Husk meg
Brukernavn
Passord

Honnør til Harry Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 02 sep 04, 12:35
Harry Hansen har gjort en betydelig innsats for å sikre FFK fornyet tippeligakontrakt dette året. Han har vært sterkt delaktig i å skaffe klubben klassespillere som Dagfinn, Brian, Bora, og Rajo. Spesielt viktig har sommerenes forsterkninger i forsvarsfireren vært.

Det er godt gjort å skaffe så gode spillere til en klubb i nedrykksposisjon. I tillegg har Harry vært med å bygge opp en god juniorstall som med tiden kan være med på å utfordre spillerne på 1. laget. Jeg tenker her på visse Costa Ricanere med flere.

Harry! All ære til deg og resten av det sportslige teamet på FFK! Hold deg langt unna Tromsø. Jeg vil i hvert fall at du blir, og at din sportslige stilling oppgraderes til 100 prosent. :ffk:

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 02 sep 04, 13:15
Jeg vil gi han honnør for å ha skaffet Bora, en av norges beste stoppere og tildels Raio , der bør vi vel gi størst honør til VIF som viser medfølelse med oss.
Enerly har vel en av de andre i FFK ordnet, da Harry ikke går så godt overens med Bratseth pga de andre forhandlingene som Kværneng måtte sluttføre.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 02 sep 04, 14:44
Synes ikke dette er noe å rope hurra for. Han er ansatt for å sondere spillermarkedet. Før sesongstart hadde vi middler, på spillermarkedet var det flust med gode spillere og Harry maktet ikke å styrke laget! Når det gjelder jobben han har gjort i sommer så er den grei nok den, men han satt seg jo selv i den situasjonen ut i fra at han ikke klarte å styrke laget før sesongstart.

Harry gjør jobben sin... men hvor godt den gjøres kan diskuteres.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 02 sep 04, 15:22
Det som kan diskuteres er om det er H.H sine evner på bl.a tranfermarkedet eller FFK sitt budsjett som evt. "Redder "TL for FFK.:rolleyes:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 sep 04, 15:54
Endret: 02 sep 04, 15:56
Opprinnelig postet av pss
...og Harry maktet ikke å styrke laget!

Nå så... Det er jo oppe og avklarert at det er Eggen som har ansvaret for å forsterke laget. Harry er kun den som sitter med forhandlingene/kontraktene. Det er Eggen som må ønske noen spillere.

Videre er det litt bastant å hevde at laget IKKE er forsterket... West, Simen Brenne og Trondsen var soleklare førstevalg, og i tillegg har Koskela spilt noen gode kamper/innhopp. På en annen side har man kjøp som Hornseth og Rotevatn på samvittigheten... Er ikke helt enig i påstanden din, men er veldig enig i at man var flinkere til å forsterke STALLEN enn førsteeleveren, noe som var totalt feilprioriteringer i mine øyne.

De hentet også costa rica-gutta og Lasse Staw fra Borg - gedigne talenter. Men motpolen er Momo og Christoffer Solvang. Sistnevnte er allerede utlånt til Kvik, mens den andre er i full fart vekk fra klubben.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 02 sep 04, 17:37
Opprinnelig postet av pss
Før sesongstart hadde vi middler, på spillermarkedet var det flust med gode spillere og Harry maktet ikke å styrke laget! Når det gjelder jobben han har gjort i sommer så er den grei nok den, men han satt seg jo selv i den situasjonen ut i fra at han ikke klarte å styrke laget før sesongstart.

Eggen har innrømmet at han overvurderte spillermaterialet før sesongstart. Det vil altså si at Eggen før sesongen sa seg fornøyd med stallen, og da er det vel neppe Harrys feil at forsterkningene ikke var på plass før seriestart... Så har det vel vist seg at Eggen bomma, og i sommer virker det som om Harry har ordna opp :)

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 02 sep 04, 22:09
Endret: 02 sep 04, 22:11
West, Brenne, Kosso, alle spillere som har gjort en del bra i år. Trondsen var mer eller mindre FFK-spiller uansett.
Ergo er det iallefall 3 spillere som styrka laget før sesongen. At det da er noen som ikke slår til helt skal vi ikke ta så tungt. Alle lag, til og med RBK kjøper spillere som ikke får til noe i klubben, alle lag, til og med Real Madrid, gjør det.
Dessuten, hvem vet om ikke Hornseth til neste år, eller året etter plutselig hever seg mange hakk og blir en toppscorer-type? Risholt ble sett på som et håpløst tilfelle i Start, den samme skjebnen ser vi hos veldig mange andre spillere. Det er ikke sånn at man bare kan kjøpe en god spiller, og at han så skal spille på toppnivå i sin nye klubb. Derfor synes jeg vi kan sette oss litt godt tilbake, være tålmodige, og heller dømme når tiden er inne.
Vil også legge til at Ferguson var en hårsbredd fra å få sparken i Man United, men fikk fortsette på nåde. Så vant de Cupvinnercupen, og resten er stor fotballhistorie.
Fotballen er full av utålmodige sjeler. Vi har venta i 20 mørke år på det her, da kan vi heller nyte det vi har nå.

Bams-fia, Jack og sang!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 03 sep 04, 02:38
Honør til Harry???For hva da???For å ikke å ha skaffa oss en spiss?Og det er ikke han sin fortjeneste at vi har fått inn Brenne,trondsen,Piroja,Brenne++
Nei,har sagt det før og sier det igjen,han bør takke ja til tilbudet fra tromsø og ødelegge ting der i stedet

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 03 sep 04, 09:42
Hva skal vi med en spiss??

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 03 sep 04, 17:09
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hva skal vi med en spiss??

Vi trenger en spiss, det er oppe og avgjort. Kommer det skader har vi ingen spillere som holder samme nivå som Ringberg og West på topp. Brenne er vel den som er nærmest, men han har ikke noe særlig å bidra med han heller, er ikke akuratt den notoriske målskåreren vi kan trenge. En ny spiss hadde ikke bare vært kjekt å ha dersom det kommer skader, men med en ny spiss, som er forskjellig fra West/Ringberg kunne man utnyttet det i form av taktiske disponeringer underveis i kampene.

Og til dere andre der ute som sier at ikke det er Harry Hansen sin skyld at vi ikke fikk en ny spiss før overgangsvindet stengte. Få opp øya! Eggen sa klart og tydelig at han ville ha en ny spiss, så gikk jobben over til vår eminente forhandlingsboss Harry Hansen, han maktet ikke å finne en spiller på det europeiske markedet som stod i samsvar med FFKs ønsker. Jeg er overbevist om at det finnes flust med gode spisser der ute.

Dere skal vite folkens, det er en grunn til at Harry Hansen er misslikt på flere Tippeligaarenaer rundt om i landet.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 03 sep 04, 20:00
pss og a9.... Dere vet absolutt ingenting om hvordan samarbeidet Eggen og Hansen fungerer...... Og så lenge dere er helt blanke på det så hold heller kjeft....... Kritiser gjerne spillere inn eller ut, gode eller dårlige, men når dere slakter Hansen og fritar Eggen blir det bare dumt.....

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 03 sep 04, 22:59
Hvor har du det fra, at Harry Hansen er mislikt på flere Tippeligaarenaer, pss?

Harry Hansen har gjort en glimrende jobb i FFK siden han kom hit.

Til dere som nå kritiserer ham for at han og Eggen ikke forsterket laget mer før sesongstart er det bare å si: Da var det ikke flere penger igjen. De pengene som i sommer er brukt enormt godt, ble først tilført klubben etter at sesongen kom igang.

Hvorfor tror dere H.H er så populær i Tromsø?
Jo, fordi de kjenner hans kvaliteter.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 04 sep 04, 16:30
Endret: 04 sep 04, 16:53
pengene lå til stede,det har til og med eggen sagt i fb..bare at de to huene overvurderte stallen sin...Uansett,hele denne forums debatten om "Honør til Harry Hansen" er bare lagt ut for å provosere folk som er klar over at han har gjort en dårlig jobb....så er egentlig lite vits i å diskutere mer på akkurat på denne topicen...legg ned hele greia...Alle vet at han har gjort en dårlig jobb,det vet han selv å,håper jeg..Hvorfor han er så populær i tromsø?Vel,fordi de vet for lite om han...pluss at han er derifra...

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 05 sep 04, 12:23
Hvis (eller når) FFK ved serie-slutt havner på 10. eller 11. plass, noe som er meget sterkt av ett nyopprykka lag, hvem har da gjort en god jobb slik att vi klarte det?

Jeg vet ikke jeg, derfor jeg spør...men tviler på om det er de mange kritikerne innpå disse sidene som skal ta på seg æra...

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 sep 04, 12:38
jeg er så enig med Snæbbussaristokrat 1.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 07 sep 04, 13:04
Endret: 07 sep 04, 13:08
Til A9. Jeg har ikke lagt ut denne saken for å provosere. Tvert i mot syns jeg Harry har fått ufortjent mye kritikk. Det er latterlig svart/hvitt å gi Eggen ros for alt som går bra, og Harry skylda for det som har vært av feilvurderinger. De jobber sammen, og jeg syns de sammen har gjort et godt stykke arbeid for å styrke stallen. Det er bare å sammenlikne med lag som Viking og Stabæk..De kommer til å få kjørt seg i høst.

Hvis FFK overlever i tippeligaen (noe jeg mener vi har all grun til å tro laget vil gjøre med sommerens forsterkninger) fortjener hele det sportslige utvalget honnør..Også Harry (som har gjort en god jobb i bare 50 % sportslig stilling). Enklte har jo ment at mannen ikke en gang fortjente sommerferie!! Hvem er det i hele verden man ikke unner sommerferie!??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914