Raser mot dommerstanden
kansje video dømming kan komme snart. FFK har også vært utsatt for dommer tabber og det er tabber som er grove, men dette handler ikke om ffk da, men greit å lese for det: Treneren ble utvist fra banen da Moss spilte mot Bryne søndag.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Takk for linken Keiko !
Jeg trengte noe å le av..at det går dårlig med Moss mener jeg.
:DVideo-dømming hadde vel ikke talt Mosse-treneren sin sak tror jeg...han får bare lære seg å oppføre seg. Han så vel hvilken vei det går og ble frustrert.
Men FFK hadde nok hatt stor nytte av video-dømming, makan til dommeravgjørelser innimellom..mot oss.
Jeg trengte noe å le av..at det går dårlig med Moss mener jeg.
:DVideo-dømming hadde vel ikke talt Mosse-treneren sin sak tror jeg...han får bare lære seg å oppføre seg. Han så vel hvilken vei det går og ble frustrert.
Men FFK hadde nok hatt stor nytte av video-dømming, makan til dommeravgjørelser innimellom..mot oss.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Vet ikke om det var utvisninga av MFK`s Vidar Martinsen LO var forbanna på, den var ihvertfall soleklar og ingen dommertabbe, uansett; alle i Kråkebyen er noen rare klovner :cool:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Tydelig at den kvinnelige programlederen i Sporten på Radio Fredrikstad ikke er spesielt fotballinteressert hvert fall. Presterte å kalle LO Mattson for Lars Olof Matteson, og Vidar Martinsen for Vidar Mathisen :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Morgen sporten på radio Fredrikstad har jo blitt en vits......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914