Øivind Karlsen
Mulig det har vært sånn i hele sesongen uten at jeg har fått det med meg, men trist er det i hvertfall. Øivind Karlsen var liksom en del av hele pakken...men sådan är kapitalismen...
---------------------------
Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom
Hva har skjedd? Hvem har ansvaret???
Sannsynligvis østlandets aller beste pølser, spør du meg.
Dessuten er det på tide og drite i hele kapitalismen og si: "Jeg vil ha Øivind Karlsen-pølser!"
Så jeg forstår frustrasjonen! :confused:
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Enig at sådan ãr kapitalismen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Men... Hmm, ved nærmere ettersyn ser jeg at Stabburet står på leverandørlista til FFK... Spørs om vi får omgjort noe så lenge Stabburet er leverandør/sponsor... Det måtte være om Ø.Karlsen tilbyr pølser til en spesielt hyggelig pris, da.... Noen som kjenner noen i Manstad Kjøtt, eller?
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
(Var faktisk mot Djerv 1919, FFK tapte på straffer etter at det var uavgjort etter full tid).
Vel over til pølser, husker onkel sa: Nå skal du få smake byens beste pølser.
Er ikke sikker på at det var Øivind Karlsen pølser, men gode var de. Så frem til disse tider har pølsene på stadioen altid vært de beste pølsene jeg har kunnet oppdrive. Men nå kan jeg bare gå på en eller annen Shell stasjon å spise pølser. Det sier seg selv. Det blir ikke det samme.
Så få Øivind Karlsen tilbake!!!!
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Og for dere som lurer. Ja, det var det samme papiret som VIF førte regnskapet sitt på.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
snæbbuss-aristokrat#44
Ble medlem: 20 jan 04
Lagt til: 24 sep 04, 21:31
Endret: 24 sep 04, 21:33
Er vel en sammenheng til Fredrikstad de og. Dessuten smaker pølsene alltid godt på stadion!!!
Oppe i hjørnet for alltid
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Øyvind Karlsen om jeg må be! Det er KUN Øyvind Karlsen pølser som jeg forbinner med lokale pølser til Fredrikstad.... Staburet blir lissom "hele landet"
Da må du være fullstendig historieløs. Må bare informere deg om at Chef pølsene blir laget i Pølseavdelingen på Stabburet Råbekken. Og jeg tror Gunnar Nilsen hadde vridd seg i grava hvis du ikke forbandt Stabburet med noe lokalt. Hørt på makan...
Stabburet er blitt en nasjonal merkevare, med forankring i Fredrikstad. Jeg mener derfor man burde jobbet for å få Stabburet enda mer inn på sponsorsiden. Jeg vet ikke hvor sannsynlig dette er, men Stabburet som hovedsponsor høres ikke så dumt ut i mine ører.
Og om Karlsen eller Chef er best? Spiser burger på Stadion jeg...;)
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Opprinnelig postet av snæbbuss-aristokrat#44
Det har blitt servert stabburet-pølser på stadion så lenge jeg kan huske, tidlig 1980-tall.
At Fredrikstadfolk forbinder Øivind Karlsen med FFK er et utmerket bevis på at sponsing fungerer.
;)
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914