Vi må kapre alexsander..
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Imidlertid er det nok ikke aktuelt for RBK å gi slipp på åfjordingen. Da Rønningen ble kjøpt inn, uttalte Ola By at han fortsatt ser for seg Alex som førstekeeper i RBK en gang i framtida, men at han må leies ut for å mer spilletid - noe som han får i Fredrikstad.
Tror ærlig talt at sjansen er like stor for at han skriver under ny kontrakt med RBK, mens han evt. forlenger UTLEIE-avtalen med FFK. Både Alex og RBK virker nemlig svært bestemte på at keeperen hører hjemme på Lerkendal:
- Trondheim er byen min, og Rosenborg er laget mitt, sa Alex da han ble utleid i juli. ;-)
Mvh
Thomas Myren
www.rbkweb.com
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
lov å prøve
Helt enig... De BØR prøve, samt legge av en god del midler for å kjøpe ham fri.
Ansvarlig redaktør
Han har det lille ekstra sørlie mangler.Steinar er en absolutt habil keeper,men lund hansen er en potensiell matcvinner.
Han her er verdt en god slump med penger!
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Olavesen
Synes også vi må sikre oss Alexander. Og dersom vi ikke lykkes kan vi bare dumpe skylda på Harry Hansen :)
Haha, genialt sagt! :D
Ansvarlig redaktør
Det blir like selvsagt et spørsmål om hva RBK og Alexander tenker om framtida i RBK. Dersom Alexander er fornøyd med å være benkesliter for Espen Johnsen, vel han om det.
Ellers er det jo også et par andre interessante navn på "keepersida" her på berget. Hvem?
1: J.K. Larsen i Haugesund (u.landslaget)
2: S. Eskeland i Bryne .
Kanskje en av disse kunne være noe for :ffk:dersom Alex velger benketilværelsen i RBK.
Føler meg dessverre fortsatt ikke sikker på Steinar Sørlie, selv om han har overrasket positiv denne sesongen.
:rolleyes:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av antidrillo
2: S. Eskeland i Bryne .
S. for Roger? For det er Roger Eskeland du mener, ikke sant? Bra keeper ihvertfall...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914