ved å komme med denne strofa:

Opprinnelig postet av toolebukk

Har denne gutten fått seg ett ligg selv? (så stygg som han ser ut, mener jeg)

i samme innlegg som du kritiserer FFKsupportere for å være barnslige og usaklige.....

Men:
Som sagt. Håper FFKsupportere flest tar avstand fra slik usaklig spamming av andre sine forum.

Møtes i tippeligaen til året, toolebukk!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914