Norge - hva var det
mister litt trua på laget når de omtrent ikke har en avslutning på mål....åssen skal det gå mot hvit rusland nå da ??
Norge trenger hjelp
Hilsen frustrert hehe
---------------------------
1 plass. 2005
ser jo ut som han har fylt bly i shortsen!
forøvrig er jeg mindre deppa enn på lenge etter et tap for norge!
kommer vel av at jeg har et ffk i fremgang å glede meg til!
:ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
men når det er sagt så mener jeg at risholt kunne gjort en minst like god jobb som en del av midtbanespillerne på landslaget...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av bjorn
Det morsomste med sendinga i går var da Eggen ble dolla opp av homsepatruljen :p
Det var bare kvalmt
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av shaggy
jaja, hvis martin andresen skal være stabæk`s redningsmann, føler jeg meg ganske trygg for den kanpen!
:ffk:
Jeg tror vi skal være såppass ærlige at vi ikke tror at norske TL-lag er på lik stadie som Italia`s landslag? Martin Andresen er en fremragende spiller selvom han slet bigtime igår...
Jeg tror Norge hever seg til kampen mot Hvite-russland og tar med seg alle poengene, for det er serlvsag lettere med Hvite-Russland hjemme enn mot Italia på en stadio fullsatt av pasta-huer..
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av kenneth
Jeg tror vi skal være såppass ærlige at vi ikke tror at norske TP-lag er på lik stadie som Italia`s landslag?
Kan ikke se noen har påstått det, utrolig merkelig ting å si egentlig ? Regner med du mener TL-lag.
Nå må Norge vinne mot hvite-russland, og de er ikke dårlige eller.... :|
I forhold til Italia på borte-bane skal det i utgangspunktet være lett å slå Hvite-Russland hjemme....
Og uansett om vi hadde fått uavgjort i går, måtte vi ha slått Hvite-Russland.:|
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Martin Andresen har det skjedd noe med, hvis han hadde vært i samma formen som ifjor ville han klart å gjort betydlig mer enn vi så i går. Han spiller elendig i TL, hvorfor er han da på landslaget mente bare du burde ta det i betraktning før du setter TL`lag opp mot Italias landslag.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
sliter med pasninger, noe som har vært hans varemerke.
dårlig tempo!
generelt var mittbanen svak i går! hoseth glimtet til noen ganger.
tror faktisk vi skal slite i kvaliken!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Johnsen
riise-lundekvam-riseth-basma
gamstn-rudi-risholt(:D)-sørensen
rushfeldt-carew
savner "svensk magi" allerede
Det har jeg sagt mange ganger at risholt skulle vært på prøve for norge :ffk::ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Gamst-Pedersen, Kvisvik, Gashi, Ødegaard, Braaten, Fredheim-Holm, Solli, Jalland, Bakke mm.
Husk at det er langt fra Fredrikstad Stadion til Ullevål.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914