Vi speller kvalikk
Ihvertfall ifølge noen datamaskiner.:ffk:
Aftenposten
Nå skal det legges til at i følge artikkelen, sa de samme maskinene at det var 0% sjans for at Hellas vant EM:D
Aftenposten
Nå skal det legges til at i følge artikkelen, sa de samme maskinene at det var 0% sjans for at Hellas vant EM:D
---------------------------
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
datamaskinens prosentvise tall i enkeltkamper:
31 25 44 Fredrikstad - Ham-Kam
25 22 53 Fredrikstad - Tromsø
54 23 24 Viking - Fredrikstad
det har skal jo i hvert fall bli 6-7 poeng. nei vi satser høyere enn kvalikplassen.
31 25 44 Fredrikstad - Ham-Kam
25 22 53 Fredrikstad - Tromsø
54 23 24 Viking - Fredrikstad
det har skal jo i hvert fall bli 6-7 poeng. nei vi satser høyere enn kvalikplassen.
med ffk til champions league!
tror FFK klarer seg selv om de spiller kvalik.. slår de kamma i morgen har jeg stor tro på at de ender over kvalik også=):ffk:
Dalen
Dette er heldigvis bare en datamaskin..
Det spriker litt at Stabæk har like stor sjanse som FFK til å havne på 12.plass,men større sjanse til å rykke ned.
En ting er sikkert ihvertfall, og det er at Sogndal rykker ned. Men om Stabæk, Molde eller Viking følger dem ned er vanskelig å forutsi. FFK tar en respektabel 10.plass tror jeg, og slipper da å møte Ålesund i kvaliken...
:ffk:
Det spriker litt at Stabæk har like stor sjanse som FFK til å havne på 12.plass,men større sjanse til å rykke ned.
En ting er sikkert ihvertfall, og det er at Sogndal rykker ned. Men om Stabæk, Molde eller Viking følger dem ned er vanskelig å forutsi. FFK tar en respektabel 10.plass tror jeg, og slipper da å møte Ålesund i kvaliken...
:ffk:
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914