Husk meg
Brukernavn
Passord

Disse står uten kontrakt av molde

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 sep 04, 00:39
Kan noen av disse være noe for ffk neste år??

Disse spillerne står uten kontrakt etter årets sesong:

Eddie Gustafsson, Erlend Ormbostad, Stig Arild Råket, Anders Hasselgård, Bernt Hulsker, Arild Stavrum, Thomas Mork, Kai Røberg og Tommy Eide Møster.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 03 sep 04, 01:00
Synd at Marcus Andreasson ikke er på den listen,
...han hadde jeg virkelig ønsket å se i FFK drakt.

FFK and Wisla Krakow forever...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 sep 04, 01:13
Deler din begeistring for Marcus Andreasson, Radoslaw. En virkelig god midtstopper og Moldes beste spiller. Eddie er også en god keeper, men han går nok ikke til FFK :)

Synes uansett det er for tidlig å tenke og snakke om dette nå... Er jo høyst usikkert hvilken divisjon vi spiller i, og det har naturligvis mye å si for aktuelle spillere... For ikke å snakke om FFKs økonomi som vil se helt annen ut dersom det skulle bli nedrykk.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 03 sep 04, 01:33
ikke tenk den tanken Costanza. det blir ikke nedrykk.... FFK klarer seg..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 sep 04, 01:36
Jeg prøver bare å forholde meg til virkeligheten. Greit at supportere tenker slik, men kan da ikke forvente at ledelsen tar det for gitt at man ikke rykker ned, og hvert fall ikke andre lags spillere...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 03 sep 04, 01:52
Endret: 03 sep 04, 02:10
ja da vet jeg ikke hvilken virkelighet du sikter til. ser jeg rett så er vi nærme til at dette kan gå veien. kansje du ikke ser slikt, men vær så snill og hold nedrykk snakk til det begnner å bli fakta da. jeg tror FFk klarer seg. er du ikke ffk suporter eller? jeg bare lurer etter som du sier: Greit at supportere tenker slik.....

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 03 sep 04, 02:17
Det er vel ingen av de nevnte molde-spillere som pr dags dato er noen stor-spillere, det er vel kanskje en grunn til at de spiller på kanskje tippeligaens dårligste lag. Vi klarer oss også uten Marcus Andreasson, han hadde passa bedre inn i stilen til FFK på begynnelsen av -90 da en del spillere ikke innså hvilket nivå de spilte på.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 03 sep 04, 02:51
Både Marcus Andreasson og Eddie Gustafsson er spillere jeg gjerne skulle ha sett i den rød-hvite trøya. Iallefall Marcus.

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 03 sep 04, 08:32
Eddie Gustafsson er OK etter min mening , men altfor uberegnelig. Gjør vel vanligvis 2-4 store tabber pr.sesong. Tror ikke FFK trenger han, iallefall ikke dersom FFk klarer å hanke inn A.L.H.
Marcus Andreasson er etter min mening en meget flott spillertype, som holder høyt TL nivå, noe han har bevist 2 år på rad. Kunne gjerne sett han på stadion.
Av de andre Molde spillere kunne kanskje Hulsker eller Sta vrum vært stallspillere. Resten glemmer jeg nå!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 03 sep 04, 09:45
Kai Røberg hadde jo vært knall! Da hadde vi hatt tippeligaens to raskeste på laget.
Kunne jo åpna for en helt spesiell spillestil.
Silkefoten til Enerly som spiller stikballer til to lynraske spisser.
Funker sikkert bra på FIFA 2004!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 07 sep 04, 11:16
Røberg og Hulsker ha vært positvt.. Hulsker med litt kvlitets trening har potensialet til å bli en ny Tore Andre Flo!! Kunne bytte bort Dag Frode og Håkan.. Fått to spillere som hadde forsterket laget i lang tid frem over etter som det er unge gutter dette her.. Spennende!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914