Husk meg
Brukernavn
Passord

Ronny Johnsen noe for FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 sep 04, 00:58
Endret: 03 sep 04, 00:59
SISTE NYTT TIPPELIGAEN Hva sa jeg.. Ronny skulle sagt ja med en gang da vi spurte han og jeg sa at han får ikke kontrakt i england. Jeg ønsker selvsagt Ronny vellkommen til FFk. :ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 sep 04, 01:10
Hvor skulle vi brukt ham? Måtte i såfall vært på midtbanen...

Kan slutte å snakke om Johnsen nå som vi har snappet opp Bora og Raio. Tror ærlig talt en 35 år gammel Johnsen med svært manglende kamptrening ville vært en styrke for oss nå heller, spesielt ikke tatt i betraktning av hva han vil koste oss i drift.

Er jo en del år siden han var spiss også... Hadde han fortsatt vært det, så hadde saken stilt seg annerledes.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 03 sep 04, 01:30
så så.. dere var veldig raskt ute med å kalle Ronny for en av beste forsvarer. Jeg snakker om Ronny når jeg har lyst og når jeg ser en slik nyhet så syns jeg det er en glede å lese. Ronny hadde nok ikke brukt så lang tid føre han hadde funnet formen. jeg er ikke redd for bora eller raio, men raio kan vel også flyttes lengere opp på banen vet jeg og da hadde ronny i form glidd pent inn, men jeg leker bare med tanken da.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 03 sep 04, 02:07
se hva han skrev sist Ronny ble snakket om: 06.08.2004 - 12:59 Ebenfalk2
Alex Ferguson sa vel en gang at når han var skadefri så varn en av verdens beste stoppere, sier seg selv at han ikke kommer ti Fræksta da.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 03 sep 04, 02:22
Endret: 03 sep 04, 02:23
Johnsen er definitivt en bra forsvar-spiller tross sin alder, men det er vel ikke bak vi trenger forsterkninger.. Vi kan kanskje gjøre som mange hevder RBK gjør, sikre oss spilleren så ingen andre får glede av ham.. Men det ville vel ikke vært særlig fornuftig politikk sånn stova er nå, vel?

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 03 sep 04, 02:26
Til kenneth

Takk for støtten

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 03 sep 04, 09:40
Leste at hvis han fikk et bra tilbud og det var et sted han og familien hadde "lyst til å dra til" skulle han vurdere det...så da er Moss helt uaktuelt

Vi trengern...forsvars-spillere er veldig utsatt for gule kort og kan risikere å måtte stå over en kamp nå og da (Bora).
Vi klarer oss uansett ! :ffk:

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 03 sep 04, 10:30
Samtlige lag i tippeligaen kunne hatt godt av å ha en Ronny Johnsen i form i stallen!
For FFK er kanskje det ikke første pri nå, men jeg skulle likt å sett den som kritiserer Harry Hansen hvis Ronny Johnsen hadde kommet til FFK.

Etter min mening er det ikke noe vits i å drømme om RJ i det hele tatt. Tror det ikke skjer uansett, men kommer nyheten synes jeg ihvertfall ikke det vil være negativt.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 03 sep 04, 11:04
TIL: Hubro7

HER HAR DU HAN SOM KRITISERER: Costanza.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 03 sep 04, 13:24
Må si meg enig med Costanza her...

Det er ikke tvil om at en Ronny Johnsen i form ville hevet FFK betraktelig, men hva er sannsynligheten for at han er i form? Hvis han kommer til FFK er det garantert kun på en kontrakt ut sesongen. Jeg mener vi har nok av spillere som forsvinner etter sesongen, og at de pengene RJ koster (Det er IKKE en billig kar dere...) vil jeg heller at FFK bruker på å skaffe seg Bora (eller kanskje piraja) etter sesongen.
Bora er en spiller jeg gjerne vil se i FFKdrakta i mange sesonger fremover...

keiko:
Er det virkelig å kritisere å si at han er en dyr spiller som sannsynligvis mangler kamptrening for øyeblikket?

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 03 sep 04, 14:41
FFK har jo for vane å forsøke få skada spillere så hvorfor ikke spillere ute av form også?

Neida. RJ er ikke realistisk i det hele tatt. Det er ikke den spillertypen FFK trenger nå, men så klart han er god når han er i form.

Det jeg mente var ikke å kritisere RJ, men poenget mitt var at hvis FFK klarer å få en spiller som RJ, så bør kanskje Harry få litt ros for det, forutsatt at RJ er kampklar selvfølgelig.
Synes Harry har fått mye pepper i offentlige debatter i det siste. Han skal helt sikkert ta på seg sin del av skylden for at ting har blitt som de har blitt, men å gi en mann skylda synes jeg er uhørt.
Mange som mener noe i denne saken har ikke full kjennskap til prosessesene og hva som har skjedd i FFK i løpet av året. Alt går på synsing.
Farlig å beskylde en mann på bakgrunn av litt synsing.

JJunior: helt enig "prioriteringen" av pengene. Få Bora til å bli! Vi trenger gode spillere i tippeligaen 2005!

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 03 sep 04, 15:58
Helt enig med Costanza , sånn som RJ er per dags dato er han ikke verdt de pengene som skal til, man må faktisk vurdere det oppimot hva man har og hva man får per krone... vi HAR to gode midtstoppere som ser ut til å fungere godt hvorfor bruke millioner på en til ? ingen logikk i å bruke masse penger på noe man ikke trenger og ikke vil fungere 100% på en god stund !

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 03 sep 04, 17:17
vi har gode nok stoppere nå. nå kan johnsen bare sitte der med skjegget i postkassa.. trodde han skulle få seg en premier league klubb og tjene masse penger til, men nå kan han plutselig dra hvor som helst...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914