Husk meg
Brukernavn
Passord

Raser mot dommerstanden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 sep 04, 14:03
kansje video dømming kan komme snart. FFK har også vært utsatt for dommer tabber og det er tabber som er grove, men dette handler ikke om ffk da, men greit å lese for det: Treneren ble utvist fra banen da Moss spilte mot Bryne søndag.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 06 sep 04, 14:56
Takk for linken Keiko !
Jeg trengte noe å le av..at det går dårlig med Moss mener jeg.
:DVideo-dømming hadde vel ikke talt Mosse-treneren sin sak tror jeg...han får bare lære seg å oppføre seg. Han så vel hvilken vei det går og ble frustrert.

Men FFK hadde nok hatt stor nytte av video-dømming, makan til dommeravgjørelser innimellom..mot oss.

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 06 sep 04, 15:24
Vet ikke om det var utvisninga av MFK`s Vidar Martinsen LO var forbanna på, den var ihvertfall soleklar og ingen dommertabbe, uansett; alle i Kråkebyen er noen rare klovner :cool:

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 sep 04, 16:18
Tydelig at den kvinnelige programlederen i Sporten på Radio Fredrikstad ikke er spesielt fotballinteressert hvert fall. Presterte å kalle LO Mattson for Lars Olof Matteson, og Vidar Martinsen for Vidar Mathisen :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 06 sep 04, 20:43
Morgen sporten på radio Fredrikstad har jo blitt en vits......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914