Tanker gjort etter Ham-Kam kampen...
Jeg utroper herved han som Man-Of-Match med Roger Helland på en god andre plass!
I tillegg finner jeg det nødvendig å nevne Wade Barrett...
Gutten viste at han har offensive kvaliteter av rang og gjorde gang på gang jobben til Søderstjerna ute på vingen...
...nemlig å komme til innlegg foran kassa!!!
---------------------------
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
savner "svensk magi" allerede
Helland skal selvsagt også ha ros - han scorer jo tross alt to kanonviktige scoringer. Fyren gir alltid alt i duellene foran mål på cornere. Ikke tilfeldig at han scorer en del på den måten. Skal derimot sies at han slet litt mer defensivt i dag. Han må dessuten lære å skjule holdinga si litt bedre...
Wade Barret var veldig positiv! Synd jeg ikke kan si det samme om Czwartek etter denne kampen.
Ellers synes jeg Enerly var best på midtbanen, mens West var ganske pigg på topp - men han bør bli enda flinkere til å søke avslutninger.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ingen over, ingen ved siden av. :)
FFK and Wisla Krakow forever...
*** Piiroja
** Helland
* Cwartek
den vitende
Piroja er det bare å bøye seg i støvet for i dag, knallgod, særlig i slutten av kampen.
Takk til alle egentlig, dette her var DIGG :ffk:
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Vi var tross alt 8010 mennesker der i dag - kan ikke forvente at alle har de samme meningene og inntrykkene da. Men én ting må hvertfall alle kunne enes om: Raio Piiroja var i en klasse for seg i dag.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Czwartek - Langt under pari
Piiroja - KONGE
Helland - Meget god
Barrett - Meget god
Enerly - middels
Risholt - middels
Brenne - god
Stjerna - god (jobba hardt i dag)
Ringberg - litt under middels
West - Meget god
Kanskje det er en ide å flytte Barrett over på høyreback og Vebjørn inn på venstre neste kamp??
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
...nær sagt som vanlig.
Vet at det er delte meninger om dette, men slik ser nå jeg det.
Bakre rekker. Piiroja...4 feil passninger, 2 misslykkete inngrep.Han var knall god!
Helland...2 feil passninger ( veldig bra) 4 misl inngrep. Han var god idag
Cvartek 4 feilpass. og 2 misslyk. ingrep. Han var god idag.
Barret 8 feil pass. og 5 missl. inngrep. Han var grei idag!!
Se kampen igjen.
den vitende
Må gi minus i margen Czwartek og Ringberg. Czwartek blir ofte usikker, somler og roter det ofte unødvendig til. Ringberg taper mange dueller både i lufta og på bakken, får juling, sliter med plassering og løp og er treg når han får ballen. Synd vi ikke har bedre backup på spissplass, Marcus trenger reell konkuranse, det virker som om han er bombesikker på laget uansett hvordan han spiller.
Men igjen: Dette var for meg sesongens høydepunkt - hittil!!:ffk:
Roger kom aldri med i denne kampen, men det var fordi Ham-Kam spilte over hans plass på banen, og det lave forsvaret til Ham-Kam gjorde at han aldri fikk spilt en skikkelig offensiv rolle også.
Jeg synes det er imponerende av FFK å få til såpass mye spill og sjanser mot et så til de grader defensivt og destruktivt lag som Ham-Kam.
Gratulerer, guttær og jenter, høstens vanskeligste kamp er over, med FFK som seierherre! :-)
Alt i alt synes jeg FFK gjør en bra "knokkel-match", og det gis ikke stilkarakterer i fotball, men poeng og det skal vi klare og kapre nok av!
Forøvrig deilig at Kamma-fansen måtte bite i deg "Rykker-ned, rykker-ned, rykker-ned". Skjønner ikke hva de skulle med halve klokke-svingen.
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
FFK er det beste laget
FFK er det beste laget
Wade Barret spilte egentlig både som venstreback og venstreving. Har en utrolig arbeidskapasitet.
En virkelig moderne backtype som tilfører laget en helt ny dimensjon.
Er særdeles fornøyd med hans inntreden i FFK.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av jashin
Mulig at Ringberg virker ( og muligens er) treg, men han binder opp en til to forsvarere noe som gir bedre plass til andre FFk-spillere i angrepDet argumentet begynner jeg å bli rimelig lei nå.... Jeg ønsker meg en spiss som scorer mål. Enkelt (?) og greit.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Forresten så er det ikke et argument men et faktum.:cool:
Ham-Kam spiller :D:Den utrolig primitiv fotball og det er etter min mening en skam at et slikt lag ligger og kjemper om en 4. plass i årets tippeliga.
Risholt er vanligvis en ballvinner på midtbanen, men hvordan kan han vinne ballen når den går 10-15 meter over hode på ham hver gang.
Ellers er jeg enig i det meste Costanza og Asgeir sier.
Wade Barret spilte så godt offensivt at det burde være fristende å bruke ham som ving i neste kamp når Enerly har karantene. Barret er minst like god med høyre som med venstre ben.
Czwartek var ikke veldig god idag og Raio var i en klasse for seg selv.
Ringberg lider veldig i de fleste kampene over manglende tempo, men til hans unnskyldning kan sies at han blir passet godt på, da de andre lagene vet at han normalt er vår toppscorer.
West mangler selvtillit i avslutningene og må bli mye råere og frekkere når han har sjansen.
Ellers så er vi på god vei, når vi vinner på litt under middels dag spillemessig, men med topp innsats.
Vi kan enda nå 39 poeng. Vil bare minne om at i 2003 tok Odd 4. plassen med 38 poeng. :D:D
FFK på toppen i 2005
Det spiller vel ingen rolle hvem som scorer målene så lenge vi scorer.
Forresten så er det ikke et argument men et faktum.:cool:
Ja, men han kan da vel score mål selv om han binder opp forsvarsspillere...!? De fleste fotballsparkende spisser binder jo opp motstandernes forsvar...
Jeg mener at han i år har sviktet for ofte når han får sjansen til å putte.
czwartek - får for mye pepper her. spilte en helt grei kamp og forsvarer en plass på laget
piiroja - for en hodestyrke og for en kamp!
helland - veldig gøy roger!
barrett - ikke tvil om hvem som er vår venstre back! mener allikevel han ikke leverte en veldig god kamp i dag. kan takke pål andrè for at han ikke ble skyld i mål i første omgang da han slapp geir etter egen corner.
enerly - er kanskje litt for lugn? leverer en kamp på det jevne
risholt - er viktig i oppspillfasen i dag og bryter også en del pasninger. anonym høyere opp på banen
brenne - glimter til innimellom. vil se deg litt mer på løp
stjerna - gjør en del fikst. god i perioder.
ringberg - vinner en del på hodet igjen, men taper for mange dueller og er sjeldent spillbar
west - tren med ball brian og bli vår redningswest!
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Vi kan enda nå 39 poeng. Vil bare minne om at i 2003 tok Odd 4. plassen med 38 poeng. :D:D
Slike innlegg elsker jeg!! :D:D
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Igjen! Hele forsvarsfireren spilte bra. Helland og Piiroja best og Cvartek var god, og Barret grei. Men er han verdt den lønna?
Grattis med seieren ALLE SAMMEN!!
den vitende
Hornseth er fotrapp og har spilt bra på 2. laget de siste kampene. Han har ikke den samme hodestyrken som Ringberg har, men Ringberg vinner heller ikke mange hodedueller for tiden, så det må være verd å prøve.
Kanskje neste gang, når vi leder med 2-3 mål mot Stabæk?:D:D
FFK på toppen i 2005
Poenget er vel at vi må greie oss med det vi har siden overgangsvinduet er stengt. Vi kan ikke tenke stilpoeng men må krige og vinne for enhver pris så får vi vurdere eventuelle erstatninger når sesongen er over og vi har berget plassen. Inntill da synes jeg vi får støtte spillerne så godt vi kan og prøve å få det beste ut av deDet er så sant som det er sagt...
hjørnet forever
Bare GRATULERER med en flott arbeidsseier.
Mener at Roger H & Bjørnar beviste de hører hjemme blandt de 15!!!!
Når det gjelder Stjerna er jeg fortsatt av den formening at han godt kan selges, dersom noen vil ha han.
Ellers stor takk til VIF som ga oss tipset om Raio. Han er bare konge. Takk VIF!!
Sier fortsatt " The future so bright I gotta wear shades"
:cool:
:cool::cool:
P.s beholder min skepsis til Eggen /Hansen
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av sissi
Costanza..Var vi på samme kamp??!! Barret gjorde en "så der"...Hellan spilte bra, og Piiroja var suveren, Cwartek spilte også bra.
*** Piiroja
** Helland
* Cwartek
Sissi, var vi på samme kamp. Cwartek spilte bra!!!! Han hadde stort sett bare feilpassninger idag, og spilte veldig ussikert.
Opprinnelig postet av antidrillo
Når det gjelder Stjerna er jeg fortsatt av den formening at han godt kan selges, dersom noen vil ha han.
Hva med å erstatte ham med Kopteff?
Det er en spiller jeg gjerne ville sett i FFKdrakta. Når Viking var på stadion, var jo han den eneste spilleren man la merke til på et tamt Vikinglag...
Desverre så ser det ut til at han blir i Viking , men det skader vel ikke å prøve...?
Ser forresten at Start også vil ha ham.....
Midtbanen var ikke spesielt bra. Håkan gjorde mye lurt i starten, og viste som vanlig at han er en lur spiller. Men det holder ikke - han taper for mye dueller og er for lite involvert.
Markus spilte en av sine dårligste kamper på lenge. Brian var heller ikke på topp.
Synes ikke laget fungerte angrepsmessig i det hele tatt, men det skyldes kanskje like mye Hamkam som oss selv. Takket være bra forsvarspill og gode dødballsituasjoner vant vi allikevel. Takk for det!
Neste gang ser jeg for meg at Brenne flyttes ut på høyre kant og at Helland tar plassen hans. Noen enige? Da får vi veldig defensiv trygghet, samtidig som vi vet at Helland er en måljeger av rang.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
legger merke til at stjerna og ringberg får mye pepper her inne.men hvem er da toppscorere for klubben vår i år?bare et spørsmål...
savner "svensk magi" allerede
Det som imidlertid kan være litt bekymringsfult er at vi scorer få spille mål. De fleste målene kommer på dødball. Men, så lenge vi vinner så er det helt greit for meg!
bare lurer...:confused:
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Det står også at jeg har startet tråden "Tippekonkurransen - resultater".. Noe jeg ikke har gjort. Det er nok Anduril som skal ha den æren.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
FFK er det beste laget
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Er noe bug i forumet, og programmeren er veeeldig opptatt for tida. Dette skjer når innlegg blir slettet. Beklager så mye.
Ikke noe problem for min del. Men er lykkelig for at det ikke var århundrets kverulerende tråd jeg fikk æren for.
:p
FFK er det beste laget
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914