stabæk leder
ehh.. missforstod visst symbolbruken på nettavisens live-sending når det gjelder hvem som fikk gult kort :rolleyes:
Det endte i hvertfall med at Mike Kjølø må stå over mot FFK pga gule kort. Det er i hvertfall noe...
Det endte i hvertfall med at Mike Kjølø må stå over mot FFK pga gule kort. Det er i hvertfall noe...
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Synes det er greit at vi må gjøre jobben sjøl jeg. For noen uker siden hadde vi 5 poeng opp til 13. plass, mens vi nå har 3 poeng til 9. plass.
Det blir mye moro utover høsten !!!!!
Det blir mye moro utover høsten !!!!!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Opprinnelig postet av BøgeJon
ehh.. missforstod visst symbolbruken på nettavisens live-sending når det gjelder hvem som fikk gult kort :rolleyes:
Kjølø fikk sitt 2. gule for sesongen, og må dessverre ikke stå over mot FFK...
KILDE
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
det var voldsomt til surr angående gule kort da... er det noen stabæk-spillere som må stå over i det hele tatt?
sinnsykt surt at gutta fra bærum skulle vinne kampen i dag, men vi må huske på at vi ligger likt med molde, og har bare 1 poeng opp til sikker plass! med den formen vi har for tiden, burde ikke dette by på store problemer!
sinnsykt surt at gutta fra bærum skulle vinne kampen i dag, men vi må huske på at vi ligger likt med molde, og har bare 1 poeng opp til sikker plass! med den formen vi har for tiden, burde ikke dette by på store problemer!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
faens kortstokk!! :mad:
jeg gir herved opp mine forsøk på å legge kabal. vi knuser dem allikevel. god natt :o
jeg gir herved opp mine forsøk på å legge kabal. vi knuser dem allikevel. god natt :o
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914