støtter dette inlegger fra FB
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
Var alltid det før, og korpsa synes selv det er artigt å spille der!
(Har selv vært med på det)
Ja til korps! :D:D
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av ajg
andre supportergjenger kommer hvertfall til å le seg i hjel av oss hvis vi begynner med korpsmusikk igjen... i tippeligaen!!
flott....
tenk om vi bare skulle gjøre det alle de andre gjorde, det hadde blitt kjedelig det...
Signatur:
max 250 tegn
korpsmusikk forbindes med små drittlag på bondelandet i 3.divisjon og nedover som får storfint besøk av tippeligaklubber i cupens 2. runde...
spiller det virkelig noen rolle hva andre supportere forbinder oss med da? Hvis det er slik at de andre tror vi er ett 3.divisjons lag vil de sikkert undervurdere oss også, da får jo vi en lettere jobb ;)
Nå er det jo også slik at det i alle år har vært tradisjon med korpsmusikk på Fredrikstad Stadion... Er dette noe vi skal forkaste fordi laget har blitt bedre?
Signatur:
max 250 tegn
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Utvikling trengs på alle plan.....
Er i utgangspunktet enig i det, men hvorfor er det slik at vi skal være så redde for hva alle andre tror om oss....
Synes det hadde vært artig om vi hadde noe som var litt eget og gjerne litt sært.
Signatur:
max 250 tegn
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Vi er en ærverdig klubb og vi vil høre Fredrikstad Gutter våre veier med korps og ikke noe helvetes Robbie Williams osv.!!!
Pontus
Synes det ikke er bondsk å ha korps, de som synes det sliter vel litt med selvtilliten.
DEt er mer sjarm og stemning med korps, enn Stabekks Håkki/Basketball introer, eller det forferdelige introene vi har nå...
FFKs nasjonalsang (en kjempesang etter min mening)Fredrisktad Gutter, er jo en sang som er en marsj. Derfor burde den vært fremført av et korps vær kamp.
Tror vel heller at Krops er et ksotandsspørsmål... sikekrt en grunn til at de kun er å finne på landskamper og cupfinaler.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Veldig enig med deg Solgaard! Lengst unna basket!
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
kan gi den rette nostalgien!
PS. costanza, må man ha verifiseringskode for å komme inn på vg nettet! har fått passord, men kommer fxxx ikke inn!
har sett du figurerer der, så du vet sikkert!
føler meg som den kongekælven!!!:D
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
andre supportergjenger kommer hvertfall til å le seg i hjel av oss hvis vi begynner med korpsmusikk igjen... i tippeligaen!!
Hvorfor det? Dette har vel ingenting med supporterne å gjøre. Hva klubben velger å ha som underholding i forbindelse med kamp er det vel klubben ene og alene som velger.
Har opplevd verre ting enn korpsmusikk på stadion. Penjakke f.eks, da burde alle andre supportere vridd seg i latter av oss, dersom vi som supportere skulle stått til ansvar for underholdningen.
Macka fra start!
vi står ikke til ansvar for det nei. men vi supportere er en del av fredrikstad fotballklubb. plankehaugen assosieres med ffk og visa versa... derfor vil det også gå utover oss supportere. det er vi som oftest får "dritten" slengt i trynet av andre supportere.
forøvrig så hadde klapperne og horna ingenting med supporterne å gjøre det heller. det var noe klubben valgte for å lage ekstra stemning og underholdning på sittetribunene. likevel følte plankehaugen at det gjalt oss, fordi vi ville blitt mobba for det.. dette er akkurat samme sak.
isolert sett er korps vel og bra. det er tradisjon og nostalgi. men jeg mener at vi ikke bør drite oss ut med vilje overfor andre supporterklubber... bare spør de hva de synes om korpsmusikk på kamp.. det er en grunn til at ingen andre har det!
Til Remtan:
hva har dette med dårlig selvtillitt å gjøre???
isolert sett er korps vel og bra. det er tradisjon og nostalgi. men jeg mener at vi ikke bør drite oss ut med vilje overfor andre supporterklubber... bare spør de hva de synes om korpsmusikk på kamp.. det er en grunn til at ingen andre har det!
Ja, kanskje en av grunnen er at de ikke har en like sterk og tradisjonsrik historie som FFK.
For meg som gått på stadion i mange år, så gir korpsmusikken en helt spesiell følelse, som jeg ikke finner noe annet sted. Har hørt korpmusikk på andre arenaer også, men ingenting er som korpmusikk på gamle ærverdige Fredrikstad Stadion!!:ffk:
Lenge leve "hjørnet"!
Korps er topp!
Uansett hva andre klubber gjør i pausene sine, eller hva folk syns om korps, så gjenstår det faktum at det ALLTID har blitt spilt marsjer på stadion. Husker dere pauseunderholdninga på Briskeby? INGENTING! Jævla filistere og bondetamper!
Vi er vel alle enige om at Ham-Kam-publikummet er det klart mest usympatiske i årets TL.
vi står ikke til ansvar for det nei. men vi supportere er en del av fredrikstad fotballklubb. plankehaugen assosieres med ffk og visa versa... derfor vil det også gå utover oss supportere. det er vi som oftest får "dritten" slengt i trynet av andre supportere.
Så når pauseunderhodninga på Åråsen suger, så suger også Kanarifansen. Tullprat!
forøvrig så hadde klapperne og horna ingenting med supporterne å gjøre det heller. det var noe klubben valgte for å lage ekstra stemning og underholdning på sittetribunene. likevel følte plankehaugen at det gjalt oss, fordi vi ville blitt mobba for det.. dette er akkurat samme sak.
Klappere og horn var det nettopp oss, supporterne som skulle bruke. Det er ikke akkurat vi som speller korpsmusikk, og definitivt ikke under kampen for å støtte laget. Dårlig sammenlikning syns jeg Ajg.
Macka fra start!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914