Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking vil prøve å søke forbundet om dispensasjon fra overgangsregleneViking

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 sep 04, 23:31
jeg er i mot at viking kan bare hente spillere for å redde seg fra ett nedrykk. for dem den spilleren kan dette kansje være redningen viking trenger. jeg hadde ikke reagert om dette var keeper, men dette er jo en midtbanespiller. les det selv: tester midtbanespiller

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 sep 04, 23:41
Endret: 06 sep 04, 23:42
Nå blir du litt dobbeltmoralistisk. Du er jo den som har snakket mest om at FFK bør prøve å hente inn Ronny Johnsen nå, fordi han er uten kontrakt og vi derfor kan gjøre det utenom overgangsvinduet... Hva er det Viking gjør som er så annerledes?

De må da ha full rett til å signe en spiller som ikke er under kontrakt når de vil.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 07 sep 04, 00:00
Enig, costanza.
Blir veldig feil å reagere på at Viking får disp.
Man får vel nesten alltid disp til å hente en kontraktsløs spiller? Må vel innrømme at jeg ikke håper denne spilleren vil hjelpe Viking nevneverdig, men det er ikke oppsiktsvekkende om de får lov til å hente ham.

Jeg ser heller ikke forskjellen på denne overgangen og om FFK hadde hentet Ronny Johnsen.

Tenkte forresten på en ting..
Det er vel ikke utenkelig at Ronny Johnsen havner i Viking? Det er vel det laget i eliteserien som har mest behov for en midtstopper for øyeblikket, og som har midler til å handle for...?
(bare en tanke, ikke noe jeg har fra "sikre kilder" :)

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 07 sep 04, 00:01
Trodde ikke engang man trengte disp. for å signe en kontraktløs spiller når som helst. Høres merkelig ut. Hva ligger i såfall til grunn for om NFF sier ja eller nei?

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 07 sep 04, 00:02
He, he...

Ja men dette var fine greier dere,
... nå kan vi jo bare begynne å lete igjen.

En stk. angriper innenfor EU/EØS som ikke er under kontrakt med noen klubb.
Burde da ikke være så vanskelig det.

Hører du dette, Harry,
...ditt mareritt er ennå ikke over !

Nå må du ut på jakt igjen, Harry... :D

FFK and Wisla Krakow forever...

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 07 sep 04, 00:12
Opprinnelig postet av Radoslaw

Nå må du ut på jakt igjen, Harry... :D

Hehe...

Og om det ikke er en ny spiss på plass til Ham-Kam kampen, er det bare å skylde på at Harry har gjort en dårlig jobb!

:D:D:D:D

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 07 sep 04, 00:12
til Costanza
var vi ikke ferdig med Ronny som du sier alike vel? hvordan er det mulig å vingle slik. Da jeg la inn om Ronny var min menig om at han skulle takket ja da vi prøvde...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 07 sep 04, 00:18
Har jeg vinglet? Nå er jeg ikke helt med...

Jeg bare poengterte at du snakket om at FFK fortsatt burde satse på å signe Johnsen fordi han er kontraktløs. Jeg sa ikke at JEG ville det... Nå får du lese hva jeg skriver. Synes bare det blir feil av deg å "angripe" Viking for noe du bare for noen dager siden ønsket at FFK også skulle gjøre. Bare med en annen spiller.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 07 sep 04, 00:29
spørsmålet er ønsket ffk det eller fb.no..
jeg la inn Ronny Johnsen noe for FFK?
meningen med det var at Ronny burde ha takket ja til det, men jeg skal akseptere at viking henter den spilleren og vi henter Ronny :ffk::ffk::ffk::ffk:

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 07 sep 04, 23:06
Opprinnelig postet av Costanza
Trodde ikke engang man trengte disp. for å signe en kontraktløs spiller når som helst. Høres merkelig ut. Hva ligger i såfall til grunn for om NFF sier ja eller nei?

Sakset fra Nettavisen:

"FIFA oppfordrer de nasjonale særforbundene til å gi spillere uten kontrakt dispensasjon også når det såkalte overgangsvinduet er stengt."

Så da er det ihvertfall ikke noe automatikk i det, men jeg tror det er slik at etter en viss tid uten kontrakt så gjelder ingen regler lenger for når man kan signere spilleren...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 08 sep 04, 00:10
siste nytt angående viking spilleren les her: Norges Fotballforbund kan demme opp for en eventuell overgang

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 10 sep 04, 13:37
NFF sa nei.
"Norges Fotballforbund sa fredag at Viking ikke får skrive kontrakt med sveitseren Feliciano Magro"
NFF: - Får ikke spille for Viking

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 10 sep 04, 14:03
Litt overraskende syns jeg, men det gjør jo forsåvidt ikke FFK noe at Viking ikke får forsterket stallen.....

:D:D:D

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 10 sep 04, 17:59
Merkelig at NFF går i mot anbefalingene fra FIFA, men uansett;

Dagens rose til NFF!!! :cool:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 10 sep 04, 18:05
det var deilig å lese..:ffk::ffk::ffk::ffk:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914