Husk meg
Brukernavn
Passord

Stabæk - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 13 sep 04, 08:41
Noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg billetter til Stabæk - FFK kampen uten å måtte dra til Fredrikstad for å kjøpe dem? Jeg bor i Oslo og vil gjerne se kampen sammen med de røde og hvite. Hvis jeg kjøper billettene på Nadderud regner jeg med å havne sammen med Stabæk fansen. De tilmålte FFK billettene kan vel kun kjøpes hos Aristokraten ved personlig oppmøte? :confused:

Ronaldo

Knøttespiller
Ble medlem: 12 sep 04

Lagt til: 13 sep 04, 09:04
reis til stabæk og fortell at du vil ha billetter der dem røde og hvite skal sitte eller stå. da kan du være sikker på at du kommer på rett plass :ffk::ffk:

---------------------------

FFK er det beste laget

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 13 sep 04, 09:30
Endret: 13 sep 04, 09:30
Jeg tror nok ikke alle billettene blir solgt ut i Aristokraten. Vanlig praksis er vel at resterende billetter selges utenfor stadion før kamp.

Ettersom Stjernen har serieåpning mot Sparta i Sarpsborg samme dag, så er det kanskje noen som prioriterer den kampen (av en eller annen merkelig grunn) Derfor så tror jeg ikke det blir noe problem å få tak i billett på Nadderud.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 13 sep 04, 10:53
Eller bare kjøp billetter på Nadderud. Det er jo ikke hjemmesupportere der uansett.:p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914