hvilken stil som er best Drillo eller Hareide
---------------------------
FFK er det beste laget
Jeg er kjempe glad i klubben FFK
FFK er det beste laget
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 14 sep 04, 01:48
Endret: 14 sep 04, 01:50
Hvis jeg eventuelt skal sette fingern på noe ved Hareide, så må det være at det kan virke som han har vanskelig for å stå distansen ut. I alle tidligere klubber har han gått knallhardt og offensivt ut, oppnådd resultater i en viss periode, men når det har begynt å kladde litt så har Hareide falt litt sammen. Er usikker på om han har ryggrad til å lede landslagskuta, men som sagt så bør han få litt tid før vi kaster vår dom over han.
Lenge leve "hjørnet"!
Og; vi spilte jammen mot mange små nasjoner og føk oppover FIFA-rankingen!
Til sammenlikning har Hareide vunnet cup og liga i Norge, Sverige og Danmark, mens Drillo de senere årene reddet Vålerenga fra nedrykk, avanserte i UEFA-cupen, men var sjef var Wimbledon som rykket ned - til det store intet og eksisterer ikke lenger! Bastardvarianten MK Dons som er flyttet ut av London ER en annen klubb.
Ikke verst å sette så store spor at klubben ikke lenger finnes. :p
Ok, det var satt på spissen, men dere ser vel alle den lille spøken her.
Elementer av Drillo-fotballen er viktig, spesielt defensivt, men offensivt er jeg er større tilhenger av Hareides fotball.
Jeg betaler ikke kun for å se lange baller, innkast og en hodestuss på en som heter Flo til etternavn. Jeg vil bli underholdt også.
:D:ffk:
Vil bare forsvare Drillo littegrann når det gjelder Wimbledon`s undergang. Han kom til en klubb hvor destruksjonen var godt i gang under de norske eierne, og det var de som også ble klubbens undergang da de flyttet den en times kjøring utenfor London. Drillo lyktes kanskje ikke fullt ut med laget sitt, men han var på ingen måte skyld i det som til slutt skjedde.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Man må vel velge stil ut i fra de spillerene man har tilgjengelig. Det nytter ikke å spille Flo-paassning uten Flo. Sånn som laget er nå er det naturlig å bruke kantene. Gamst - Derek. Den sentrale midtbanen er desverre ikke god nok. Hverken Andresen eller Rudi er stabile nok.
Fredd
At laget likevel suste ned har alltid en trener et solid ansvar for, etter min mening.
da kan jeg si noe som er like dumt da og det er:
selv en 2 åring skulle klart og gjort det samme som hareide gjordet med Rbk og føre dem til toppen av TL + å ta cupen. Da hareide tok over RBK trodde han nettopp det at det han gjordet med RBK var ett stykke geni
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Det er mulig at Wimbledons undergang var i gjære allerede, men som hovedtrener har du ansvar for det sportslige. Og han brukte MYE penger. Wimbledon hadde jo en drøss av gode spillere. Sullivan, Tore P, Trond Andersen, Ben Thatcher, Cunningham, Martin Andresen, Jason Euell, Carl Cort, John Hartson, Andreas Lund...for å nevne noen. Skulle jo være "umulig" å rykke ned med det laget.
At laget likevel suste ned har alltid en trener et solid ansvar for, etter min mening.
Leeds rykket ned med et MYE bedre lag...
Uansett, det var ikke nedrykket (som Drillo selvfølgelig hadde en del skyld i) som ødela klubben, det var hovedsakelig flyttingen til Milton Keynes, som førte til at supporterne falt fra, derav økonomisk ruin.
Ser også at keiko er tilbake, lite oppfinnsomt nick da, men vi er ihvertfall nesten enige om noe, hurra!
- Egil Drillo Olsen.
Eneste jeg er veldig uenig i er at det er total feil og si at drillo ødlegget Wimbledon. Jeg vil først si unnskyld om jeg nå husker feil og sykler ut i grøfta, men jeg mener drillo trenet VIF og fikk laget til å løfte seg. jeg husker bare ikke om han gjordet det føre Wimbledon turen eller etter, men drillo var lenge en suksess og det og gjøre det samme som han er som å hoppe etter virkola. Drillo var oppfinnsom han. tror vi alderig får noe hareide stil slik som drillo. Jeg mener når du er trener er det også viktig at side mannen din kan fungere som ett ledd i stilen og drillo hadde semb. selv om semb ikke ble suksess etter drillo så ser jeg ikke bjørneby som noe suksess å ha ved sin side da, men det har ikke noe med stil å gjøre. tenk om drillo og hareide kunne arbeidet sammen. Drillo defangsiv og hareide offangsiv.. eller drillo og nils arne eggen...
spessell hilsen til planken:
SÅ du keiko på TV?
Har ingen anelse om hvem du er heller, så jeg hadde ikke visst det om jeg så deg...håper ikke du er han tullingen som sto rett foran meg på PH-feltet på søndag og mente at det ville være best om Viking slo Sogndal...
- Egil Drillo Olsen.
jeg står hos planke gutta det er der jeg hører hjemme :ffk:
- Egil Drillo Olsen.
Tilbake til Drillo: kan noen fortelle meg. tok drillo over Vif før eller etter han ble sparket fra wimbeldon
Utdrag fra en presentasjon av Drillo:
"Egil Olsen (f. 1942) er den mest suksessrike norske fotballtrener noensinne.
Han har spilt aktivt for Østsiden, Vålerenga, Sarpsborg, Frigg og Hasle/Løren, og vært trener for klubbene Frigg (1972-74), Hasle/Løren (1975), Østsiden (1976), Fossum (1977), Lyn (1978), Aalesund (1979), Vålerenga (1998-1999) og Wimbledon (1999-2000).
Han har for Norges Fotballforbund trent U21-laget fra 1979 til 1989, OL-laget i 1990 og herrelandslaget i perioden 1990-1998. Olsen har den høyest mulige trenerutdannelse i Norge."
- Egil Drillo Olsen.
spessiell hilsen til planken. slik gikk keiko kledd søndag 12/9 som du vil se på bilde 4. se etter en med Oransje trøye som vil hilse på en spiller
bile 4 er keiko
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914