en seier for fotballen
ham kam hadde jo en 7-2-1 formasjon!
utrolig deilig seier både for ffk og fotballen!!
:ffk:
---------------------------
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
savner "svensk magi" allerede
Heldigvis gikk det vår og fotballens vei i 2. omgang...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Var også deilig å vinne når man tenker på den bedrøvelige supporterklubben de har. De skrøt av at de skulle bli mange hundre men det kan umulig ha vært mer enn maks 150 stk.Ikke var det noe fart i de heller.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
1) Spille lavt og kompakt i forsvar
2) Pole framover ved ballvinning, jakte etter med 2 mann
3) Flytte hele laget opp ved dødball
Hvor mange år skal de holde på med sånn fotball før folk begynner å forsvinne fra Briskeby, om jeg tør spørre. Men, det aller verste, det er at Ham-Kam ikke er alene om den spillestilen i TL, og det er egentlig sjokkerende. For meg ser det ut som om Ham-Kam ikke har *lyst* til å spille fotball.
Jeg leste at Ståle (det er han med jentestemmen på benken til Ham-Kam) mente dette var et "skikkelig surt tap". Muahahahahaha!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
hjørnet forever
Etter det jeg har sett er det kun FFK supportere som har vært på Ham-Kam sine sider å lagt inn drittmeldinger... Det har vel ikke vært mange fra hedmarken som har skrevet lignende her?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Med den kritikken som har kommet mot det holdet, burde kanskje FFK supporterne vise seg fra en bedre side... men det viser vel bare at dette er endel av fotballen i dag...
Opprinnelig postet av Tommy
Og dermed er det greit med de meldingene som nå kommer fra FFK supportere?
Med den kritikken som har kommet mot det holdet, burde kanskje FFK supporterne vise seg fra en bedre side... men det viser vel bare at dette er endel av fotballen i dag...
Vi må på samme måte som HamKam fansen akseptere at det finnes utskudd som ikke klarer å styre seg og sine enkle tanker. Vi får la vær å dømme HamKam supporterten over en kam, så har ihverfall vi vårt på det tørre.
Så får vi håpe at de skjønner at det er noen stakkars enkle sjeler og ikke ffk-supportere som en enhet som slenger med leppa hos dem.....
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Stabæk her kommer vi:cool:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Det ble også slengt litt vel mye i forkant på HamKam`s forum, men bakgrunnen er at Banden signaliserte at de ikke var interessert i å treffe PH som ville være gjestfrie slik det er vanlig. Der skiller Banden seg ut, dette er debattert i en egen tråd hos vg.
Ellers så er det et eller annet med Solbakken som gjør at når han uttaler seg etter et tap (radio) så smaker seieren ekstra bra! Takk Solbakken!
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
De legger opp til det selv, med sin arrogante/fiendtlige supporterkultur, og dersom jeg skal være helt ærlig, er det til pass for dem.
"I går seiret fotballen"
Det er faktisk mye bedre med RBK supportere som roper "Ingen banker rbk" i tryne på deg på mets enn sure hamkam-supportere på jakt etter bråk!
Makan til elendig holdninger...trodde vi opprykkskollegaer hadde muligheten til å holde dette vennskaplig, men tydligvis ikke.
+ en ting til! La det bli en regel i plankehaugen å _aldri_ synge "Rykker ned, rykker ned" til motstandere. Tror ikke noe annet stikker værre enn det når laget ditt sliter.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Er enig med de andre her på forumet, la oss aldri slippe oss ned på deres nivå.
La oss bare fortsette å stå "en for alle og alle for en".
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914