Husk meg
Brukernavn
Passord

Død forside!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 12 sep 04, 10:38
Forsiden trenger vitalisering! Det kommer skjelden nyheter og stoff om FFK. Er det ingen som gidder å skrive lenger eller er denne nettsida kun til for diskusjonsforum?

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 sep 04, 11:06
Pr. i dag er det nok, dessverre, kun diskusjonsforumet som holder siden interessant. Er fullstendig klar over at siden trenger vitalisering over hele linja, og vi hadde store planer om en fin relansering, men det har av ulike grunner stoppet helt opp nå.

Hvis noen har lyst til å bidra til å gjøre sidene bedre, enten det er å skrive, fotografere eller webdesign, så er det bare å kontakte oss på support@ffksupporter.net

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 sep 04, 11:14
Endret: 12 sep 04, 12:15
Til mitt forsvar skal det sies at det ikke er like lett å være aktiv skibent fra England. Vi har forsøkt utallige ganger å få flere andre til å bli en del av teamet, men ingen ser ut til å være interessert. Vi har et design på lur, men ikke kapasitet til å få gjort all html-kodingen og programmeringen som skal til. Om noen er ekstremt fingernemme med HTML og divs (css), så er det bare å sende en e-mail.

Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men siden vil uansett bli liggende ute. Det er forumet som holder liv i siden, og Costanza har vært flink til å skrive gode referater.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 12 sep 04, 11:43
Endret: 12 sep 04, 12:19
Er da ikke allverdens å skrive om heller...men det hadde vært gøy om Risholt skrev en dagbok igjen!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 sep 04, 12:36
Endret: 12 sep 04, 13:34
Det må jo være mulig å finne flere av de som normalt er ivrige med å skrive her på forumet til å bidra med et eller annet.
Men det må jo komme fra dere, Holters og Costanza. Har dere spurt direkte noen om de er interessert i å hjelpe til? Eller har dere bare etterlyst det gjennom forumet.

Spør Keiko, han har sikkert både tid og lyst. Da får dere både en litt annen stil (han er en supersupporter), og så slipper dere å krangle mere med ham.
Dette var seriøst ment, men dere må ta en prat med ham personlig og bli kjent med ham privat. (snill og artig skrue):D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 sep 04, 13:31
Endret: 12 sep 04, 13:39
Jeg har henvendt meg direkte til flere personer som jeg selv føler passer inn hos oss, dvs de må være dyktige skribenter og holde en noe seriøs profil.

Alle har hatt en veldig god grunn, eller en mindre god unnskyldning for å ikke delta. Noen er veldig positive, men når det kommer til stykket, så er man ikke like ivrige.

Vi får bare se hva som skjer, men skulle noen være interesserte, så er det bare å skrike ut. Selv synes jeg Costanza har vært veldig flink til å holde liv i siden.

Ansvarlig redaktør

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 12 sep 04, 13:51
Vet av egen erfaring at det ikke er lett å få noen til å skrive hverken på nettsider eller i medlemsblader. Alle vil at noen skal skrive, svært få eller ingen er villige til å skrive noe selv... Irriterende men sant!

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 sep 04, 13:54
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Vet av egen erfaring at det ikke er lett å få noen til å skrive hverken på nettsider eller i medlemsblader. Alle vil at noen skal skrive, svært få eller ingen er villige til å skrive noe selv... Irriterende men sant!

Nøyaktig den samme erfaringen vi har... Alle krever, krever og klager, men ingen vil gjøre noe selv!

Ansvarlig redaktør

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 12 sep 04, 13:58
Dagens samfunn i et nøtteskall :)

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 12 sep 04, 23:31
Alt er vel bedre enn ingenting, selv enkeltpersoners syn på saker og ting, spesielt kanskje av fotballfaglig karakter, er jo interessant. Kanskje ikke for alle, men så i hvertfall for noen. Og da vil det skje ting også.

Lista over mulige temaer er enorm, eksempler over ting som folk kan skrive artikler om: "Dømming som middel i fotballutvikling", "Rekruttering og elite, hva kommer først", "Forbundets rolle i norsk klubbfotball", "Hvor skal norsk fotball?", "Norsk TL, styrker og svakheter", "Fotball som yrke - bra eller dårlig?".

Det er da opptil et tosifra antall folk her på forumet som er taleføre og i stand til å komme med interessante og originale artikler. Jeg har i hvertfall sett masse innlegg som med letthet holder "vanlig norsk journaliststandard", for å si det sånn.

Hva med å starte en artikkelserie hvor man (redaktørerene) inviterer de her på forumet som har noe å melde? Jeg er helt sikker på at folk bidrar hvis de får en forespørsel: "Hei, du virker som en oppegående kar med meninger; kunne du tenke deg å skrive en artikkel med tema `Fotballdømming` eller `Spillestilsutvikling` til vår artikkelserie?"

Så får man invitere de som har en underholdende skrivestil eller noen som har retorikken i orden.

Man trenger ikke legge ut artikler som *alle* er interesserte i, for å si det sånn.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 12 sep 04, 23:49
Det er et godt tips som noteres, Asgeir.

Har faktisk tenkt på noe lignende tidligere også. Hvis det er interesse for det, så ville en slik "kronikk-serie" potensielt kunne blitt veldig interessant, selv om jeg av erfaring er litt skeptisk til hvor mange, om noen, er interessert i å legge det arbeidet som må til i det, for at det skal lykkes. Skal se om vi ikke kan ta tak i det etter hvert.

Ronaldo

Knøttespiller
Ble medlem: 12 sep 04

Lagt til: 13 sep 04, 15:03
jeg er ny her, men tittet igjenom forumet. jeg håper det er lov å spørre og lurer litt, men det ser ut til at det har vært noen problemer??

kunne spørre kokuranser vært noe?
bør ikke ha premie bare en oversikt over topp 10 i løpet av uken.
bør ikke bare spørre om ffk, men bør være fotball da.

FFK er det beste laget

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914